Kreatívna ako SASHE

Ahojky,


aj vy ste už natešené z počasia, ktoré nám čím ďalej tým viac naznačuje, že začína taká tá pravá krásna jar? Ja absolútne! Pomaly ale isto schovávam svoje zimné bundy a hrubé svetre zase na letný spánok do hlbín mojej skrine. Vytešujem sa, že už mi bude stačiť nahodiť na seba len nejaké sačko alebo tenký vetrík a nebudem ani večer mrznúť :). Keďže aj dnes bolo teplúčko, využila som môj (voľný) deň veľmi "kreatívne". Teda aspoň som sa bežala pozrieť na výtvory neskutočne kreatívnych a šikovných ľudí. Áno, od dnes sa začali dni SASHE v Tržnici. Ak ste zvedavé, aký outfit som na túto akciu zvolila a aké pocity, zážitky a fotky som si odtiaľ odniesla, čítajte smelo ďalej :). 

Pre tie, (dúfam však, že vás nebude veľa) ktoré nevedia, čo je to "SASHE", ide o internetový e-shop, v ktorom ponúkajú svoje ručne vyrobené výtvory rôzni (prevažne slovenskí) obchodníci, alebo aj obyčajní šikovní ľudia. Môžete tu nájsť veci od výmyslu sveta - od oblečenia, šperkov, kabeliek až po rôzne dekorácie do bytu či nábytok. Organizujú však aj akcie, ako napríklad táto, kde si môžete vecičky sami pozrieť, vyskúšať a samozrejme aj kúpiť :). Pochopiteľne, som si niečo také, nemohla nechať újsť.  Ani vy však nemusíte zúfať, pretože táto akcia trvá až do piatku. Vstup na túto akciu stojí dve eurá na osobu, avšak platí vám na všetky tri dni. Čiže ideálne pre niekoho, kto si potrebuje kúpu cez noc premyslieť :). Alebo by sa chcel pokochať viac krát - a že je sa ozaj na čo pozerať. 




Ľudí tam bolo ozaj neúrekom, ale nemala som problém s tým, že by som si niečo nemohla pozrieť. Ja som sa ešte veľmi držala, aby moja peňaženka nezažila príliš veľký šok. Ale krásne kúsky na mňa vykúkali doslova odvšadiaľ. Najviac ma zaujali krásne čelenky, či už s kvetinkami alebo mašličkami ala pin-up. Nechýbali ani dekorácie ako napríklad krásne jarné vence alebo hodiny z mramoru či s vyšitými (teraz veľmi trendy) folklórnymi vzormi. S podobnými vzormi sa tam dali nájsť aj tašky, sukne, náušnice, deky a veľa ďalšieho. Nedalo mi nezastaviť sa ani pri stánku s prírodnou kozmetikou DULCIA Natural či pri fashion second-hande NOSENE.  Jednoducho paráda na každom kroku. Ak chcete zistiť o tejto akcii ešte niečo viac, kliknite tu a zobrazíte udalosť na FB. 






Na takejto akcii som aj ja chcela trošku vyzerať kreatívne. Niekto pri výbere oblečenia na jar viac obľubuje kvetinové vzory, avšak čo viac evokuje jar mne, sú čoraz viac vykúkajúce slnečné lúče. Preto som sa rozhodla vyvetrať túto žiarivo žltú blúzku z C&A. K nej som doplnila niečo tlmenejšie, a to čierno-bielu sukňu, ktorá je ale ozvláštnená takýmto vzorom ala dalmatínec :). Objavila som ju ešte minulý rok v second-hande, ale patrí medzi moje obľúbené. 




Doplnila som tento outfit čiernymi silonkami, čiernou kabelkou so striebornou retiazkou ako crossbody a dlhým strieborným náhrdelníkom s príveskami. Konkrétne tmavomodrý kryštálik, tmavomodré pierko, kovové pierko a malá perlička. Topánky som zvolila čierne, skôr športovejšieho charakteru, vhodné práve na pobehovanie po meste. A nesmiem zabudnúť na hnedú čelenku vo vlasoch a slnečné okuliare. 


blúzka - C&A, sukňa - second-hand, náhrdelník z príveskami- Takko, kabelka - GATE, silonky, čelenka a topánky - čínsky obchod 

rúž - Jordana odtieň Terra Cotta

Takže pokiaľ máte chuť pokukať alebo nakúpiť si jedinečné, ručne robené výrobky od slovenských "kreatívcov", hor sa do Starej Tržnice v Bratislave

Budem veľmi rada, ak mi do komentára napíšete, či ste na tejto akcii boli alebo sa ešte len chystáte a po akých kúskoch (vzoroch) siahate, keď už cítite jemný dych jari. Samozrejme vám ďakujem, že ste si našli čas na prečítanie môjho článku. 

Majte sa krásne 
vaša Dada. 



You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)