Zaostrené na červenú

Ahojky, 


slniečko sa nám ukazuje čím ďalej, tým viac. Som z toho neuveriteľne nadšená. Tak dúfam, že vám tento krásny deň spríjemním aj mojím novým outfitpostom. Ako ste si už určite všimli, hlavnú úlohu dnes bude hrať môj nový červený kabát. Naozaj som si ho zamilovala (nebojte všetko je v poriadku, priateľ zatiaľ nežiarli : ) Nie len kvôli jeho neuveriteľnej cene ale aj kvôli tejto neprehliadnuteľnej farbičke. Už dlhšie som sa pohrávala s myšlienkou zaobstarať si nejaký kabát. Ale nie je až tak jednoduché, nájsť niečo zaujímavé, čo by mi "pasovalo" do v kusu a ešte dokonca bolo v mojej veľkosti. Nechcela som však žiadny, bez urážky, fádny čierny či hnedý, takých je na slovenských uliciach kopec. Chcela som trošku vytŕčať z davu. Do úvahy teda pripadali farby ako modrá (ako inak), žltá alebo práve červená. Asi to však tak malo byť, že som natrafila v second-hande na tento. A neviem stále pochopiť akoto, že si ho nik dovtedy nevzal. Akoto, že skončil až v akcii všetko za euro. Nuž šťastíčko stálo na mojej strane. Preto vám ho teraz môžem ukázať v plnej paráde.

K tomuto kabátiku som zvolila aj červený rúž značky Essence. Oči mám klasicky zvýraznené čiernou linkou. Nič špeci ale myslím, že sa to hodí. Ospravedlňte moje rozlietané vlasy ale vietor mi nechcel dať pokoj.





Aby kabátik lepšie vynikol, dala som si pod neho čierne tričko a čierne nohavice z C&A. Na záver som outfit doplnila náhrdelníkom striebornej farby, ktorý má pripomínať čipku. Je jemnejší ale aj napriek tomu krásne dotvorí celkový vzhľad outfitu.





Nakoniec ešte kabelka značky Aldo, ktorú som dostala od priateľa na narodeniny a môžeme ísť, užívať si toto prekrásne počasie napríklad menšou či väčšou prechádzkou.



tričko, nohavice - C&A, náhrdelník - Iam, čižmičky - Deichman, kabát - second hand, kabelka - Aldo 

Dúfam, že sa vám môj dnešný post páčil. Do komentára mi môžete napísať či aj vy sa tešíte, že nám jar ukazuje intenzívnejšie a čo si myslíte o farebných kabátoch (Chic či pass?). Ďakujem vám, že ste sa dočítali až sem a prajem pekný nadchádzajúci týždeň. 

Majte sa krásne 
vaša Dada. 


You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)