Zamotaný víkend

Ahojky,


za sebou máme jeden z tých nešťastných týždňov, kedy (žiaľ) po peknom počasí cez pracovný/školský týždeň, prišiel upršaný, zamračený víkend. Osobne by ma oveľa viac potešilo, keby bol slniečkom pobozkaný, avšak niekedy si človek nevyberie a pri terajšom ročnom období sa tomu vyhnúť nedá. Ale ako sa hovorí, treba hrať s takými kartami, aké máme a treba využiť každú voľnú chvíľu, duplom ak ide o chvíľu víkendovú. Veď príjemne sa čas dá tráviť aj v pohodlí a hlavne v suchu. 

Myslím si, že ja som aj tento víkend využila naplno. Piatkový večer sme začali príjemne, hrou bowlingu. Sama som hrala bowling prvý krát, ale na moje počudovanie, som zopár koliek trafila. Čiže pokiaľ sa chcete s priateľmi zabaviť, vrelo odporúčam vyskúšať. Neviem ako u vás ale u nás bola sobota vždy "cleaning day," čiže aj túto sobotu (aby som neporušila tradíciu), som trávila upratovaním a staraním sa o domácnosť. Ale napriek nepeknému počasiu ma čakala ešte jedna dôležitá (a zložitá) nedeľná úloha. A to kúpiť pre môjho priateľa nové topánky. Samozrejme, my ženy si nakupovanie užívame a relaxujeme pri tom ale nakupovať niečo pre môjho priateľa je čistý trest. Nevie sa rozhodnúť, poradiť si nenechá.... Hlavne pokiaľ ide o topánky, v iných veciach to až tak hrozné nie je :). Ale napriek všetkému, sme túto úlohu zvládli (prekvapivo) celkom rýchlo a bez predĺžení. No a z tejto nedeľnej jazdy na nákupy vznikli aj fotky na tento outfit post. 






Boli sme nakupovať v nákupnom centre Bory Mall v Bratislave. Toto centrum mám veľmi v obľube aj keď je to tak trošku "od ruky". Nakúpili sme rýchlo. Ak by ste boli zvedavý, tak priateľ si kúpil nové tenisky značky Nike. A ani ja som neodišla na prázdno ale nechám vás ešte chvíľku v napätí a prezradím vám to až v marcových nákupoch. 


Na splnenie tejto náročnej úlohy som potrebovala niečo pohodlné. Preto som sa rozhodla (ako inak) pre pohodlné tmavomodré jegíny, doplnené o top s vystrihnutými ramenami vo vínovo červenej farbe. A samozrejme ako čerešnička na torte, tento (modrý) lanový zamotaný náhrdelník. Som z neho unesená. Pokiaľ by ste podobný chceli, tento je z Aliexpresu ,avšak pokiaľ neradi objednávate z týchto čínskych eshopov, ešte krajšie a vo viacerých variáciách (aspoň podľa môjho názoru), môžete kúpiť u Matilda makes, ktoré vyrába ručne mamina mojej "kolegyne", krajanky a obľúbenej blogerky Fresshion. Ešte som vzala moju obľúbenú veľkú modrú kabelku od značky Carpisa a nesmie chýbať antistresová gulôčka ako bodka nakoniec. 



Top - New yorker, Nohavice - C&A, Náhrdelník - Aliexpres, Kabelka - Carpisa, Topánky - Deichman

Líčenie som zvolila tón v tóne s topom, čiže burgundy, s odleskami bronzovej a rúžom značky Jordana (opäť) v odtieni Rio. Je matná, avšak dosť ťažko sa nanáša lebo konzistenciou je dosť suchá. Paradoxne ale príliš nevysúša. Výdržou je naozaj vhodná na také rýchle nákupy cca do 2 hodín. Ale inak je to taký príjemný chameleón.


Dúfam, že sa vám dnešný outfit post páčil a nenechali ste sa odradiť zlým počasím. Bola by som veľmi rada, ak by ste mi do komentára napísali, či sa vám tento outfit páčil, ako ste vy trávili víkend a či sa vám takýto typ náhrdelníka páči alebo nie. Prajem vám príjemnejšie počasie a veľa slniečka do nadchádzajúceho víkendu. 

Majte sa krásne, 
Vaša Dada. 


You Might Also Like

2 komentárov

  1. Super článok a to líčenie ti fakt sekne�� ja som nikdy neprišla na chuť tým "zamotaným" náhrdelníkom, som skôr pre jemnosť, ale každý má, samozrejme, rád niečo iné. Zaujímalo by ma a potešil aj nejaký post o tvojej pleťovej rutine, čo si nanášaš na seba, kým príde na rad make up ��
    Len tak ďalej, skvelo sa to číta ��

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem pekne za krásny komentár :) mne sa tento trend veľmi páči a čo sa týka rutiny v starostlivosti o pleť (či nočná alebo denná), tá bude len ešte nie je jasné kedy :) :*

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)