Všestranná

 Ahojte, 

na začiatok mám pre vás jednu jednoduchú otázku. Na koľko vecí cez deň musíte myslieť, musíte ich vyriešiť, zariadiť? Nepredpokladám, že by to niekto chcel konkrétne počítať, ani žeby sa to dalo, len je dôležité skonštatovať, že ich je určite veľa. Plné zoznamy povinností a úloh často hovoria, že sme majsterkami vo všestrannosti. Ráno dáma v kancelárii, na obed kuchárka, poobede presádzačka kvetín alebo upratovačka a večer zase prichystaná na večeru v reštaurácii. Všestrannosť je teda jedna zo základných vlastností, ktoré si v bežnom živote vážime nie len u seba ale aj pomocníkov v našej domácnosti. Lebo musíme byť pripravené na všetko, ako mi mama vždy hovorila.

Ak mám na seba prezradiť niečo, v čom táto moja všestrannosť trošku "pokulháva" rozhodne to bude úprava vlasov. Moje vlasy si obyčajne žijú svoj vlastný život, ktorý je ale diametrálne odlišný od mojich predstáv. Preto im občas okrem bežného vysušenia a učesania, musím pomôcť. Ideálne tepelnou úpravou. Aj u mňa v kúpeľni nájdete veľkú poličku pod umývadlom, plnú rôznych prístrojov na úpravu vlasov. Od fénu, cez niekoľko kúlm a iných stylerov, po žehličku na vlasy. Nielen, že keďže som na úpravu vlasov, väčšinu času lenivá alebo ako inak, nestíham, na ne padá prach, mať plnú poličku káblov a prístrojov, nie je tiež žiadna výhra. Nehovorím o tom, že pri cestovaní si človek prejde dlhým výberovým procesom, na aké vlasy, bude mať počas dovolenky náladu. Inak môže so sebou baliť celú poličku, na to aby zistil, že na dovolenke použil jeden alebo žiadny z nich. Večné ženské problémy však?! Na eshope holime.eu (nebojte, nie je to len o žiletkách :)) sa mi ale podarilo nájsť riešenie.
Našla som tu šikovného a najmä všestranného pomocníka na úpravu vlasov domov aj na cesty. Tento multifunkčný styler Beurer HT60, splnil všetky moje predstavy o všestrannosti pri úprave vlasov. Jeden jediný prístroj dokáže nahradiť hneď niekoľko stylerov a kúlm. To z neho robí hneď najlepšieho spoločníka nielen pri cestovaní ale aj pri babských večeroch, kedy si každá z vás vie urobiť vlasy podľa svojho štýlu a predstáv. Či už chcete vlasy vysušiť, vyžehliť, natočiť alebo dokonca aj nakrepovať. Neviem, či si ešte pamätáte časy, kedy krepovačka na vlasy bola must have a najviac trendy... Ja rozhodne áno a s úsmevom od ucha k uchu na ne spomínam. Takže budete pripravená naozaj na všetko. Aj na poriadnu retro párty. Na vlny sú v balení až 3 nadstavce rôznych veľkostí a štýlov. Od jemnejších väčších vĺn v štýle beach waves až po hustejšie vlnky. Dokopy je vďaka siedmim nadstavcom v balení teda až 7 variánt, na ktoré môžete tento styler použiť. A to už je účesov viac než dosť pre každú z nás. Kdekoľvek ho teda zoberiem, môžem si spraviť skvelý účes aj bez návštevy kaderníka. A to rozhodne moje všestranné ja, vie oceniť.
 Ako si najčastejšie upravujete vlasy? Žehlíte, točíte alebo príliš neupravujete? Napíšte mi do komentára.  


Majte sa krásne, 

vaša Dada.


You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)