Čo som našla pod stromčekom? + GIVEAWAY

Ahojky, 

ani sme sa nenazdali a Vianoce už budú zase až o rok. Áno, toľko sme sa na ne tešili a už sú fuč. No okrem spomienok, nám po nich zostalo (ak nepočítam tie kilá navyše) zopár darčekov. V dnešnom článku vám teda chcem ukázať, čo som dostala na Vianoce a zároveň, keďže 20.12. som mala aj meniny, tak aj na tento sviatok. Prosím, neberte to ako vychvaľovanie, je to len prípadná inšpirácia na budúci rok a aj rozdelenie sa o radosť, ktorú mi tieto darčeky urobili, spolu s poďakovaním za ne a aj za krásne strávené chvíle s blízkymi.



Možno niekto nemá "mäkké" darčeky rád, no ja mám vždy radosť, keď nejaké dostanem. Tento rok, som dostala chutné pyžamo s macíkmi a župan v nebesky modrej farbe. Župan som doteraz nemala, takže sa už vytešujem na ďalší wellness, kde ho aj naplno využijem. Ako plus, na zimné intrákové večery sa hodí aj mäkučká šedá deka


Na darčekoch od blízkych si najviac vážim, že je vidieť ako veľmi ma poznajú a ako veľmi im na mne záleží. Začnem darčekom od kolegyne, ktorá mi darovala úžasné telové mlieko od Manufaktura s vôňou ruže. Ja príliš neobľubujem parfemáciu ruže, ale v tomto mlieku mi to vonia úplne neuveriteľne. Od priateľa som dostala túto krásnu knihu Mejkap za 10 minút (asi mi chce naznačiť, že mi to trvá príliš dlho 😃), ktorá je plná postupov na líčenie aj pre začiatočníkov. To,že milujem modrú si všimli už asi všetci, takže modrý náramok bol zásah do čierneho. Samozrejme, nič nikto nepokazí ani kozmetikou takže som dostala masku od Balea Be a Tiger, ktorú som si síce už aj sama kúpila ale určite ju aj dvakrát využijem. Nakoniec od značky Trend it up, krásnu výraznú ružovo-fialovú ceruzku na pery a sivý metalický mono očný tieň


Naozaj som sa potešila z toaletnej vody od Versace Bright Crystal s ovocno-kvetinovou vôňou, ktorá pekne vydrží a dostatočne výrazne vonia. Mám ju v 30ml verzii, čo je balenie vhodné do kabelky alebo na cestovanie. Svetlo modré vysiace náušničky ma potešili, využiteľné sú aj na ples či len tak do práce. Tieto Vianoce boli pre mňa bohaté na kozmetické taštičky. Prvá, v rosegold farbe bola v balení s čiernou kajalovou ceruzkou a riasenkou Voluminous od L´Oréal Paris. 


Ďalšia taštička ma úplne vystihuje a veľmi sa mi páči, keďže je na nej nápis Selfie s veľkou pusinkou. Set náušníc a retiazky s príveskom s kryštálmi v tvare slzičky v modrej farbe, bude elegantným doplnkom, ktorý určite využijem. Aj obyčajné veci ako deodorant od Adidas, ktorý poputuje do mojej tašky do fitka alebo sprchový gél s rozprávkovým motívom Trolls, ktorý vonia tak sladko, že mám strach, aby som pri sprchovaní nedostala cukrovku, mi vedia urobiť veľkú radosť. 


Od značky Yves Rocher som dostala na tiež veľa zaujímavých kozmetických produktov. Pri telovom mlieku a sprchovom géle s vôňou mandlí, určeného na suchú pleť, čo sa teraz v zime naozaj hodí, bola posledná taštička v zlatej farbe. Ďalšie telové mlieko s praktickou pumpičkou som dostala v malinovej vôni, ktorá je moja veľmi obľúbená. Veľmi praktický do kabelky je aj tento krém na ruky s kokosovou vôňou. Balzam na pery z vianočnej edície bude teraz v chladných dňoch doslova záchrana. V neposlednom rade sme ako spoločný darček s priateľom dostali multifunkčný hrniec, ktorý je všestranne využiteľný a určite bude super pomocníkom v našej budúcej kuchyni. 




Slzička do oka mi vošla, keď som na meniny od môjho priateľa, dostala túto prekrásnu paletku od Juvia´s place Magic palette. Je to skost v mojej zbierke s kozmetikou a určite budete môcť vidieť ešte nejaké to (myslím, že ich bude aj viac) líčenie. Má nádherné žiarivé farby s úžasnou pigmentáciou. A aby toho šťastia nebolo dosť, pod stromčekom som si našla tento môj nový kompaktný fotoaparát od Sony. Chcem sa ešte raz poďakovať môjmu priateľovi za podporu pri blogovaní, ktoré vie, že ma veľmi baví. Dajú sa na ňom, okrem iných milión funkcií, natáčať aj videá, takže sa možno v novom roku, môžete tešiť aj na niečo v tomto formáte. 


Takže, ešte raz by som sa chcela veľmi (VEĽMI) poďakovať, za všetky darčeky, ktoré som od svojich blízkych dostala. Veľmi si ich vážim a rovnako si vážim aj to, že mám pri sebe takýchto úžasných  a milujúcich priateľov, blízkych, rodinu a samozrejme, môjho priateľa, ktorého nadovšetko milujem. Rovnako dúfam, že aj vy ste si užili vianočné sviatky so svojimi blízkymi a našli pod stromčekom samé krásne darčeky.


Ale aby som mohla túto radosť rozdať aj ďalej, veľmi rada jednu (alebo jedného) z vás, obdarujem týmto balíčkom, ktorý obsahuje:

  • paletku od Makeup revolution Hot Smoked
  • riasenku Lash sensational od Maybelline 
  • tekutý rúž od Revlonu v odtieni Intensity 
  • fixačný sprej od Avon Mark 
  • lesk na pery od Trend it up 
  • maska Be a Panda od Balea 
Všetky tieto veci aj značky, mám osobne veľmi rada a preto ich ešte radšej venujem aj niekomu z vás. (Všetky tieto veci som vyberala a kupovala sama.)

A ako tento balíček vyhrať? 

Stačí, ak ma budete sledovať na niektorej z mojich sociálnych sietí (facebook,instagram), alebo priamo tu cez váš google účet (kliknutím na tlačidlo na lište sledovať) a napíšete mi pod tento článok komentár, pod akou prezývkou (menom) ma sledujete. 
Celkovo sa teda môžete do súťaže zapojiť až tri krát (troma komentármi) ak ma budete sledovať na všetkých uvedených miestach. Nezabudnite pripísať do komentára aj svoj email, aby som vás v prípade výhry, vedela kontaktovať. 
Výhercu vyžrebujem 19.01.2018 a uverejním ho na sociálnej sieti a rovnako ho aj kontaktujem mailom. Upozorňujem, že tieto podmienky sú povinné a v prípade ak ma už sledujete stačí len napísať komentár s menom a emailom. A nakoniec, súťaž je určená pre všetkých s doručovacou adresou v SR alebo ČR. 

Môžete mi do komentára aj dopísať (nie je povinné), čo ste pod stromčekom našli práve vy. 

Keďže ide o prvý článok v roku 2018, chcem vám všetkým popriať len to najlepšie do nového roku a aby ste mali všetko, po čom túžite a čo potrebujete. 

Majte sa krásne,
vaša Dada. 

You Might Also Like

40 komentárov

  1. GFC - Eliša Lenulka

    Dostala jsem krásné oblečení, několik knih, kosmetiku a lístky na koncert mé oblíbené zpevačky. :)

    email: elisalenulka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. IG - michelle302302, michaelahvorecna@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. FB: Lenka Kašpárková
    E-mail: lenkakaspa98@gmail.com

    A jinak jsi dostala pěkné dárečky, ta paletka se mi moc líbí :) mejkap za deset minut je něco přesně pro mě už jen kvůli tomu, kolik času ráno mám, protože si chci přispat :D já dostala kosmetiku a teplé zimní věci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. IG - nada.borisova
    mail : nadka.borisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. IG- domca771
    Mail: 7domka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. IG- _bianika_ ❤❤

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Instagram- ajvii.d, iwssdr@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gfc- Ivana Drang
    Iwssdr@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. FB- Bianka Hanková

    Mail- bianka.hankova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Facebook - Drangová Ivana 🌞 mail:iwssdr@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj google elizabeth greenova tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ig elizabeth greenova tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ig- @nikuliik
    Email- miandy874@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ig - Londonrainsusan
    Zuzka.stempakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC: Maracujový Šálek
    maracuja.tea@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Fb: Veronika Swaine
    maracuja.tea@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. IG: maracuja_tea
    maracuja.tea@gmail.com

    Také přeji pěkný rok 2018. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. IG: boglarkaballa
    email: ballab0507@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. FB: Balla Boglárka
    email: ballab0507@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ig: @bijushkaaa
    Email: bijuskaaa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ig: bodiska
    Dostala som kozmetiku, kabelky

    Mail eribodisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Fb - Diana Sokolovská
    Ig- dia_sok
    Blog - drusyllab

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Fb: Bianka Pásztó
    Bijuskaaa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Všetkým veľmi ďakujem, za zapojenie sa v súťaži. Súťaž je ukončená, šťastie sa usmialo na Alexandru Petríkovú. K výhre srdečne gratulujem. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)