TOP 10 za rok 2017

Ahojky, 

dúfam, že ste úspešne a hlavne v celku (pokiaľ ste mali krušný Silvester) vošli tou pravou nohou do Nového roka. Za seba Vám chcem ešte raz zavinšovať krásny rok 2018, aby ste počas neho boli zdraví, šťastní a aby ste aj naďalej čítali moje články (všetky tri sú samozrejme, povinné 😃). Dnešným článkom by som teda chcela oficiálne uzavrieť predchádzajúci rok 2017, ako inak, mojimi TOP 10 produktmi za celý tento rok. Ani by som nepovedala, že bude tak veľmi zložité, vybrať (len) desať vecí. Pôjde o produkty dekoratívnej kozmetiky ale aj zo starostlivosti o telo a vlasy. Proste všetko, čo som si za minulý rok obľúbila alebo používala opakovane.




Za vôňu roka 2017 vyhlasujem Decadence od Marc Jacobs, áno, som rok pozadu po magazíne Eva. Popravde túto vôňu som si zamilovala už na prvý "počuch" :). Mám ju už rok, používam ju len na špeciálne príležitosti, pretože sa desím dňa, kedy budem na dne tejto neskutočne luxusnej fľaštičke v tvare kabelky. Je to sladšia ovocná vôňa, no zároveň je na začiatku trošku tažšia. Obdivujem na nej, že vydrží naozaj celý deň, ba dokonca, ak si k tričku pričuchnem aj za tri dni, stále z neho tento parfém cítim. Slabšie ale cítim. A môj priateľ, ten túto vôňu spozná okamžite. Aby som vám trošku priblížila, čo teda v tejto parfumovanej vode môžete cítiť: hlava obsahuje slivku a šafrán, srdce sa skladá z jasmínu, orrisu a bulharskej ruže (ja viem, ruže nemám rada ale ja to tam necítim) a základ s papyrusom (podľa všetkého, je to tá vec, na ktorú písali egypťania), jantárom a vetiverom. Ak vám to nič nehovorí a ešte je niekto, kto by túto vôňu aspoň neovoňal, určite odporúčam skočiť do najbližšej parfumérie.


Vec, ktorú ste určite čakali bude obľúbený make-up za rok 2017. Určite vás ani u mňa neprekvapí všetkými ospevovaný Catrice HD Liquid Coverage. Tento make-up je naozaj hodný svojho mena lebo má veľmi dobré krycie schopnosti, no napriek tomu nerobí masku na pleti. V drogérkovej sekcii ide o najlepší make-up, pre mastnú, no podľa recenzií aj pre iné typy pleti. Vypichnúť by som však chcela u nás ťažšie obstarateľný make-up a to P2 24/7 City Shield. Veľmi dobre kryje, vyzerá napriek tomu prirodzene, vydrží celý deň bez pohnutia a zmeny konzistencie. Kúpila som ho v Maďarsku, no túto značku som mala možnosť vidieť aj v Ríme. Som veľmi rada, že som ho mala možnosť vyskúšať a takto si ho zamilovať.


Ak by som mala vybrať jednu riasenku, ktorá ma doprevádzala celý rok, tak to bude určite Lash Sensational od Maybelline. Zima, jar, leto, dovolenka, upršaná jeseň, toto všetko som prežila s týmito dvoma typmi maskary klasickou a vodeodolnou. Vodeodolnú verziu mám kvôli výdrži vo vode, mori, ešte radšej. Veľmi pekne natočí riasy, zväčší ich objem aj dĺžku a vydrží bez otláčania a drolenia.


Tento rok bol pre mňa na rúže na pery naozaj veľmi plodný, kúpila som si veľa kúskov od rôznych značiek prevažne z drogérie. No zopár bolo na toľko výnimočných, že som si obstarala rovno viac odtieňov. Ide o tekuté matné rúže od značky Golden Rose. Kvalitne držia, sú krásne pigmentované a sú aj krásne matné. Všetko, čo od rúžov očakávam.  


Možno vás to prekvapí ale môj najobľúbenejší peeling na telo je práve Beauty elements by Cien z Lidlu. Hlavne kvôli tomu, že je trošku drsnejší, má veľké množstvo peelingových čiastočiek a veľmi dobre pení. Dá sa kúpiť v troch variantách ale mne najviac vonia táto Sky deluxe, trošičku s podtónom mužskej vône. Používam ho asi dva -tri krát do týždňa a mám po ňom pocit naozaj čistej a hladkej pokožky.


Tento rok sa moja zbierka rozjasňovačov značne rozrástla. Najviac mi však k srdcu pripástol tento od I love makeup - Goddness of love v odtieni Golden Goddess. Ide o nádherný zlatý rozjasnovač s roztomilým balením. Hodí sa skoro ku každému líčeniu, je veľmi dobre pigmentovaný, dá sa s ním urobiť decentné rozjasnenie ale aj lesk ako blesk na tvári.


Táto "topka" je asi jedna z najčerstvejších, presvedčila ma natoľko, že som ju sem musela zaradiť. Ide o transparentný púder od Miss Beauty London - Ready Set Go!. Je úžasný, nezanecháva biele stopy, dokonale zmatňuje, dobre drží aj na mojej mastnej pleti a čo ma na ňom zakaždým šokuje, je že skoro vôbec nepráši. Používam ho už asi cez 2 mesiace a ešte stále je ho tam dosť. Zoženiete ho na stránkach mysticbeauty.sk za super cenu a ja určite pôjdem do ďalšieho aj v roku 2018. 


Za rok 2017 som minula stopercentne aspoň 3 balenia tejto linky na oči - liquid ink od Essence. Je to môj každodenný spoločník, je krásne čierna, drží, aj vodeodolná ako tak je. Nedrolí sa, rýchlo zasychá, ľahko sa mi s ňou kreslí a balenie vydrží určite aspoň 3 mesiace dennodenného používania.  Za super lacnú cenu a zoženiete ju doslova v každej drogérii. Chystám sa síce vyskúšať v tomto roku aj iné ale táto je moja stálica a nedám na ňu dopustiť.


Najťažšie bolo rozhodnúť, ktorá paletka na oči bude pre mňa tá naj za minulý rok. Veľa nových kúskov u mňa pristálo a všetky rada používam. Voľba ale padla na túto farebnú "fešandu" od Makeup Revolution - 32 Ultra Eyeshadow - Mermaid Forever. S touto paletkou "sa hrám" veľmi rada, má nádherne pigmentované farbičky, ktoré aj dobre držia na viečku. Obsahuje matné aj trblietavé tiene, čiže je aj veľmi všestranná. Myslím si, že ak by ste chceli len jednu paletku, ktorá by vám na klasické líčenie stačila, asi by som vybrala túto.



Moju top 10 zakončím starostlivosťou o vlasy, kde mi nedá nespomenúť produkty od značky Kallos. Od tejto značky používam okrem šampónu skoro všetko a som s nimi veľmi spokojná. Vypichnúť by som ale chcela ich olejček na vlasy a sprej na rozčesávanie. Je to cenovo dostupná značka, ktorú už dostať aj v drogériách Teta. Zlepšilo mi to kvalitu vlasov, mám menej rozštiepených končekov, vlasy mi nemastia a nezaťažujú. Rozčesávanie vlasov je oveľa jednoduchšie a bezbolestné. Ak ste ešte nič od tejto značky neskúšali odporúčam vyskúšať. 


Nakoniec chcem ešte dodať, že mám viac obľúbených produktov, ktoré bežne aj opakovane používam, ale to by tento článok bol ešte veľmi nadlho.

Chcem pripomenúť, že na zapojenie do súťaže o kozmetické produkty, máte ešte tri dni. Tak ak ste sa ešte nezapojili a neskúsili šťastie, určite kliknite na môj predchádzajúci článok (link tu). 

Do komentára mi môžete napísať, aké sú vaše obľúbené produkty minulého roka. Alebo či ste niečo z mojich topiek už vyskúšali a či máte rovnakú alebo odlišnú skúsenosť.

Za každý komentár, lajk a sledovanie veľmi pekne ďakujem.

Aj v roku 2018 sa majte krásne,
Vaša Dada. 


You Might Also Like

8 komentárov

  1. Ta paletka očních vypadá moc dobře, zrovna jsem se koukala po nějaký těch hodně barevných paletkách a tahle mě zaujala. A je tam i červená! Červený stín na oči se snažím sehnat už jak dlouho a tenhle odstín vypadá ideálně. Asi se kouknu na eshop Makeup Revolution, dík za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno dá sa s ňou vyčarovať kopec krásnych líčení. Tá červená je ale s kvapkou ružovej. Určite ju ale môžem odporučiť lebo za celkom malý peniaz máš oveľa vyššiu kvalitu. Ďakujem za komentárik :)

      Odstrániť
  2. Som rada, že si s púdrikom spokojná :-) Aj ja ho mám veľmi rada, mne sa už začína robiť dierka, lebo ho používam denno denne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno som spokojná, určite si zaobstarám ďalší, lebo aj ja ho používam denno denne. Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  3. Neznám ani jeden z těchto produktů :) ale ta paletka nevypadá zle, s ní uděláš snad všechno :D

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odporúčam určite niektoré vyskúšať :) Áno je univerzálna čo sa týka farieb, no prevažujú v nej trblietavé tiene, čo by niekomu mohlo prekážať ale ja medzi ne nepatrím :) Ďakujem za komentárik :)

      Odstrániť
  4. Ta paletka je dokonalá, mám ráda, když je v paletce hodně různých barviček, občas experimentuji s barvami :) používám stejnou řasenku a jsem rovněž spokojená, mám jinak řasy celkem neobjemné. Já si za rok 2017, nebo spíš už za rok 2018 hodně oblíbila tmavé a výrazné rtěnky :)

    LENN

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie Maybelline riasenky sú skvelé. Ja si ich kupujem dookola. Podobne skvelá je aj Sexy Pulp Up od Yves Rocher. Tieto sú však cenovo výhodnejšie.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)