Nový rok, nový ja (alebo nie)?! OUTFITPOST

Ahojky,

s novým rokom prichádza tradícia dávania si predsavzatí spolu so zhodnoteniami minulého roka.  Viacerí sú veľmi namotivovaní na to, že s príchodom nového roka začnú robiť niečo, čo im však (česť výnimkám) vydrží možno tak dva týždne až mesiac. Predsavzatia si nedávam, ani som si ich nikdy nedávala. Vždy sa chcem zlepšovať a plniť si sny, ktoré mám, bez ohľadu na to, či si vystavím na stôl kalendár či do kabelky dám diár, s novým rokom, alebo nie. V tomto článku by som vám chcela prezradiť zopár plánov a dôležitých vecí, ktoré ma tento rok čakajú.


Keďže som v poslednom ročníku na inžinierskom stupni, tento rok už by mi konečne mala pred meno pribudnúť skratka Ing.. Skúšky zimného som zvládla (dokonca nad moje očakávania), no zostáva ešte dopísať diplomovú prácu, urobiť skúšky letného semestra, naučiť sa a hlavne urobiť štátnice. Určite ešte budem potrebovať veľa síl a nervov, ale myslím, že po tejto ťažkej päťročnej ceste nakoniec aj úspešne dosiahnem titul. Tak mi k tomu prosím, držte všetky palce :). No a v spojení so štátnicami je aj koniec "sladkého študentského bývania na intráku", čo pred nás pokladá bojovú úlohu - nájsť si bytík a presťahovať sa. No a všetci o Bratislave vieme, že nájsť normálny byt za normálnu cenu je dosť veľký oriešok. 



Tento rok bude dosť zaujímavý aj v cestovateľských zážitkoch, v apríli máme po minuloročnom výlete v Ríme naplánovaný ďalší, v Madride. Španielsko nás oboch láka, mňa ešte viac kvôli mojej láske k latino rytmom. Po štátniciach sa chceme vybrať na našom autíčku na menšiu dovolenku do Chorvátska, aby sme si  oddýchli po týždňoch učenia sa a stresov. V lete nás ešte čaká výlet s rodičmi do Poľska, konkrétne do Krakowa, do aquaparku. V auguste sme pozvaní na svadbu mojej kamarátky Aďky, (spoiler: bude z nej prekrásna nevesta), ešte však musím zohnať na jej prianie červené šaty, čo samozrejme, pre maniačku ako ja, nie je problém. A nakoniec v septembri, ak všetko pôjde podľa plánov, chceme ísť na "veľkú" dovolenku na Cyprus.


Určite sa chcem tento rok viac venovať blogu a zlepšovať moje články, fotky a plánujem aj menšiu prerábku stránky. Chcem sa zlepšovať aj v oblasti líčenia, preto by som chcela absolvovať kurz profesionálneho líčenia. Na pláne mám aj zopár akcií či workshopov o blogu a sociálnych sieťach. Takže sa snáď môžete tešiť na lepšie a kvalitnejšie príspevky. Písanie blogu, fotenie, toto všetko ma veľmi baví a keď vám môžem odovzdať inšpiráciu, nápad, či môj názor na istú tému, baví ma to ešte viac. Tak dúfam, že aj vám môj blog niečo dáva :). 

šaty - Reserved, kabát - secondhand, kabelka - Gate, topánky - Humanic

Od novembra sme s priateľom začali spolu aktívnejšie cvičiť, čiže by som tento rok veľmi rada pokračovala. Po psychickej únave z práce a školy, je to veľmi dobrý fyzický relax a navyše trávim viac času s priateľom. Okrem toho by som si priala začať chodiť s priateľom na latino tance, alebo sa zlepšovať v plávaní. Musím do svojho života dostať viac pohybu, veď viete ako to chodí pri sedavej práci. Jednoducho mám celkom dosť plánov a snov a pomaličky by som si ich chcela začať plniť. 




A keď už sme u plnenia snov, tie svoje si plní aj veľmi šikovná Miška - Doplnky od Mišky, ktorá ručne vyrába takéto nádherné výrazné náušnice. Ide o soutache náušnice či iné doplnky, ktoré vám podľa vašich predstáv na mieru vytvorí. Takýto doplnok by mala mať každá žena. Nájdu svoje využitie na oslavách, plesoch, či pre odvážnejšie, aj na bežný deň do práce. Určite ju neváhajte kontaktovať naj jej facebookovej stránke (klik tu) alebo na instagrame (klik tu). Naozaj sa jej stránky oplatí pozrieť, lebo tam nájdete množstvo ďalších prekrásnych výtvorov tejto veľmi nadanej slečny. 



Tento rok bude pre mňa prelomový, jedna etapa môjho života (tá študentská) sa skončí a iná zase začne. Viem len toľko, že aj naďalej budem svoj život žiť s ľuďmi, na ktorých mi záleží a robiť to, čo ma baví. A presne toto radím aj vám. Napíšte mi do komentára, čo vás tento rok čaká, aké máte plány a ako ste na tom vy s predsavzatiami. 

Majte sa krásne, 
vaša Dada. 

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Ten kabát je nádherný :)
    Já si moc předsevzetí nedávám, protože je pak ve většině případů nesplním. Letos mám v plánu cestovat, trávit čas s rodinou a přáteli a samozřejmě projít do dalšího ročníku :D

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, tento kabátik som ulovila v secondhande za necelé 3€ a je naozaj jeden z mojich obľúbených. Prajem ti veľa cestovateľských zážitkov a krásnych chvíľ s rodinou a prateľmi :) A samozrejme, aby sa ti aj v škole darilo :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. Vyzeráš vážne super a máš krásne plány. Snáď sa ti splnia 😊


    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi :) No budem sa snažiť o to aby áno :)

      Odstrániť
  3. Outfit je moc pěkný :)
    Já si taky předsevzetí nedávám, spíš mám taková přání, která bych si ráda splnila :) Taky mě za chvilku čekají státnice, tak ať to zvládneme :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem :) Tak ti vo všetkom prajem veľa šťastia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)