Decembrovo-januárové nákupy

Ahojky, 

ak ste sa náhodou zľakli, že v novom roku nebudú články s kozmetickými nákupmi, môžete sa upokojiť. Tentokrát som sa rozhodla spojiť však dva mesiace dokopy. V decembri som viac ako pre seba nakupovala darčeky pre ostatných, preto nových vecí nebolo až tak veľa. Teraz sa však už môžete tešiť na celkom slušnú nádielku. Aj keď som si dala kozmetickú stopku, ktorá spočíva v tom, že pokiaľ nespotrebujem produkty, ktoré mám v zásobe, nebudem ich nakupovať. Samozrejme, že v prípade potreby (ak niečo miniem a ďalší produkt nemám), nový si kúpiť môžem. 


Ešte počas návštevy vianočných trhov vo Viedni, som sa na skok zastavila v drogérii Bipa. Navštívila som ju prvý raz a rovno dva nové kúsky pribudli do mojej zbierky. Objavila som tam zopár stojanov s dekoratívnou kozmetikou, ktoré u nás bežne nenájdete. Najdlhšie som sa zdržala u kozmetiky Look by Bipa. Ide o privátnu značku tejto drogérie, ktorá je na prvý pohľad a odhad kvalitovo podobná Essence alebo Trend it up. Ja som tu však zaostrila na kozmetické pomôcky. Konkrétne ma zaujal kúsok, ktorý som doteraz nemala a to kontúrovací štetec. Je úzky, štetinky má dosť nahusto, sú jemné, a tvar má skosený. Pracuje sa s ním ľahko a rýchlo. Odvtedy ako som ho kúpila už ničím iným tvár nekonturujem. Nejaký ten čas, už na nanášanie a zapracovávanie makeupu používam špeciálne hubky. Takúto som si teda na skúšku vzala aj od značky Look. Dievčatá, ktoré obľubujú ružovú asi jasajú, ale viete ako to ja mám s ružovou. No nič to nemení na tom, že táto hubka je naozaj super. Po namočení ma až prekvapilo ako zväčšila svoju veľkosť na dvojnásobnú. Je mäkká, poddajná a zapracuje makeup ozaj dokonale. 



Tentokrát u mňa prevláda starostlivosť nad dekoratívkou. Zaujala ma táto rada od Garnier určená na nedokonalosti pleti z rady Pure Active. Podobné produkty, dokonca aj od tejto značky som už skúšala a po mojej spokojnosti, som sa rozhodla otestovať ďalšie. Do svojej starostlivosti už čoskoro zaradím tieto dva kúsky - peeling a tonikum proti vyrážkam. Už som ich zo zvedavosti vyskúšala a zdá sa, že pôjde o výborné produkty. Peeling je príjemný, pekne vyčistí pleť a s môjho pocitu aj s chladivým efektom. Zmatňujúce tonikum má taktiež chladivý efekt, je s obsahom eukaliptu, pôsobí protizápalovo. Na moje prekvapenie oproti iným tonikám, toto vôbec necítiť po alkohole, čo je aj vhodné pre pleť. 


Látkové alebo textilné masky na tvár sú teraz veľkým trendom. A ak majú ešte také rozkošné prevedenie ako tieto od Balea, nedá sa im odolať. Ja som im prepadla úplne. Limitovaná edícia, ktorú ešte pravdepodobne zoženiete v DM drogérii, pozostáva z masiek v dvoch prevedeniach - panda a tiger. Obe majú hydratačný účinok a obsahujú kyselinu hyalurónovú. Sú dostatočne veľké na akýkoľvek typ tváre, veľmi dobre navlhčené alebo nasiaknuté tekutinou. Be a Panda má v sebe extrakt zo zeleného čaju, Be a Tiger obsahuje zase extrakt z granátového jablka. Osobne je pre mňa trošku lepšia maska Be a Tiger, lepšie drží nalepená na mojej tvári, aj keď zanecháva lepkavý film na tvári, čo sa však vsiakne po chvíli do pokožky. Na tvári sú príjemné, pleť je jemnejšia až by som povedala, že"nacucaná". Určite aspoň pre efekt a vtipné prevedenie odporúčam vyskúšať. 


Limitované edície "bjúty" produktov od Cien sa v Lidli objavujú celkom často, preto si skoro vždy zaobstarám niečo na testovanie. Moja voľba padla na očný krém. Niekto si povie, že som ešte na používanie očných krémov mladá, ale nikdy nie je neskoro začať s prevenciou. Očný krém sa odporúča používať od 22 rokov. Samozrejme, je veľký rozdiel medzi očnými krémami - zloženie a funkcia očného krému sa prispôsobuje veku a požiadavkám pleti. Tento by som zaradila do kategórie začiatočníckeho krému - má ľahšie gélové zloženie, ktoré sa po aplikácii zmení skôr na "vodičku", čiže je vhodný pre mladšie ročníky. Nemá špecifickú vôňu, preto si na svoje prídu aj tie maniačky, ktorým výrazná parfumácia produktov prekáža. 


Keďže sa mi podarilo vypotrebovať moje obľúbené produkty na vlasy od Kallos (ako už určite viete), musela som opäť doplniť stavy.  Tentokrát som si vybrala masku na vlasy Aloe vera. Táto maska má hydratačné účinky pre suché a poškodené vlasy. Vôňu má jemnú, nevtieravú -  ja v nej cítim "čistotu". Okrem tohto má vlasom dodávať jemnosť a lesk. Asi viete, že tieto masky mám veľmi v obľube a pri dlhodobejšom používaní vidím výsledky. Vlasy mám hladšie, menej zničené, zacelenejšie, bez zničených koncov. A aby som to mala kompletné, kúpila som si aj kondicionér od rovnakej značky z rady Hair Pro-tox. Je s obsahom keratínu, kolagénu a kyseliny hyalurónovej, naviac obsahuje aj kokosový, olivový olej a panthenol. Dodáva vlasom výživu a opäť má ozdraviť lámavé, suché a poškodené vlasy. Na balení je uvedené, že sa nemá oplachovať, ale ja ho nanášam na šampónom umyté vlasy, nechám pôsobiť približne 5 minút a opláchnem. S oboma som veľmi spokojná, výsledky aj vidím a cítim.



Trošku teraz "zabrdnem" aj do košíčka s dekoratívnou kozmetikou. Minulý mesiac vyšlo nové číslo časopisu Elle, v ktorom bola ako darček pribalená maskara od značky Gosh - Rebel eyes. Povedala som si, keďže od Gosh ešte nič nemám, nebude na škodu, ak ju vyskúšam. Táto maskara sľubuje dlhotrvajúci efekt, riasami má dodávať objem a má v sebe výťažok z rakytníka. Má gumový ohybný jemne zahnutý kartáčik, čo ako viete mne vyhovuje. Štetinky sú zostavené do trojuholníka, v troch radoch, ktoré sú po krajoch tohto "trojuholníka". Napriek zaujímavému tvaru mi táto maskara vyhovuje. Riasy predĺži aj zahustí, drží celý deň bez otláčania alebo opadávania a drolenia. Vďaka tejto maskare, určite časom vyskúšam aj iné produkty od tejto značky. No a opäť som si kúpila klasiku - ceruzku na obočie od Catrice Eye brow v odtieni 040 Don´t let me brow´n. Farbou a výdržou mi absolútne sedí, používam ju opakovane a opakovane ju aj kupujem, čo si myslím, že hovorí za všetko :).  


Posledným dekoratívnym produktom tohto mesiaca je korektor Camou concealer od Trend it up. Cenovo dostupný korektor, v rôznych odtieňoch, myslím však, že v portfóliu chýbajú odtiene pre  snehulienky a iné bledé tváričky. Zdal sa mi priemerný, krycia schopnosť akurát, výdrž podobne. Mne nepôsobil žiadne ujmy a na každodenné použitie je tento produkt v poriadku. Tento korektor je  na olejovej "mastnej" báze, čo nie každému vyhovuje. Preto pre tie, ktoré ste citlivé na podobné produkty, ho neodporúčam, aby ste predišli následným nepríjemnostiam. 


Posledné dva moje produkty sú zase zo starostlivosti o pleť a telo. A aj tieto značky sa v mojej zbierke kozmetiky objavili prvý krát. Prvým je telové mlieko od značky Manufaktura. Začnem balením, pri ktorom platí, že v jednoduchosti je krása. Biely obal, šedý vrchnáčik a ako detail šedá mašlička je podľa mňa vydarený. Keď som toto mlieko dostala (áno, patrí ešte medzi darčeky, ktoré som žiaľ zabudla - čo sa veľmi ospravedlňujem) nebola som si na prvý pohľad istá, či parfumáciou bude pre mňa, keďže ruža mi príliš nevonia. No opak je pravdou. Ak by všetky produkty z obsahom ruže voňali tak ako tento produkt, môj názor by bol úplne iný. Okrem toho obsahuje aj mandľový olej, ktorý je zárukou výživy pre pokožku. Do pokožky sa vsiakne veľmi rýchlo a necháva ju hydratovanú. Určite ešte zaostrím na túto značku, pretože ak sú aj ďalšie produkty takto dobré, určite sa oplatí. O maskách na pleť od Freeman som už veľa krát počula a teraz už môžem vypovedať aj vlastnú skúsenosť. Antistresová pleťová maska s obsahom minerálov z mŕtveho mora, je ako šitá na mieru na moju aktuálnu kondíciu pleti. Pleť zbavuje mazu, má uvoľňovať upchaté póry a necháva pleť hladkú. Po nanesení tejto masky si pripadám ako "šmoulinka", pretože je presne takej farby ako samotný obal. Po použití je citelná jemnosť a hebkosť pleti. Balenie je naozaj veľké oproti bežným maskám, až 175 ml, čo vám stačí na celý rok ak nie aj viac :). 



Dúfam, že vás tento druh článkov baví :). Ak áno, môžete ma podporiť lajkom na FB alebo IG, komentárom, sledovaním, zdieľaním. Veľmi pekne vám vopred ďakujem .

Budem rada, ak mi dáte vedieť, či s týmito značkami alebo produktami máte skúsenosť alebo ste o nich už počuli. Píšte komentáre, ja si veľmi rada prečítam vašu spätnú väzbu :). 

Majte sa krásne,
vaša Dada. 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Manufaktúru mám rada, najmä ich radu s pivom, tá je božská :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú som bohužiaľ zatiaľ nemala možnosť vyskúšať, možno v budúcnosti ale zabrúsim aj do tohto "súdka" :) Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)