Hľadá sa voľný čas ZN: Súrne - OUTFIT

Ahojky, 

v poslednom čase si naozaj môžem povedať, že som v jednom nekonečnom kole. Práca či už tá zárobková alebo diplomová, škola s kopou prác a úloh, všetko toto sa valí na mňa ako lavína. Odzrkadľuje sa to v každom smere môjho života. Najviac však týmto trpí, môj život osobný. Málo času na voľné aktivity, málo času na zábavu, málo času na vlastného priateľa. Neprepadnúť stresu a depresii je veľmi ťažké. Nedať sa strhnúť ťažobou a bojovať. 


Pri toľkých povinnostiach si ako je teraz už opäť v móde, dovoľujem vyhlásiť súťaž - Hľadá sa voľný čas. Problém však nastáva s výberom súpera vo finále. Vašim súperom budú veľké digitálne hodiny predstavujúce čas,  ktoré vám v prvom kole jednoznačne dávajú na frak. Nemôžete sa ale nechať zastrašiť a musíte pokračovať. Tu vám ako podpora začnú držať palce kamaráti a priatelia, ktorý vám pridajú na energii. Do dua sa k vám pridá priateľ a spoločnými silami ste schopná zvládnuť a pokoriť všetko. 



Ako zaslúženú výhru si teda môžete a hlavne kvôli fyzickému aj psychickému zdraviu musíte občas dopriať chvíľku pre seba alebo chvíľku na relax. Áno, robiť si povinnosti musíme ale nič sa nemá preháňať. Z prílišných starostí sa vám môže pomedzi prsty presypať aj čas, ktorý by ste mohli venovať svojim blízkym. A často krát sa spamätáme až keď je neskoro. Preto nezabúdajte sa angažovať aj v súkromnej sfére. 




Viacerí ľudia aj v súkromnom živote, sa ma pýtajú, či vôbec mám stres, lebo pôsobím ako osoba, ktorá sa ničím nenechá vykoľajiť. Moja odpoveď na túto otázku bola jednoznačná: Samozrejme, že aj ja som v strese, aj ja som niekedy bezradná a zúfalá, ale nedávam to najavo môjmu okoliu. Teraz to neberte ako pretvárku, len ani mne ani nikomu nepomôže, ak sa budem "v priamom prenose" pred niekým zosypávať. Vyrozprávať sa niekomu, komu dôverujete a riešiť všetko s chladnou hlavou a nepremýšľať nad žiadnou z možností, v ktorej je len náznak toho, že by ste to nezvládli. To je môj liek na stres. Užiť si chvíle s priateľom, ktorý je mojou najväčšou oporou. Keď nemáte priateľa, určite máte niekoho, na koho sa viete spoľahnúť. Či už najlepšia kamarátka alebo vaša mama, sestra, brat... Títo ľudia vám určite pomôžu a podporia vás. 



Zámok Mikulov 
Aj my sme si (po dlhšom čase zanedbávania sa kvôli povinnostiam), s priateľom dopriali relax v Čechách. Odpočinúť sme si boli v aquaparku Moravia. Dopriali sme si masáže, sauny ale aj zábavu na tobogánoch. Takéto vypnutie nám obom veľmi pomohlo a užili sme si ho v plnej miere. Zakončili sme víkend prechádzkou a návštevou krásnych zámkov v Mikulove a Ledniciach, kde vznikli aj tieto fotky. O takýchto chvíľach je podľa mňa život. Aj keď sa trápite v práci alebo v škole, vždy dobre  padne sa odreagovať. Dávam vám teda tieto miesta ako dobrý tip na odpočinok. Nájdite si čas, lebo čas sa bohužiaľ míňa veľmi rýchlo. 



Zámok Lednice 




sukňa, svetrík, kabelka - second hand, tielko - TomTaylor, pančuchy - Lidl, čelenka - Takko fashion
Nenechajte sa teda pohltiť stresom. Nechcem, aby kopec povinností ovplyvnil môj súkromný život. Doprajme si čas so svojimi blízkymi, aj keď máme veľa iných povinností. Môže to len pomôcť:). Napíšte do komentára, ako vy radi odbúravate stres? Aký je váš liek na stres z veľkej kopy povinností? 

Majte sa krásne,
vaša Dada. 




You Might Also Like

2 komentárov

  1. Hezké fotky :) Mně na stres pomáhá horká vana :D

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné fotky. Já jsem věčně zmrzlá u mne sukně v tomhle počasí nehrozí.

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)