Oneskorené februárovo-marcové nákupy

Ahojky, 

po veľmi dlhej dobe, vám konečne môžem priniesť nádielku s kozmetikou, ktorú som si kúpila za  dva mesiace február a marec. ja viem, že je už celkom neskoro ale diplomovka mi zožrala všetok môj čas. Ale teraz už môžem dobehnúť to čo som vám dlžná. A že je toho riadna kôpka. Ospravedlňujem ma len to, že je to nákup za dva mesiace a všetky tieto vecičky sú ozaj zaujímavé. 



Ja peelingy môžem, to už určite viete. Tentokrát som od kamošky Kristínky dostala "body skrab"  od Dermacol - Aroma Ritual s vôňou vodného melónu alebo dyne červenej. Ide o cukrový peeling, čiastočky v ňom sú hrubšie a väčšie, preto je aj trocha drsnejší. Vôňu má sladkú, podobnú tej melónovej, ale cítim tam aj taký ten "chemický" zápach, čo je rušivým elementom. Má sýtočervenú farbu a rôsolovitú hustú konzistenciu, dobre sa rozotiera na tele a jemne pení. Cukrové čiastočky sa po nanesení na pokožku "roztopia". Upozorňujem majiteľky citlivej pokožky, že pre ne môže byť až príliš drsný, ale ja ho určite ešte rada využijem. Na deň žien som zase od môjho priateľa dostala gél na čistenie pleti od privátnej značky reťazca Tesco z rady Pro - formula. Rada ho používam na vyčistenie pleti v sprche. Povedala by som, že ide o priemerný čistiaci gél. Pleť vyčistí, príliš nevysušuje, svoj účel teda plní. Samozrejme, po použití ešte pleť dočisťujem, ale na prvotné čistenie postačuje. 


Áááá prekvapenie večera, opäť tu máme melón. Teraz ale vo forme osviežujúcej vody v spreji od Balea. Začína byť teplejšie a toto vás zaručene "refrešne" aj v najteplejšom dni. Môj osobný typ je v horúcom letnom dni vložiť sprej na pár hodín do chladničky a vtedy je efekt osvieženia oveľa intenzívnejší. Dostupné sú vo všetkých dm drogériách a na výber je ešte variant bez vône a s kokosovou vôňou.  Micelárnych vôd nikdy nie je dostatok, do zbierky mi pristála nová od Lóreal, ktorá je určená na čistenie normálnej alebo suchej pleti. Ja viem, toto nie je práve moja pleť, ale účinky tejto micelárnej vody fungujú aj s mojou mastnejšou pleťou. Nevysušuje, dodá pleti aj akú takú hydratáciu, odličuje skoro dokonale, čiže som s ňou veľmi spokojná.  


Tieto mesiace som očividne úspešne ukončila lov na dvojfázové odličovače. Do dua k micelárke sa teda pripojil jeden tiež od značky L´oreal. Obaly majú veľmi pekné, veď v jednoduchosti je krása. Odličuje aj vodeodolné produkty, nezanecháva mastný film v oblasti očí. Veľmi obľúbeným je odličovač od Yves Rocher, ale ja asi nebudem jeho veľkou obľúbenkyňou. Odlíči, ale mám pocit ako by to išlo ťažšie, zanecháva mi pod očami mastný povlak a raz (možno to však bolo mojou nešikovnosťou) ma aj v očiach štípal. Na tomto produkte dobre vidieť ako porekadlo sto ľudí-sto chutí platí aj v kozmetike. Má veľké balenie, ale po jeho vypoužívaní už si ho znovu asi nekúpim. Posledným je odličovač od značky Lindex. Na kúpu ma rozhodne presvedčila jeho veľkosť (alebo malosť :D). Skladné balenie sa mi teraz hodí, ale prečo, tak s tým vás ešte budem chvíľku napínať. Už som ho ale vyskúšala a odlíči ozaj prekvapivo dobre. Navyše toto rozkošné balenie z neho robí super spoločníka na cesty.


Na starostlivosť o vlasy som tiež nezabudla a doplnila som zásoby môjho obľúbeného olejčeka na suché konce vlasov od Kallos. Jeho nízka cena však vôbec neovplyvňuje jeho kvalitu. Používam ho už dlhšie a moje vlasy doslova ožili. Navyše nie je na rukách mastný, čo už vôbec nechápem, vlasy vyživuje, nezaťažuje ani nemastí. Čiže ak niekde a tento olejček narazíte, určite vyskúšajte. Môj oficiálne prvý produkt od značky Aussie, ktorý som vyskúšala je suchý šampón. A veľmi príjemne ma prekvapil. Vonia ako lak na vlasy s broskyňou, ale nie je to vôbec nepríjemné. Čo je ale veľká výhoda, nenecháva na mojich hnedých vlasoch biely povlak. Vlasy osvieži, mastnotu zredukuje, čiže sa mi čas umytia vlasov v pohode predĺži o deň. Majú aj iné druhy vôní a prevedení, takže keď dopotrebujem tento, neváhala by som si ho kúpiť opäť. 


Medzi moje stálice patrí aj tento krém na ruky od Balea s ureou. Kupujem si ho pravidelne a som s ním naozaj spokojná. Na intráku máme dosť tvrdú vodu, čiže krémujem do aleluja, ale s týmto krémom mám ruky dostatočne vyživené, hydratované a za jeho cenu okolo 1 €, nie je čo riešiť. 


Maskujem, maskuješ, maskujeme... Áno opäť som si kúpila tigríkovú a pandičkovú masku od Balea. Čierne pásiky na nos už ste u mňa videli,čiže viete, že som s nimi bola veľmi spokojná. Teraz som okrem tých čiernych , zobrala na testovanie aj klasické biele. Tie podľa mňa tiež spĺňajú účel, ale na tej čiernej predsa len viac vidieť výsledok. 


Očné linky, pre mňa každodenný chlieb, čo sa líčenia týka. Musím rovno povedať, že jedna z týchto dvoch je woooow ale tá ďalšia noooo. Asi začnem tou, ktorá ma sklamala. Moja obľúbená očná linka je tekutá od Essence. Preto som sa rozhodla vyskúšať aj túto v pere. A ééééé, nie, nie, toto sa nepodarilo. Malo by ísť o vodeodolnú linku. Aplikátor vyzeral veľmi dobre, ale problémom je že veľmi zle sa s ňou kreslí, čierna z tejto linky ani nie je čierna ale skôr šedá, ak chcete kresliť na očný tieň tak to nejde už vôbec a ak už niečo dostanete na oko tak sa ešte aj rozmazáva. Bohužiaľ, myslela  som že budem chváliť dobrú linku za dobrú cenu. Ale nestalo sa a veľmi som z nej sklamaná. No a tá wooow, je je jednoznačne Epic Ink Liner od Nyx. Hrot je zložený z viacerých štetiniek, nádherne kreslí na oko, je čiernočierna, vydrží až do odlíčenia, neotláča sa ani nestráca na intenzite. Jednoducho je super, avšak zdôrazňujem, že jediné, čo nechválim je cena cca 10€. Používam ju však už dlhšie a ešte stále kreslí ako nová, čiže sa tá investícia podľa mňa opla :D. 


Neodolala som a spravila objednávku tohto všade ospevovaného tekutého korektora od MakeupRevolution v odtieni C2. Je dostatočne krycí, príjemný, farbička je naozaj veľmi bledá, čiže dievčatá s bledšou pleťou určite odporúčam. Škála odtieňov je famózna, určite si vyberie každá z vás. Navyše má veľký aplikátor, ktorý mne veľmi vyhovuje. Keďže som objednávala na Pinkpanda.sk, musela som ku korektoru ešte niečo prihodiť a zaujal ma krásny rúž Life on the dancefloor opäť od tejto značky. Je krásne krémový, v nádhernej krémovo hnedo nude až kapučínovej farbičke s názvom Stilleto a je aj veľmi dobre pigmentovaný. Výdrž ma tiež celkom prekvapila, vydržal veľmi dlho na klasický rúž a táto farbička vám dovolí aj opravu bez zrkadla. V jarnej ružovej farbičke sa ku mne dostal rúž od značky Bourjois Velvet v odtieni 05. Je naozaj ako stvorená na jarné a letné dni, je príjemný a celkom obstojne vydrží. Od Essence som vo výpredaji ulovila tento klasický matný rúž Matt, matt, matt, vo vínovo-hnedom odtieni s kvapkou fialovej. Trošku fľakatie ale ja mu to odpustím. A ako posledný som musela kúpiť tento krásny rozjasňovač od Essence, Glow like a mermaid. Jednoznačne vyhráva cenu za najkrajší reliéf, aký vo svojej zbierke mám. Nemusíte sa obávať, farebných šmúch na tvári, pretože po nanesení vytvorí peknú zlatkastú farbu. 



Dúfam, že mi odpustíte dlhšiu nečinnosť, ale diplomovka sa nenapísala sama. Už ma čakajú len štátnice na konci mája ale dovtedy ešte určite bude zopár zaujímavých článkov. Veď vy si zaslúžite poriadny revanš. Ak ma ešte nesledujete na mojich sociálnych sieťach určite začnite lebo tam sa dozviete oveľa viac a snažím sa tam byť aktívna. Môj instagram nájdete tu, a moja facebooková stránka sa tiež teší z každého vášho lajku a sledovania. 

Majte sa krásne,
Vaša Dadalookbook. 

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Pěkné nákupy! ☺
    Balea osvěžující sprej jsem si pořídila taky, jen ten kokosový, tak uvidíme, jaký bude. ☺
    A peeling od Dermacolu jsem postřehla už dávno, ale nějak mě neláká. Zato ale jejich sprcháče nebo třeba pomerančový krém na ruce, to je něco! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Nie som veľký fanúšik kokosovej vôňe, ale táto melónová je super ako osvieženie v týchto horúcich dňoch. Ja som ho tiež dlho obchádzala v drogérii ale som s ním napriek tomu, že je trošku drsnejší spokojná. Sprcháče som tiež ešte nevyskúšala ale určite vyskúšam:)Ďakujem za krásny komentár :)

      Odstrániť
  2. Ten peeling a zvieracie masky plánujem už dlhšiu dobu vyskúšať :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zvieracie masky sú naozaj zábavné :) Určite netreba čakať zázraky ale to prevedenie je top :) Ďakujem za krásny komentár :)

      Odstrániť
  3. Super věci sis pořídila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja používam od Yves Rocher Pure system čistiacu pleťovú vodu a tá taktiež dosť štípe v očiach. Takže nie si nešikovná :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba dávať pozor na obsah alkoholu, predpokladám, že je skôr určena na dočistenie pleti, nie očí, takže radšej nepoužívať :) Ďakujem za krásny komentár :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)