Pripraviť sa, pozor, Relax!

 Ahojte, 

po náročných mesiacoch som konečne odštartovala svoj čas na relax. Áno, v strede prázdnin, kedy už má každý aj dovolenku za sebou. Nevadí, treba si užívať dni ako sa dá a kedy sa dá. Asi vám nemusím hovoriť, že v čase najhorších a najvyťaženejších dní, sa mi len veľmi málo darilo nájsť si nejaký čas pre seba. Hlava nonstop naštartovaná, tak isto aj balenie a sťahovanie v plnom prúde, všade okolo chaos. A to ešte ani nemám deti, čo znamená klobúk dolu, ak niekto toto zvláda alebo zvládol aj s deťmi... Ale späť k veci, v týchto dňoch bola mojim útočiskom najmä moja vaňa. Zatvoriť sa do kúpeľne, pustiť si relaxačnú hudbu alebo ukľudňujúce videá na Youtube a dotvoriť atmošku relaxu. 

V tomto mi veľmi pomohli práve novinky od značky Gabriela Salvete. Tá prišla s novinkami práve zo sveta telovej, pleťovej kozmetiky a doplnkov do kúpeľa. Na elnino.sk nájdete všetko, čo do ich sortimentu pridali. A že je toho naozaj dosť. Milovníčky vane rozhodne zbystrite pozornosť na ich kúpeľové produkty -  bomby do kúpeľa alebo kúpeľové soli. Nájdete u nich za pár drobných rôzne vône a farebné (vo farbách dúhy) kúpeľové bomby pre deti aj dospelých, ktoré skvelo voňajú, napríklad po pomaranči, ružiach alebo čučoriedkach. Moje obľúbené sú práve bomby pre deti (instantne sa zobudí dieťa vo mne), konkrétne čučoriedková bola absolútny top, s fialovo ružovou vodou. Pre tých, čo sa na farebné bláznenie sa vo vani necítia (nikdy nikto nemôže byť na toto starý) si môžu vybrať kúpeľové, výživné soli do kúpeľa, napríklad s upokojujúcou levanduľou alebo vôňou oceánu. Ich soli nevysušujú a pokiaľ náhodou nemáte vaňu, hodia sa aj na domácu pedikúru. 

U sprchovania ale ešte zostaneme lebo som našla svoju obľúbenú vôňu sprchového gélu opäť medzi novinkami od Gabriely. Neviem, aké máte očakávania od sprchových gélov, ale u mňa je vôňa asi najdôležitejší výberový faktor. A už dlho ma žiadna vôňa nenadchla tak, ako práve Romantic Rose. Sladká, prenikavá, kvetinová vôňa, no napriek tomu pre mňa osviežujúca. Letná vôňa ako vyšitá. Výborne pení a pokožku nevysušuje. Navyše opäť za pár drobných. Druhý, ktorý som mala možnosť vyskúšať je s vôňou Raspberry sweet mint (maliny s mätou). Tento bol špecifický a ideálny do horúcich dní, nakoľko mäta na tele na pocit jemne chladila. Opäť sladká vôňa, no o niečo menej výrazná. No a nezabudli ani na pánov a vytvorili pre nich produkt, po ktorom každý chlap vyložene rád siaha. Jeden na všetko. Ako ste správne pochopili, ide o kombináciu sprchového gélu na telo, vlasy a tvár, u mužov je ale možné aj auto a podobne.😂 No a keď som sa svojej polovičky pýtala, ako je spokojný, povedal mi len : "Normálka". Čo v preklade znamená, že bol spokojný. Z pohľadu ženy ale boli tieto vône veľmi svieže, skôr športové a tak to je podľa môjho gusta.

 Rozšírenie sortimentu značky Gabriela Salvete sa teda podľa mňa, nesmierne podarilo, lebo do ponuky pribudli cenovo veľmi dostupné produkty pre všetkých. Ženy, muži aj deti si prídu na svoje. 


Majte sa krásne 

vaša Dada.

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)