Májová (seba)láska

 Ahojte, 

prišiel máj, lásky čas, fotky s pusinkami pod čerešňami zaplavili všetky moje sociálne siete. My sme tento rok prešli len s "low cost" verziou, pusinkami s čerešňovým kompótom ale aj to sa (snáď) ráta :D. V máji sa teda veľa aj blogových článkov venuje téme lásky a vzťahov. No jedna láska, akoby stále zostávala v kúte. A to sebaláska. A táto bejby nemôže zostať v kúte, nakoľko ju považujem za  najdôležitejší druh lásky.


Tie, čo ste niekedy boli alebo ste vo vzťahu, alebo ste to len videli v telenovele, asi viete, že vo vzťahoch je veľmi dôležité si lásku prejavovať, či už slovami alebo skutkami. A úplne rovnako, by to malo fungovať aj vo vzťahu k samej sebe. Musím si prejavovať pekné gestá, slová, robiť veci, ktoré mám rada, aby som tento vzťah vedela rozvíjať a aby fungoval. K samej sebe to platí duplom. Nikto vás nepozná lepšie ako vy a preto najlepšie môžete na sebe veľa vecí oceniť. A že každá z nás má týchto vecí veľmi veľa. Vedieť sa oceniť a pochváliť, hoci len v duchu, je prvý krok k láske k samej sebe. V najbežnejších a najjednoduchších veciach. Či už sa vám podarilo odovzdať prácu v termíne, alebo uvariť dobrý obed deťom a partnerovi alebo ste si vybrali dnes ráno pekný rúž, ktorý vám ladí s oblečením alebo xy ďalších... Oceniť a prijať samu seba. So všetkými kvalitami ale aj nedokonalosťami. Prejavovať si lásku v každom možnom momente. Lebo neexistuje dôvod, aby ste to nerobili. Naozaj, taký neexistuje.

"Som krásna, som múdra, som jedinečná, taká, aká som!" tieto slová, by sme si každá mali vedieť povedať ráno v zrkadle. Každý deň. A aj keď si to aj nepoviete, nosiť ich v hlave a myslieť na ne, vie veľmi pomôcť. Aj v našej nálade, aj v tom, ako pôsobíme na naše okolie. Určite by ste práve toto chceli počuť aj od ostatných, tak sa správajme k sebe práve tak, akoby sme si to predstavovali od iných. A verte či nie, aj ľudia navonok vás začnú vnímať úplne inak. Nezaškodí si aj občas nasadiť na oči ružové okuliare (ako táto ružová bundička) a byť k sebe milšie, láskavejšie a menej prísne. Lebo robiť chyby je ľudské, robí ich každý a nikto nie je dokonalý. A v neposlednej rade, je základom sa s nikým neporovnávať. Som jedinečná, originálna a nepotrebujem sa vojsť do nezmyselne určených tabuliek dokonalosti. Alebo do vopred určených tradícií a škatuliek. Čo je pre niekoho pekné, pre iného byť nemusí. Nemusím vyhovieť každému, pokiaľ vyhovujem sám sebe, tak je všetko ako má byť. Nie som horšia ako ostatné, som rovnako krásna ako ostatné. Lebo každá sme krásna iným, svojím spôsobom. 

Ružová džínsová bunda - Bonprix 
Volánikové tričko - Bonprix 
Paperbag džínsy - Bonprix 
Tenisky - Bonprix 
Slnečné okuliare - Bonprix 


Tento outfit, ktorý som si opäť vybrala na bonprix, je možno na moje pomery pre vás nezvyčajný. Ale musím sa pochváliť, že som opäť vybrala kúsky, v ktorých sa cítim veľmi dobre. Ak ste zostali šokované z ružovej bundičky, viete, aký mám vzťah k ružovej.... prekvapila som aj samu seba, ako dobre sa mi v bežné dni kombinuje. Opäť raz prekonávam svoje zaužívané hranice, tým správnym smerom. Teším sa. Rovnako sa teším aj z týchto "paperbag" rifľových nohavíc. Majú vyšší pás a sú extrémne pohodlné. Na denné behačky úplný ideál. Aby som túto farebnú, ružovú smršť zjemnila, zvolila som béžový top s volánikovými rukávmi. K pohodliu jednoznačne patria aj klasické biele tenisky. A nakoľko je slniečka v máji čoraz viac, nesmú chýbať slnečné okuliare. Najradšej mám práve takéto, v "muchapuk" štýle. Pohodlný, každodenný a trendy outfit :) 

Verím, že každá z nás má v sebe niečo krásne, niečo čo na sebe môže pochváliť alebo oceniť alebo vážiť, či už je to vidieť alebo nie. Nezáleží na tom o čo ide, ide o to, to vedieť spraviť a ak ste to náhodou dnes ešte neurobili, po prečítaní tohto článku (za čo vám ďakujem), si v duchu povedzte niečo pekné. Budem rada, keď mi napíšete, čo ste na sebe ocenili, do komentára. Lebo každá z nás je jedinečná a krásna.
 


Majte sa krásne, 

Vaša Dada.


You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)