Čo si myslím o MLM/ názor na kozmetiku Nu skin

 Ahojte, 

do správy na mojom instagrame mi prišla otázka, od jednej z vás, aký je môj názor na kozmetiku Nu skin. Určite už ste o tejto značke počuli, prípadne ju aj samé vyskúšali. Vopred upozorňujem, že týmto nechcem uraziť nikoho, kto túto značku predáva alebo naopak, používa. Každý si môže robiť čo chce, aj názor mať aký chce a pokiaľ vám produkty vyhovujú, kľudne mi napíšte dole do komentára, veľmi rada si váš názor vypočujem a budem ho rešpektovať. Nechcem, aby to bolo vnímané ako hate článok, ide čisto o môj vlastný názor a je na vás, či sa s ním stotožníte alebo nie.  

Ako vlastne funguje Nu skin a iné MLM značky? 

S MLM alebo multi level marketingom sa stretol už určite každý. Pokiaľ by ste ale nevedeli, ako predaje týchto značiek fungujú, odporúčam si prečítať článok od Barsve, ktorý vám prikladám tu. Je veľmi pekne napísaný a doslova mi hovorí z duše. 

Vo všeobecnosti tieto značky nepodporujem, pretože sa mi tento ich spôsob predajov nepáči. Sama som dostala enormné množstvo správ od neznámych dievčat na ponuky skvelého zárobku, áut, drahých dovoleniek a podobne. Žiaľ, ja viem ako tieto "pyramídky" fungujú a na niečo podobné, by som sa nedala nahovoriť. Lebo ani na dovolenky, ani k autám sa rozhodne nedostanete.

 V prvom rade, pokiaľ ide o tak skvelé produkty, kvalitné a prelomové, prečo teda nevstúpia na trh medzi konkurenciu v parfumérii (usudzujem podľa ceny) alebo na eshopoch?! Prečo miesto "verbovania" tisícky zraniteľných žien, (väčšinou ide o študentky alebo mamičky na materskej dovolenke), neinvestujú do klasickej reklamy, ktorou by mohli osloviť oveľa väčšie množstvo ľudí? Toto je samozrejme, rečnícka otázka. Ich odpoveďou bude zväčša, že chcú sa prezentovať prostredníctvom skúseností od reálnych žien. A teda pokiaľ chcem niečo predávať, tak sa chcem aj o kvalite produktu presvedčiť, musím si ho najskôr kúpiť. Čiže ešte predtým, ako sa predajcom stanete, stanete sa zákazníkom. Čo je samozrejme, pre nich ako pre firmu, super výhodné. No a samozrejme, keď do tohto už svoje peniažky investujete, dúfate, že sa vám vrátia. Ale každá žena, bez ohľadu na to, či mladá alebo staršia, má len obmedzené množstvo kontaktov, preto, ak chce byť "úspešná", musí nájsť opäť niekoho ďalšieho, kto má nové kontakty a kto si opäť produkty kúpi, aby na nich mohol "zarobiť". Takže je fajn sa zamyslieť, koľko ľudí je asi tak nado mnou, kým sa produkty a provízie z nich dostanú až ku mne. A dokedy to podľa vás takto bude pokračovať....

 A potom sa samozrejme, snažíte osloviť najmä svojich blízkych, čo je druhá vec, ktorá ma na tomto nesmierne mrzí. Lebo, ak sa vám po x rokoch ozve známa, ktorá si celý čas na vás nespomenula, tak je to len s vidinou zisku. Nie, ďakujem, ale nechcem byť pre ľudí, čo mi boli kedysi blízky alebo ešte aj sú, len potencionálny zárobok. Takže sa netreba čudovať, že tieto MLM spoločnosti ešte aj celkom slušne ničia medziľudské vzťahy. Ale hovorím, toto je môj názor a vy môžete mať názor kľudne iný a je to v poriadku. 

Aké produkty som vyskúšala od Nu skin?

 Produkty, ktoré som od tejto značky vyskúšala, som dostala ako darček a každý jeden si nesmierne vážim. A rozhodne moje recenzie neznamenajú, že by som nebola vďačná. Rada dostávam kozmetiku, ktorú následne môžem otestovať, aj pre seba aj pre vás, aby ste vedeli, na čo sa oplatí míňať svoje peniaze a na čo naopak nie. Ľudia okolo mňa vedia, čo ma baví a preto, už automaticky čakajú, že pokiaľ od nich dostanem kozmetiku, poviem im, aká je. A za to som veľmi vďačná :)  

Ani jeden produkt, ktorý som od značky Nu skin mala, už u mňa nie je. Niektoré som posunula ďalej, niektoré spotrebovala. Vyskúšala som, pokiaľ ma pamäť nemýli, celkom 4 produkty. A v tejto recenzií ich ale nebudem posudzovať nijak inak ako ostatné, ktoré som vyskúšala. 

 Bahenná maska Epoch 

Mám pocit, že táto maska začala celý ten veľký boom okolo tejto značky. Ide o bahennú masku, určenú pre mastnejšie typy pleti, s čistiacim účinkom. Balenie má 200g, čo môže byť výhoda, no zároveň, nakoľko ju odporúčam používať maximálne 2 krát týždenne, môže sa stať, že vám vyschne. Aj keď toto balenie v tube je celkom šikovné, môže sa to stať. Maska mala jemnú konzistenciu, celkom rýchlo na pleti zaschla a prečistila pleť od mazu a nečistôt. Nechala ju jemnú, no objavili sa mi na pleti jemné známky začervenania, čo sa mi pri týchto maskách zvyčajne nestáva. Preto veľký pozor, pokiaľ máte citlivú pleť. Vo všeobecnosti bola fajn a rozhodne ju môžem zaradiť k maskám, ktoré robia, čo majú a načo slúžia. Jediný rušivý faktor je asi cena (cca 36€ podľa oficiálnej stránky), ale je to veľké balenie, takže je to na vašej preferencii. Ja preferujem menšie balenia, aj z hľadiska trvácnosti aj možnosti si daný produkt vyskúšať. Na trhu však vieme nájsť podobne dobré alebo lepšie a mnou obľúbenejšie bahenné masky. Táto rozhodne nie je zlá, aj keď ani ničím pre mňa výnimočná. 

Zdroj: pinterest 

Dvojfázový odličovač Nu colour 

Tento dvojfázový odličovač som dopotrebovala nedávno, takže ho ešte určite uvidíte v mojej sérii, spotrebovaných produktov na mojom instagrame. Nebol veľký problém ho minúť, nakoľko balenie malo klasických 100ml. Balenie bolo z tvrdého plastu, čo mi nepríde úplne najpraktickejšie ale dalo sa používať. Odlíčil očný makeup aj dlhotrvajúce rúže, ale u vodeodolných maskár to šlo ťažšie. Rozhodne poznám aj lepšie odličovače, s ktorými to ide o niečo ľahšie a jednoduchšie. Nezanechával mastný film pod očami ani oči nedráždil. Priemerný odličovač, opäť v podstate robí, čo má, aj keď niektoré to vedia oveľa lepšie. Rozdiel však je, že tieto lepšie odličovače nemajú takú "monštruóznu cenu" ako tento. Bez mála 26€. Naozaj nič nadpriemerné nerobí. Na priemerný odličovač očí mi to teda príde veľmi veľa a aj v drogérii, za ani nie štvrtinu jeho ceny, nájdete rovnako alebo oveľa funkčnejšie produkty.

Zdroj: Pinterest

Maska na vlasy Renu hair 

Táto maska ma na prvý pohľad zaujala a tešila som sa na jej používanie. Mala krémovú konzistenciu, príjemnú vôňu a sľubovala posilnenie vlasov, lesk a ľahšie rozčesávanie. Vlasy boli po nej jemné, príjemné na dotyk a naozaj sa ľahko rozčesávali. Na moje vlasy ale bola príliš zaťažujúca, pretože vlasy sa mi po nej mastili rýchlosťou blesku. A to úplne vážne. Ráno som si umyla vlasy, použila túto masku  a večer boli opäť "zrelé" na umytie. Ja si bežne umývam vlasy 2 krát do týždňa a nakoľko nechcem tento môj kolobeh skracovať, používanie tejto masky ma veľmi rýchlo prestalo baviť. Nehovorím o tom, že objem táto maska na mojich vlasoch neurobila žiaden, lebo to vlastne ani nesľubovala. Žiaľ, bolo mi to aj trochu ľúto, ale táto maska mi na moje, už aj tak ťažké vlasy vyložene nesadla. A opäť, čo sa týka ceny za 100g masky, ktorú reálne viete spotrebovať do mesiaca, pokiaľ máte dlhé vlasy, je príliš vysoká. Za rovnakú cenu viem kúpiť masku, ktorá bude robiť podobný efekt, bez zaťažovania mojich, už aj ak dosť ťažkých vlasov na pol roka.. Ale možno pokiaľ máte jemnučké vlasy, bude vám vyhovovať.

Zdroj: Pinterest 
 

Rúž Power lips fluid

Tento rúž bol tiež veľmi "vyhypovaný", čo sa tejto značky týka. Ja som ho mala v krásnom sýto červenom odtieni Roar. Čo sa týka farby a pigmentácie bol tento rúž perfektný. Aj po nanesení bol tento rúž fajn, nelepil ani príliš nevysušoval. No úprimne, jemný pocit stiahnutia pier tam bol, ale nebolo to nič hrozné. Rúž na perách vydržal cca 4 hodinky, zniesol aj pitie a rozprávanie. Po jedle sa však vyjedol do kontúrky. Po znovu nanesení už nevedel úplne dobre zaschnúť a začal sa aj na perách droliť. Preto pri znovuaplikácii bolo potrebné starú vrstvu odlíčiť a naniesť ho úplne nanovo. Čo samozrejme, nie je najpohodlnejšie. Nebola som z neho sklamaná ale ani som nepadla na zadok. Opäť však cena, podľa mňa, vysoko prevýšila kvalitu. 

Zdroj: Pinterest 

Ak by som k týmto produktom mala dať nejaké záverečné, spoločné zhodnotenie, bolo by to asi len jedno slovné spojenie : VYSOKO PREDRAŽENÝ PRIEMER. 
Na tieto produkty, by som sa nehnevala, pokiaľ by išlo o produkty v drogérkových cenách, pretože presne takú kvalitu, podľa mňa majú. No za takéto astronomické ceny, ich nemôžem odporúčať. Aj ja som ochotná investovať do kozmetiky, veď ma poznáte, ale naozaj len vtedy, keď očakávam a aj dostanem nadpriemernú kvalitu. V tomto prípade, sa však takýto wau efekt ani u jedného nedostavil. 

Bez ohľadu na to, MLM spoločnosti z vlastného presvedčenia podporovať nechcem a nebudem. A nejde len o túto značku ale aj o iné (ktorých je mimochodom plno, ale určite by každý z nás vymenoval aspoň 5).. Práve vďaka tomu, akým spôsobom fungujú a distribuujú svoje produkty. A aj produkty, ktoré som vyskúšala ma len v tomto utvrdili. 

Viem, že týmto článkom asi trochu kopnem do osieho hniezda bosou nohou ale stojím si za tým. Môžete mať však inú skúsenosť a budem rada, ak sa o ňu v komentári podelíte. Každý názor už vopred rešpektujem, lebo ako vždy, každému môže vyhovovať niečo iné. 

Napíšte mi či ste skúšali produkty od značky Nuskin, ako ste boli spokojné a čo si všeobecne myslíte o MLM značkách. Za každý komentár ďakujem.


Majte sa krásne, 

vaša Dada.





 

 

 

   

You Might Also Like

1 komentárov

  1. MLM mi ako práca príde dosť náročná, no ak vie niekto dobre presviedčať tak sa uchytí. Myslím, že aj medzi MLM ľuďmi sa nájdu tí, ktorí fakt veria a fakt skúsili to čo predávajú a jedine od nich by som si niečo kupovala. Myslím, že takto funguje aj značka Larens ktorá mi príde skvelá, mala som cez giveaway nejaké produkty a som spokojná tak, že si isto chcem kúpiť aj ďalšie veci.

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)