SOFT, COZY & COMFY

 Ahojte, 

prvý mesiac v roku je za nami. Fúúú ani neviem ako to ubehlo! A nie je sa ani čomu čudovať. Po vianočnom "voľníčku" som nastúpila do rozbehnutého vlaku! Nie, žiaden drkotajúci sa osobáčik ale poriadne Pendolíno. Či už po pracovnej stránke ale aj tej osobnej, sa toho na mňa celkom navalilo. Okrem obrovského množstva práce, ktoré ale o takomto čase v mojom povolaní býva bežné, stále pretrvávajúce obmedzenia kvôli pandémii, sme si pridali rozhodnutie prejsť o krok vpred a nájsť si náš vlastný domov, s čím je ale v tejto fáze spojených veľa starostí. Pod tlakom tohto všetkého, akosi  mimovoľne vytesňujeme vnútornú pohodu, vlastné pohodlie a aj nárok na príjemné chvíle.... Čo je samozrejme, veľká chyba.

Toto šialené tempo, vás chtiac nechtiac doženie buď do stavu totálnej rezignácie alebo do fázy rozkladu. Všetko čo sa okolo deje, vás dostáva do stavu bezmocnosti, pretože nech robíte, čo chcete, stále má deň len 24 hodín a aspoň 5 (ideálne 7) by ste sa mali použiť na spánok. Zabudnete sa tešiť z toho, čo robíte a všetko, vás prestáva baviť. Áno, aj mňa tieto stavy prepadali a to celkom často. A pritom je toľko vecí, ktoré mi vedia dodať pocit pohodlia a spokojnosti. Opäť sa začať zaujímať napriek všetkému, o seba. A spraviť si svoju soft, cozy a comfy zónu. Čo to znamená pre mňa? Moju komfy zónu tvoria obyčajné maličkosti. No evokujú vo mne pocity pohody a kľudu. Horúci kúpeľ, pleťové masky, mäkkučké deky, pohodlné obliečky, chlpaté ponožky, pohodlné topánky, slnečné lúče,  vonné sviečky dotvoriace teplo domova, vychutnanie si filmu, dobré jedlo a kopec ďalších. Je dôležité, vedieť aspoň na pár minút denne vypnúť od problémov a starostí. A nájsť aspoň jednu z týchto vecí, ktorá vás vráti späť do pohody. Uvedomiť si ju a vychutnať si ju. 


A keď už sme u pohodlných a jemných vecí, nemôžem vynechať to, čo mám vlastne na celej zime a chladnom období najradšej - jemné, teplé, huňaté a maznavé svetre. V mojej skrini ich nájdete veľa, oversize, dlhé, krátke, rôznych farieb a materiálov. Jednoznačne však titul top soft, cozy a comfy kúsok vyhrávajú ženilkové svetre, ako tento červený z Bonprix. Tento materiál je príjemný už len na pohľad. Zahreje no napriek tomu je jemný a ľahký. Ozvláštnený ala balónovými rukávmi, v dĺžke niečo medzi šatami a svetrom. 
Túto zimu sa nám objavil celkom zaujímavý trend bundičiek alebo kabátov, ktoré sú na gombičky a pripomínajú flanelové, hrubé košele, ktoré kedysi určite mali miesto v skrini najmä u našich ockov. V tomto štýle som našla práve túto bundičku, ktorá je z veľmi pohodlného materiálu alá mikina alebo tenší kabát. Na rozdiel od týchto "flaneliek", je síce jednofarebná, no zato je ozvláštnená strapcami okolo celého spodného lému, čo jej pridáva na výnimočnosti. 
Už dlhšie mi v skrini chýbal strečový opasok, ktorým by som si na šatách, košeliach vedela vytvoriť aspoň ilúziu o mojom páse, ktorý za normálny okolností neexistuje. Tento so striebornou sponou mi padol do oka a je všestranne využiteľný a pohodlný. 
No a poslednými kúskami z outfitu na fotke sú tieto matchy-matchy krátke čižmičky a crossbody kabelka. Oba kúsky ladia kvôli použitiu podobnej imitácie hadej potlače na čiernej, koženkovej látke a zlatých detailoch. Sú v elegantnejšej nóte, no ako vidíte, fungujú aj v tomto outfite. Topánky sú navyše veľmi pohodlné a na nohe veľmi ľahké. Veľká spokojnosť. 

Sveter - Bonprix
Bunda so strapcami - Bonprix 
Strečový opasok - Bonprix 
Kabelka - Bonprix 
Krátke čižmy - Bonprix 



Na záver tohto článku, by som vám len dievčatá chcela popriať, aby ste si popri bežných starostiach, nezabudli nájsť aj čas na svoju soft, cozy a comfy zónu a veci, ktoré vás robia šťastné. Sama viem, že je to veľmi ľahko povedať a ťažšie urobiť, ale za skúšku to stojí vždy. 

Budem rada, ak mi do komentárov napíšete vaše tipy, čo je pre vás, jemné, príjemné alebo útulné, alebo čo vám vie spôsobiť pocit pohody a pokoja. :) 
A keď už budete písať, tak napíšte aj či sa vám dnešný outfit páčil :) 

Majte sa krásne, 
vaša Dada. 


You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)