Rúže na kávičke

 Ahojte, 

pokiaľ ste videli moje video o mojich Top produktoch za rok 2020  alebo video s mojou zbierkou, na mojom instagrame, určite vám neušlo, že moje najobľúbenejšie rúže sú práve tekuté matné rúže od Maybelline SuperStay matte ink. Výdržou, farebnosťou, pigmentáciou, nemajú zatiaľ premožiteľa a aj keby náhodou mali, rozhodne by podľa mňa, neboli ani zďaleka v rovnakej cenovej kategórii. Asi vás teda veľmi neprekvapí, že napriek tomu, že nie som kávičkárka a kávu ani nepijem, ich novú kávovú radu Coffee edition, som si rozhodne nemohla nechať ujsť. 

A ani nenechala. Odkedy som zistila, že na trh prišla táto nová edícia, prehľadávala som internet krížom-krážom, kým som nenašla stránku, na ktorej by som ich vedela kúpiť. Po dlhom hľadaní, sa mi to ale podarilo. Naše kolegyne, milovníčky týchto rúžov z Čiech to majú o niečo jednoduchšie, nakoľko túto edíciu už momentálne zoženú klasicky v DM drogériách, ale ja pevne verím, že sa dostane aj k nám. Poznámka autora: DOSTANÚ, v niektorých DM už aj aktuálne sú :) 

Nová edícia je teda celá v nude až hnedých, skôr teplých odtieňoch, ktoré v klasickom vydaní rozhodne chýbali. Viem, že celá kolekcia by mala mať až 5 odtieňov, no na našich trhoch sa zjavujú len tieto 4. Úplne najtmavší odtieň u nás v ponuke chýba ale môžem s tým žiť, nakoľko viem, že až tak často by som nevyužila. Tieto farbičky sú podľa mňa využiteľné pre každého aj na každý deň. A ich špecialitou oproti klasickej verzii je ich sladká, kávovo - karamelová vôňa.
 
 
Aj pri tejto edícii, platia ich vlastnosti, tak ako pri klasických Superstay matte ink rúžoch. Majú krásne sýte farby, na perách zaschnú do matna veľmi rýchlo, nelepia a vydržia takmer všetko. Čiže s nimi môžete piť kávičky jedna radosť, bez otláčania na šálke. Zvládnu ale aj jedlo a za mňa rozhodne, ide o najspoľahlivejšie rúže, aké mám. Niekomu môžu pripadať ťažšie na perách, no na plnú pigmentáciu vám ozaj stačí tenká vrstva. Prípadne môžete rúž po nanesení otlačiť do vreckovky, čím bude ešte o niečo príjemnejší. Rovnako mi vyhovuje aj ich aplikátor v tvare šípu alebo slzičky, s ktorým precízne vykreslíte pery podľa potreby, jedným ťahom. Veľa z vás mi písalo, že tieto rúže vám natoľko držia, že neviete, čím ich odlíčiť. Najjednoduchšie riešenie je použiť na odlíčenie olejový odličovač (či už olej alebo balzam) alebo dvojfázový odličovač na určený na oči s olejovou zložkou.

 
Ale poďme ku konkrétnym odtieňom Coffee edition. Prvým a najsvetlejším odtieňom je 255 Chai Genius. Je to svetlá, neutrálna hnedá, ktorá sa hodí na bežný deň do práce alebo na vyváženie intenzívnejšieho makeupu. Táto farbička bude vhodná aj pre najväčšie bleduľky aj dievčatá so studenším podtónom pleti. Ďalej nasleduje odtieň 260 Hazelnut hypnotizer, čo je oriešková hnedá, z môjho pohľadu s kvapkou ružovej. Opäť pre mňa každodenný odtieň. Pri odtieni 265 Caramel collector veľmi vhodne vybrali jeho meno lebo ide naozaj o teplú hnedú - karamelovú farbičku, možno až s kvapkou oranžovej. Je na perách krásna a výrazná. A posledný, môj súkromný favorit, je odtieň 270 Cocoa connoisseur, tmavohnedá až kakaová farbička sa u veľa rúžov nevidí. A preto, je taký výnimočný. K teplým typom alebo k hnedým očiam ide ako uliaty. 

250 Chai genius
260 Hazelnut hypnotizer
265 Caramel collector
270 Cocoa connoisseur
 
 Všetky tieto odtiene sú podľa mňa prekrásne, ideálne na nosenie počas jesene a zimy, takže ich v nasledujúcom období, ešte na mne určite uvidíte :)


Máte rúže Superstay matte ink od Maybelline? Ako ste s nimi spokojné? A čo táto kávová edícia? Ktorý odtieň sa vám páči najviac ? Napíšte mi do komentára :)  

Majte sa krásne, 

Vaša Dada.

 


You Might Also Like

8 komentárov

  1. Páčia sa mi a najviac asi 260 a 270tka 👌🏻vyzerajú super asi ich potrebujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všetky sú nádherné ,ťažké je si vybrať jeden ,brala by som všetky 🥰😆 sú to krásne ,nositeľné farby ...ale ak si fakt musím vybrať jeden tak najviac sa mi páči odtieň 265 Caramel collector....môj Instagram-_sisi_15 :) 🍀❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda všetky sú krásne 😍 tebe pristanú všetky odtiene, no mne by ten najsvetlejsi asi nešiel takže ostatné tri sú pre mňa top 😍
    @cukrikova_princeznicka ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som si minulý týždeň kúpila na tvoje odporúčanie prvý Mabelinne ruž Superstay matte ink a som veľmi spokojná. Táto nová Coffee edícia je krásna, určite by som chcela vyskusat všetky ale naviac má má zaujal odtieň 260 Hazelnut hypnotizer💖. @anynagyova 🌷

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Neviem sa rozhodnúť medzi Chai genius a Hazelnut hypnotizer❤️❤️

    @erikaa_vrablova 😇

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sú prekrásne, no najviac sa mi páči 265 Caramel collector ❤️❤️ To som sa normálne zase zamilovala do rúžu. ❤️ Môj instagram: sona.kol 🥰🥰🥰

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tyto rtěnky jsou úžasné, zrovna včera jsem si koupila 260 Hazelnut hypnotizer a tak krásnou barvu a výdrž jsem rozhodně nečekala �� No a jak to tak vidím, po tvém článku musim mít 100% ještě 270 Cocoa connoisseur �� díky za inspiraci ♥️ @__aneeka__

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Najviac sa mi páči 270 Cocoa connoisseur �������� vyzerá bravúrne ������ úplná tooopka ���� @patulienkag ����

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)