SPOLOČNE

 Ahojte, 

dnešný článok, bude trošičku iný, na aký ste u mňa bežne zvyknutí. Nebude o outfite (aj keď ma k tejto téme nakopla práve táto mikina vo výpredaji z F and F) ani o kozmetike, ale skôr by som ho zaradila do sekcie na zamyslenie alebo zo života. Alebo sa mi len chce trošku filozofovať a podeliť sa s vami aj o nové témy.

TOGETHER - veľký nápis na mikine kričal na mňa, takmer cez celý obchod. Spoločne. Veľmi ma upútal a prinútil k zamysleniu. Momentálne je toto slovo veľmi v kurze. Z každej strany počujeme o tom, ako to spoločne zvládneme, ako spoločnými silami toto obdobie prekonáme a podobne. A zároveň, nám povedia, že nato aby sme to spoločne zvládli, musíme spoločné stretnutia odložiť (na neurčito). Jednoducho to zvládnuť spoločne, každý individuálne. V tomto vidím a predpokladám, že nebudem sama, veľký paradox. Ja svoje spoločne - oddelene, trávim so svojím priateľom. O pár dní, to bude konkrétne 6 rokov. Sama neverím, ako rýchlo ten čas letí, ale som rada, že mám s kým tráviť spoločné chvíle a že je to práve ON


Preskočím časť o tom, ako veľmi ho mám rada a podobné, sladké (ale pravdivé) klišé, nakoľko chcem prejsť k veci, ktorú sme sa v spoločnom živote naučili. Vzťahy vo všeobecnosti prechádzajú určitými základnými fázami a ani náš nebol výnimkou. Počiatočné fázy boli ružovejšie ako ružové, no po nich nasledovali aj značné krízy, na ktoré sme spoločne museli nájsť liek. Možno vám to príde čudné, ale najlepším liekom, na krízové situácie, môže byť práve toto - spoločne ale oddelene. Nikto predsa nepovedal, že spolu musíme tráviť každú minútu svojho života. Považujem za vhodné, nájsť si aktivity ako spoločné, tak aj také, ktorým sa budeme venovať každý sám. Nájsť balanc medzi spolu a každý sám, tak aby ste sa navzájom nevzďaľovali ale naopak, aby ste opäť cítili pocit, že vám ten druhý chýba. 


Milujem večery, keď sa spolu posadíme k stolu a pri poháriku s vínkom si zahráme spoločenské hry, alebo si pozrieme spolu film alebo vyberáme spoločné fotky do albumov. Po novom teraz spoločne prehľadávame portály s ponukami nehnuteľností, nakoľko máme na pláne sa tento rok konečne dostať do vlastného. Urobiť ďalší spoločný krok vpred. No sú tu aj dni, kedy každý robí niečo iné. Ja sa snažím venovať blogu, fotiť alebo písať, piecť a podobne... a moja polovička vyrazí na potulky po Slovensku na svojom bicykli. Trošku poraziť spoločný stereotyp a dostať nové témy na debatu. Po celom dni si radi sadneme a porozprávame, čo sme počas dňa, keď sme boli oddelene, spravili, zažili, videli... Aj tieto spoločné fotky, vznikli veľmi nečakane, spontánne, na ktorých sme sa spoločne zhodli. Bez žiadnych príprav ani dohadovania. A tak si spoločne sceľujeme náš vzťah. Pretože vzťahy sú makačka :) Ale stojí za to zamakať. 

Budem veľmi rada, keď mi napíšete, ako vy najradšej trávite vo vzťahoch svoj čas spoločne a či si zvyknete vyhradiť určité dni, keď trávite čas každý sám. 

Majte sa krásne, 

vaša Dada. 

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)