NOT produkty 2020

 Ahojte,

pokiaľ ma sledujete na mojom instagrame, určite ste už mohli zachytiť video na IGTV s TOP produktami, ktoré som za rok 2020 vyskúšala alebo používala. Vyskúšala som veľa nových produktov, niektoré boli skvelé, iné priemerné, no narazila som aj na také, ktoré mi nejakým spôsobom nesadli, alebo produkty, ktoré sľubujú niečo, čo nespĺňajú. Nehovorím, že dané produkty nemôžu nikomu vyhovovať, určite sa nájde kopec ľudí, ktorí ich majú radi ale ja žiaľ nie. Kozmetika je veľmi individuálna záležitosť, veľa ľudí má rado niečo iné, a preto, dopredu hovorím, že rešpektujem všetky vaše názory, aj keď sú opačné a nebojte sa s nimi podeliť do komentárov. Nebude tu produktov veľa, niektoré už ani v svojej zbierke nemám. ale predsa len by to mohlo niekoho zaujímať. Tu sú teda NOT produkty za rok 2020.

Odličovač Take all off Catrice 

Toto je jeden z posledných prepadákov, ktoré som objavila. Prednedávnom som začala používať tento odličovač od Catrice Take all off. Ide o micelárny OIL in Water odličovač, ktorý je však od ostatných odlišný tým, že olejová zložka v ňom je bielej až mliečnej farby. Produkt by mal byť určený na odličovanie tváre, OČÍ a pier. Mal by odstraňovať aj vodeodolný makeup. Tvár sa s tým odlíčiť dá, aj keď rozhodne to nie je dokonalé, krátke a jednoduché, ako s olejom alebo balzamom. Aj dlhotrvajúce rúže dokáže ako tak odlíčiť. Čo však rozhodne neodporúčam, odličovať s ním oči. Ak sa vám náhodou dostane do očí, okrem odlíčenia, si aj mierne vypálite sietnicu. Ja nemám príliš citlivé oči, ale toto aj pri najmenšom styku s očami, začne okamžite páliť a štípať. Okrem toho, dôkladne odlíčiť riasenku je veľký boj a to nemusí byť ani vodeodolná. 

Mihalnice Makeup Revolution No. 9 Unravel 

Tento rok som prepadla noseniu umelých rias. Začala som ich hojne nosiť najmä po akcii Superbloger. Vyskúšala som zatiaľ rôzne drogerkové značky a medzi ne patrí aj Makeup revolution a ich Volume Lash No. 9 Unravel. V krabičke vyzerali krásne, husté a ideálne aj na denné nosenie. Problém však nastal, keď som ich chcela prvý krát skúsiť. Bohužiaľ, už po prvom dotyku som zistila, že toto vôbec nebude dobré. Tieto riasy boli doslova ako kúsok gumy (nie len pásik ale aj samotné riasy boli ako nastrihaná guma), veľmi sa ohýbali, krčili a nedali sa dobre prispôsobiť oku. Na oko sa mi ich ani nepodarilo nalepiť a keď sa jedna z nich pokrčila a nešla späť narovnať, leteli do koša. 


2% Salicylid acid Revolution Skincare

Viete, že kyselina salicylová patrí k aktívnym látkam, ktoré sú vhodné na mastnú pleť. Chcela som teda vyskúšať sérum, ktoré by túto látku obsahovalo. Vybrala som si sérum od Revolution Skincare 2% Salicylid acid. Je určené na liečbu akné, dá sa používať lokálne alebo na celú pleť. Veľmi sme si ale nesadli. Nepáčilo sa mi, že toto sérum príliš reagovalo pri styku s pleťou. Po nanesení na tvár, či už vlhkú alebo suchú okamžite začalo peniť. A toto ja na produktoch, ktoré by to robiť nemali, nemám rada. Zostal po ňom na pleti mastný, nepríjemný film. Na pleti pôsobil zaťažujúco a preto ma ho ani nebavilo používať. 

Noili Light beauty oil 

Pri tomto produkte, je to rozhodne aj chyba môjho úsudku a presvedčenia, ktoré som doteraz dodržiavala, že pleťové oleje na mastnú pleť netreba používať. No zaujal ma pleťový olej od Noili Light beauty oil - pre normálnu až mastnú pleť. Neudržala som sa a keďže tvrdia, že tento olej je určený priamo na moju pleť, chcela som to skúsiť. V mojich predstavách, by malo ísť skôr o suchý olej, ktorý sa rýchlo vsiakne do pleti, čo však úplne tak nebolo. Bol mastný a veľmi si s mojou pleťou nesadol. Nevsiakol sa vôbec rýchlo, stále na mojej pleti akoby sedel a po zobudení som mala pleť extrémne mastnú a aj upchaté póry. Dávala som mu veľké šance, no neskamarátili sme sa. Pokiaľ máte suchú, normálnu alebo len jemne mastnú T zónu, určite vám bude vyhovovať o niečo viac, no ja zostanem teda u toho, že mojej mastnej pleti olej, či už tento alebo vo všeobecnosti, nesedí. 

Better than sex maskara Too faced 

Tieto maskary od Too faced som mala možnosť vyskúšať v oboch variantách, klasickej aj vodeodolnej. Obe sa ku mne dostali v miniatúrnom balení, no na vyskúšanie mi to stačilo. Veľmi sa mi na nich páčila kefka v tvare presýpacích hodín, ktorá spravila aj krásne riasy už na pár ťahov. V tomto bode som bola spokojná, vyzeralo to dobre, možno nie až tak, ako to hovorí názov, ale taký lepší priemer určite. Čo ma však odrádzalo od ich nosenia a dosť aj sklamalo, že po pár hodinách nosenia, mi obe tieto varianty (aj vodeodolná), spravili neskutočné "PANDA eyes" a otláčali sa. Občas, keď som bola v práci, som sa sama seba zľakla v zrkadle, že s takýmto niečím ja sa "štrádujem" po budove. Bola som nemilo prekvapená a napriek tomu, že som ich vypotrebovala (úprimne si povedzme, bolo mi ich ľúto len tak vyhodiť, keď už toľko stoja) zostali v tomto zozname a nekúpila by som ich znova. 

Queen Lips Bloomhair matný tekutý rúž 

Tieto rúže som síce otestovala len pred pár dňami, čo ste mohli vidieť aj na mojich stories, ale rozhodne ich tu neplánujem držať celý ďalší rok, preto ich sem zaradím ešte teraz. Pokiaľ ich nepoznáte, sú to matné tekuté rúže Queenlips od značky Bloom hair v spolupráci so Zuzanou Plačkovou. Objednala som si dva odtiene, odtieň 01 Money Maker a 02 Bad girl. Pigmentáciou a krytím sú tieto rúže skvelé, no to je asi všetko, čo môžem pochváliť. Rúže sú vyrobené v Číne, čo by nebol problém, keby kvalitou odpovedali cene a aj tomu, čo sľubujú. Tieto rúže rýchlo na perách zaschnú, čo by bolo plus, no okamžite začnú vaše pery sťahovať a vysušovať. O dlhotrvácnosti tohto rúžu nemôže byť ani reči, pretože už za pár minút sa aj pri bežnom rozprávaní začne droliť a žmolkovať. Pri cene 16€ by som očakávala oveľa vyššiu kvalitu, alebo aspoň takú, akú sľubujú. Za mňa teda rozhodne nie. 

Linka Brush ink tattoo liner Catrice 

V mojom videu o Topkách ste mohli postrehnúť, že jednou z mojich naobľúbenejších liniek na oči bola práve linka od Catrice. A nechápem, prečo vie jedna značka na jednej strane vytvoriť super produkt a na strane druhej takýto prepadák. Ide konkrétne o linku Brush ink Tattoo liner. Príbeh tejto linky bol veľmi krátky, vybrala som ju z krabičky, otvorila, nakreslila čiaru na ruku a vtedy sa príbeh skončil. Prečo? Pretože druhú už sa mi nakresliť nepodarilo. Neviem, či išlo o chybné kusy alebo zlé pero ale z tejto linky nevyšla takmer žiadna tekutina a keď aj vyšla, tak vodová a vôbec nie čierna. Skúsila som ju postaviť hrotom dole, aby produkt stiekol bližšie k hrotu, ale ani to nepomohlo. A linka, ktorá nekreslí, ani inde ako v koši nemohla skončiť. 


Poreless perfection mousse foundation Catrice

No a pri tomto makeupe, platí "duplom" čo som povedala u predchádzajúceho. Makeupy od Catrice, či už HD liqiud alebo najnovší True skin sú skvelé, doslova topky z drogérie ale aké zatmenie mysle sa stalo, keď vytvárali tento Poreless Perfection Mousse foundation, to vážne neviem. Makeup podľa názvu vyzeral sľubne, mal byť dobre krycí, vyhladzujúci, v ľahkej, penovej textúre a bez silikónov. No naniesť si ho na pleť, tak aby nevytvoril mapy, neposúval sa a nežmolkoval, bolo nemožné. Tento makeup, či som naniesla štetcom alebo hubkou, vôbec nešiel zapracovať do pleti. S každým pohybom hubky sa niekam pohol, dokonca aj korektor ho len presúval po pleti, ba aj púdrom ste ho vedeli posunúť. Vyzeralo to hrozne, fľaky a mapy po tvári, niekde bol, ale viac nebol a nebolo jasné, dokedy na danom mieste bude. Už som vyskúšala veľa makeupov, ale takýto hrozný nebol ani jeden z nich. Ak niekomu tento makeup vyhovuje alebo ho používa, určite mi napíšte. 

Nakoniec, už len opäť zopakujem, že aj keď mne tieto produkty nevyhovujú ale vám áno, rozhodne ich používajte ďalej a kľudne mi do komentára napíšte váš názor na tieto produkty, či už je zhodný alebo odlišný od toho môjho. Napíšte mi a podeľte sa aj o vaše NOT produkty, ktoré ste vyskúšali v roku 2020. Budem sa tešiť na vaše názory :)

Majte sa krásne, 

vaša Dada. 


You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)