Experiment - Mimo konfortnej zóny

 Ahojte, 

dnes mám pre vás opäť raz outfitový článok ako inšpiráciu pre vás. Píšete mi, že moje outfity sa vám veľmi páčia, čo ma veľmi veľmi teší, no niektoré k tomu dodáte, že si to neviete na sebe predstaviť alebo že je to mimo vašej komfortnej zóny. Netreba sa však báť experimentovať, skúšať aj nové veci, nakoľko sa môže stať, že danej veci prídete na chuť. Stačí nabrať odvahu a skúsiť to. A ako správna blogerka, vám chcem ísť v tomto príkladom a tak, aj ja som si vyskladala outfit v spolupráci z Bonprix, ktorý je mimo mojej komfortnej zóny. Tak čítajte ďalej, aby ste sa dozvedeli, ako to nakoniec dopadlo. 

Príliš veľa čiernej 

Čo sa týka čiernej farby, viaceré z vás píšete, že najčastejšie nosíte tmavé veci, pretože tmavá alebo čierna zoštíhľuje a nechcete vyčnievať z davu. U mňa je čierna veľmi striedmo používaná farba. Snažím sa tejto farbe vyhýbať, prípadne v outfite zvoliť maximálne jeden takýto kúsok. Mám rada práve veselé farbičky, ktoré síce pútajú viac pozornosti ale pôsobia oveľa pozitívnejším dojmom, teda aspoň pre mňa. Áno, čierna farba je univerzálna, hodí sa ku všetkému a je farbou elegancie (všetci poznáme malé čierne, prípadne čierny pánsky oblek, ktorý by mal byť v povinnej výbave každého správneho gentlemana) ale v bežné dni si predsa vieme zvoliť omnoho viac z farebného spektra. No keďže v tomto outfite idem mimo zóny môjho komfortu, čiernej je tu habadej. Ťažiskovým kúskom celého outfitu je čierna koženková bunda. Takúto bundu určite máte v skrini a keď nie všetky tak 90% z vás. A ak ju niektorá z vás nemá, tak šup kliknúť na link vyššie, pretože ju v skrini rozhodne potrebujete. Hodí sa aj k ležérnejšiemu štýlu, no netreba sa báť ani elegantnejšej kombinácie. Samozrejme, už sme v období, kedy to bez silóniek nejde, takže nesmú chýbať opäť čierne (nečakane) spolu s čiernymi topánkami. 

Príliš veľa ružovej 

Áno, Madam Barbie by som mňa bola konečne nadšená. Farieb sa síce nebojím, čo už ste si asi všimli, ale ružová je mi proti srsti už od detstva. Toľko ružovej som na sebe nemala ešte nikdy. Ale hľa, Dada takmer celá v ružovej. Pri vhodne zvolenom kúsku, akými rozhodne sú tieto pruhované šaty, mi táto spŕška ružovej, vôbec nevadí. Možno aj vďaka kombinácií rôznych odtieňov ružovej (od púdrovej, cez cyklamenovú až po tmavofialovú) sa mi tieto šaty páčia. Okrem farby sú tieto šaty odlišné od môjho bežného štýlu aj svojou dĺžkou. Obyčajne nosím šaty mierne nad kolená, prípadne v dĺžke kolien. Tieto sú niekde v polovici lýtka. A musím povedať, že mi to takto vyhovovalo. Taký jemný nádych retra. A opäť som pripojila ružovú bodku, v podobe maličkej, púdrovo ružovej crossbody kabelky. Na mobil, kľúče a kreditku úplne stačí. A môžeme ísť na kávu... Teda síce momentálne iba TO GO alebo na stojáka pod ohrievačom, ale aj to sa ráta. 

Koženková bunda - Bonprix 
Pruhované šaty - Bonprix 
Kabelka - Bonprix 
Lodičky - Bonprix 

Príliš na vysokej nohe 

Úplne úprimne poviem, že život na vysokej nohe nie je pre mňa. Noseniu lodičiek sa snažím vyhýbať, ako sa len dá. Ale k tomuto outfitu si to jednoducho žiadalo a navyše tieto vzorované lodičky mi padli do oka a aj na nohu. Vďaka hrubšiemu opätku sú celkom pohodlné a stále na nohe vyzerajú "šmrncovne". Takže bol môj krok v nich oveľa istejší. 


Občas sa jednoducho len bojíme skúšať niečo nové a to nás brzdí od nových skúseností. Pre mňa bol tento východ z mojej komfortnej zóny veľmi prekvapivý. Príjemne prekvapivý. Našla som veľmi zaujímavý, nositeľný outfit, v ktorom som sa napriek prvotným predsudkom cítila výborne. Tak skúste aj vy šliapnuť mimo svojho pohodlia a možno objavíte niečo, čo ste ani nečakali. A mne urobí ešte väčšiu radosť, ak sa so svojimi odvážnymi, inými outfitmi so mnou podelíte. Tak mi napíšte do komentára, či ste si niekedy kúpili, prípadne dostali kúsok, o ktorom ste si mysleli, že nebude pre vás ale presvedčili ste sa o opaku, prípadne, čo alebo aký kúsok by bol mimo vašej komfortnej zóny

Majte sa krásne, 
Vaša Dada.  

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)