Úplne iné masky

Ahojte,

viete, že čo sa týka mojej zbierky masiek na tvár, mám ich viac ako dosť. Maniačka vo mne sa len tak neskryje, ja viem. Ílové, bahenné, hydratačné, gélové, hydrogélové... jednoducho na aké si spomeniete. A samozrejme, jednou z najpočetnejších kategórií sú masky textilné alebo látkové. Všetky textilné masky, ktoré som doteraz vyskúšala mali niečo spoločné. Boli zabalené spolu s tekutinou, ktorá mala obsahovať určité látky, ktoré práve chceme dostať do pleti. No tentokrát sa mi do ruky dostali masky, ktoré síce vyzerajú obyčajne, no narozdiel od ostatných, v sebe žiadnu tekutinu nemajú. Suché textilné masky od českej značky [N]FIBRECARE mask z eshopu elnino.sk sú jednoznačne úplné iné, aké som doteraz skúšala. 

Ide o celkom veľkú inováciu, kde si dáte na tvár masku, v ktorej na prvý pohľad nič nie je. No všetko, čo potrebujete, je skryté práve vo vnútri vlákien týchto masiek. Konkrétne nanovlákna obsahujú všetky aktívny látky, ktoré chcete dostať do svojej pleti. A v tom je aj tá najväčšia výhoda, pretože všetky látky sú koncentrované priamo v špeciálnej jemnej textílii a nie v riedenom stave v tekutine.


Používanie týchto masiek je tiež veľmi jednoduché. Vyčistenú pleť jemne navlhčíte, masku vyberiete, odstránite farebnú ochrannú fóliu a dáte na tvár. Maska veľmi pekne na tvári držala, nešmýkala sa a hlavne nič vám po tvári ani po krku nesteká, čo je občas naozaj veľmi otravné a nepríjemné. Necháte pôsobiť 8 minút (toľko uvádzajú v návode) ale samozrejme, nič vám nebráni mať ich aj dlhšie a hotovo. Z výsledku som bola sama prekvapená. Pleť bola hladká, žiadne zvyšky netreba z tváre zmývať alebo vmasírovať. Samozrejme, pre viditeľné účinky, je potrebné tieto masky používať aspoň jeden krát do týždňa.


Mne sa v rámci spolupráce dostali do ruky dva druhy týchto masiek ukludňujúca a inertná.
Prvá z nich - Skin Conditioning maska má v svojom zložení len jednu zložku a to Glukonolacton. Ide o PHA kyselinu, čo je jemnejšia forma AHA kyselín. Má za úlohu veľmi jemne pleť exfoliovať ale zároveň ju udržať hydratovanú. Je vhodný aj pre citlivú pleť, ktorú nepodráždi ale príjemne odľahčí. Má antioxidačné účinky, zbavuje pleť voľných radikálov a udržiava správnu hladinu Ph pleti. Šetrne sa teda o vašu pleť postará a pomôže jej oddýchnuť a zbaviť sa podráždenia a zaťaženia. 


Inertná maska je v tomto prípade vrchol unikátnosti. Lebo z tejto masky si viete vyrobiť vlastnú masku podľa svojej preferencie. Táto maska neobsahuje žiadne účinné látky a preto si môžete sami zvoliť, čo do pleti chcete dostať. Či už je to obľúbené pleťové sérum alebo krém. Avšak pomocou nanovlákennej technológie sa maximalizuje vstrebanie týchto látok do pleti. Naozaj, ide o unikátnu a tým pádom aj univerzálnu masku. Ja som si pod túto masku naniesla sérum s mojim obľúbeným niacinamidom a mám pocit, že po použití moja pleť bola ešte o niečo spokojnejšia ako pri klasickom použití séra. 


Pri týchto maskách som si ešte lepšie uvedomila ako technológie a veda a výskum rýchlo postupujú vpred. A už sú využiteľné aj v kozmetike. Tieto nanomasky ma celkovo prekvapili, no samozrejme, pre viditeľné účinky ich treba používať aspoň raz do týždňa po dobu jedného až dvoch mesiacov. Ale to predsa vieme, že krásnym sa nestaneme cez noc :) Zaujíma ma, či by vás tieto inovatívne masky s nanotechnológiou zaujali a chceli by ste ich vyskúšať.

Majte sa krásne, 
Vaša Dada. 

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)