Februárové nákupy

Ahojte, 

predstavujem vám nový pravidelný ( samozrejme mesačný) formát článkov, ktorý sa bude venovať tomu ako a načo sa mi rozkotúľajú peniažky. Samozrejme ako každá žena, alebo aspoň drvivá väčšina tých, ktoré poznám, si neviem predstaviť mesiac bez toho, aby som si niečím urobila radosť - či už ide o kozmetiku, doplnky, oblečenie alebo ako to ja nazývam nejakú malú rozkošnosť :). Takýto formát videí alebo článkov sa mne osobne veľmi páči, z časti pre inšpiráciu a z malinkej časti aj kvôli troške zdravej závisti (ale naozaj len malinkej). Takže dúfam, že aj vám sa bude páčiť, to čo som si tento mesiac ulovila.






Kozmetika 

Začnem možno niečím nudným ale rozhodne nevyhnutným (teda aspoň pre mňa) :), a tým sú tieto úžasné, veľké odličovacie tampóny od značky Cien z Lídla. Sú jemné, bavlnené, a pekne vstrebajú produkt bez pretekania. Ďalšie veľké plus je, že ich zoženiete v každom Lidli za priaznivú cenu - 99 centov za 70 kusov, ale treba podotknúť, že veľmi často na ne býva zľava a vtedy beriem aj do zásoby :).

Pokiaľ ide o starostlivosť o vlasy obľubujem produkty od značky Kallos. Tento mesiac som si opäť zaobstarala olejček na suché končeky vlasov, ktorý si nemôžem vynachváliť. Krásne vonia, vlasy sú po ňom lesklé ale nie mastné a  rýchlo sa vsakuje a myslím si že naozaj mojim vlasom pomohol. Ďalším produktom od tejto značky je sprej na rozčesávanie vlasov, ktorý mám teraz po prvý krát. Párkrát som ho už vyskúšala a môžem povedať, že taktiež pekne vonia a vlasy sa po ňom rozčesávajú dobre, no a to už je pri mojich zdivočených vlasoch čo povedať :). Táto kozmetika je aj veľmi cenovo dostupná a v ponuke majú naozaj veľké množstvo masiek, šampónov a kadečoho iného. Maličkou nevýhodou je, že sa nedá zohnať len tak v drogérii ale je potrebné ju objednať cez internet, buď priamo na stránke kallos.sk alebo je dostupná prostredníctvom iných e-shopov ako napríklad notino.sk. Dobrá správa pre tie dievčatá a ženy ktoré sú, alebo sa pohybujú v Bratislave je, že tu na nachádza kamenná predajňa s touto kozmetikou ale viem o tom, že aj v niektorých kaderníctvach tieto produkty ponúkajú. Takže neváhajte skúsiť.


Keď už som spomenula odličovacie tampóny, musela som si dokúpiť aj môj obľúbený dvojfázový odličovač očného makeupu od Garnier. Je výborný - zložky sa pekne premiešajú, nie je príliš mastný, odlíči aj vodeodolný makeup rýchlo bez väčšieho drhnutia, v očiach ma vôbec neštípe, čiže všetko čo potrebujem spĺňa. Jediné, čo musím spomenúť, čo mi veľmi vadí je dosť nekvalitný obal, hlavne zatváranie. Z vlastnej skúsenosti viem, že nebolo veľmi príjemné, keď sa mi v kabelke otvoril a celý obsah sa do nej vylial. Inak však super odličovač a za najlepšiu cenu ho zoženiete v drogérii DM.

V DM drogérii tento mesiac prebiehal dopredaj produktov od Essence, a to hlavne z rady na starostlivosť o problematickú a mastnú pleť. Takúto pleť mám, čiže hádajte čo, musela som to využiť. Odniesla som si domov 2 produkty: prvý už osvedčený krém na problematickú pleť Pureskin, ktorý som si kúpila do zásoby a som veľmi smutná, že ho sťahujú z predaja a druhý čistiaci gél na tvár My skin so zmatňujúcim efektom, ktorý mi poradila kamarátka. Krém používam už dlhšiu dobu a podľa môjho názoru je dobrý, avšak už je asi zbytočné ho odporúčať :(. Čo sa týka gélu, ten ešte čaká v rade na odskúšanie ale už teraz mám zmiešané pocity. Čo keď mi bude vyhovovať a on už sa nebude dať kúpiť... čo potom?! Uvidíme....

Samozrejme, že nesmú chýbať ani zástupcovia dekoratívnej kozmetiky. Začneme úžasným a všetkými blogerkami ospevovaným korektorom od Catrice - Liqiud Camouflage. Nuž, musím sa k tým všetkým pridať aj ja a to nie som žiadna ovca :). Skvelé krytie, super konzistencia, dlho drží, nevysušuje a nezlieva sa do vrások pod očami. Proste WOW! K môjmu tónu pleti sa najviac hodí odtieň 020 - Light Beige. Som nadmieru spokojná a odporúčam aj na mastnú pleť.
A aby som neodbiehala ďaleko zostaneme u tej istej značky, akurát že sa mi podarilo nájsť,( lepšie povedané vyčmuchať) rozjasňovač High Glow v odtieni 010 Light Infusion. Nebolo to vôbec ľahké, keďže vo väčšine drogérií ho nemali ale oplatilo sa. Na rozjasnovačoch si v poslednej dobe ulietavam a tento je teraz mojím miláčikom. Krásny lesk, skôr do bielo-strieborna, presne to, čo mi chýbalo v zbierke a navyše za super cenu.  Takže sa z neho veľmi teším.

Oblečenie a iné 

Tento mesiac bol však aj celkom plodný aj na iné vecičky ako len kozmetiku. Pribudli mi hneď dve kabelky, jedna listová tyrkysová a jedna spoločenská čierna z CCC, ktorú som dostala od priateľa na Valentína spolu s lístkami na ples.
Ďalej som potrebovala súrne doplniť nohavicový arzenál, čo sa mi podarilo po návšteve obchodu C&A. Milujem svoje nové nohavice či už vínové alebo klasické tmavomodré džegíny. Príjemný materiál, sú prispôsobivé, nikde netlačia a navyše som ich našla vo výpredaji. Áno, ktorá z nás nemiluje výpredaje...
Ako ste už mohli vidieť v minulom outfittposte, ulovila som v Lidli tieto trendy tričká so šnurovaním vo výstrihu za  9,99 a som z nich nadšená. Pekne sedia, sú pohodlné, nie sú priehľadné a boli v balení po dvoch. :) Ak by to niekoho zaujímalo kúpila som si veľkosť L.


Dostávame sa k najvýhodnejšej časti mojich nákupov a to k nákupom v sekáči. Niekedy ma dokáže príjemne prekvapiť, čo všetko tam môžem nájsť. Tento krát som sa pokúsila dostať trošku farby do svojho šatníka tak snáď sa mi to aspoň trosku podarilo. Kúpila som si toto zelené tričko s dlhým rukávom a modrý svetrík (ja viem zase modrý), a to len za 1€ za kus. No nekúp to.
Ešte by som chcela dodať, že pokiaľ by ste chceli vidieť tento svetrík s vínovými nohavicami v akcii, môžete mrknúť na môj Instagram.

Od priateľa mám prísny zákaz sa približovať k obchodíku TIGER alebo ak chcete flyingtiger, no tento mesiac som to nezvládla a musela som ho porušiť. Tak snáď mi bude odpustené lebo som sa ešte držala na uzde :). Potrebovala som fľašu so širším hrdlom, aby som si mala kde prelievať moje milované smoothie. No tak mi povedzte, kde inde by som mala hľadať? Samozrejme tu som ju našla, modrú, ešte aj takúto retro štýlovú a len za pár eur. A k tomu som si vzala ešte svoju obľúbenú kefu na vlasy ala detangler. Je super a vlasy už si nečešem ničím iným. Kúpite ho tam len za 3 eurká. Len to ma sklamalo, že ju nemali v modrej farbe ale zase nemôžem mať všetko modré, no nie?!



Ale za najvýhodnejší nákup tohto mesiaca považujem kúpu tohto krásneho sýtočerveného kabátika a to len za jedno euro. Myslím, že do jarného počasia nebude nič lepšie a hlavne nič pútavejšie. :)



Nuž bolo toho celkom dosť si myslím. Ak ste sa dočítali až sem, chcem sa vám veľmi poďakovať a môžete mi do komentára napísať či ste sa už niekedy stretli s vlasovou kozmetikou Kallos, čo hovoríte na nákupy v second-handoch, a či sa vám takýto typ článkov páči alebo nie.

Majte sa krásne
vaša Dada.

You Might Also Like

2 komentárov

  1. O kozmetike Kallos som v živote nepočula, ako si na ňu narazila? :) A parádne úlovky, najviac ma zaujala tmavá kabelka a neuvažuješ nad nejakým make up tutoriálom? :)
    Inak super článok ! Len tak ďalej ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár :) No kozmetiku Kallos som spoznala na Interbeauty v Bratislave a myslím že ozaj stojí za vyskúšanie. Make up tutoriál určite bude ale ešte si treba chvíľku počkať :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)