Čo nosím v kabelke

Ahojky, 


dnešný článok bude trošičku iný ako tie doteraz, lebo bude o tom, čo každý deň vláčim v kabelke. Rozhodla som sa pre tento typ článku, pretože práve tento článok som si asi ako prvý prečítala či pozrela u väčšiny blogeriek a youtuberiek. Tak dúfam, že aj vám sa takýto druh článku bude páčiť. Hovorí sa, že ženy so sebou v kabelke nosia celý svoj svet a priznávam, že na tom niečo z pravdy bude. Ale nepredstavujte si hneď kabelku Hermiony z Harryho Pottera, také zlé to zase nie je :). Aj keď nemám práve odvahu položiť moju kabelku, ktorú nosím v bežný pracovno-školský deň na váhu, odhadujem, že by sa ručička pohybovala od 2 kíl vyššie. Ale keď sa ma priateľ spýta, čo v nej mám také ťažké, vždy poviem, veď skoro nič. Ale celkom pravdivý tento môj výrok nie je. Samozrejme, čo mám v taške či kabelke sa mení v závislosti od príležitosti, na ktorú idem ale hlavne (HLAVNE) od veľkosti kabelky, ktorú si beriem. Niekedy je potrebné sa uskromniť, však to poznáte :). No poďme teda odhaliť tajomstvá kabelky, ktorú nosím do školy a práce. 





Poďme ale pekne poporiadku. Najskôr vám predstavím hlavnú aktérku dnešného článku a tou je táto (moja obľúbená) čierna kabelka značky Aldo. Dostala som ju ako darček od priateľa na moje narodeniny a neskutočne rada ju nosím. Je dostatočne veľká (pekne sa do nej vojde A4 zošit) a vďaka krásnemu spracovaniu drží svoj hranatý tvar, aj keď jej občas dávam ozaj zabrať. Detaily v zlatej farbe sa na moje počudovanie vôbec neotierajú ani nešúpu. Ako ozdobný detail má malý zámok s vrecúškom na prednej kapse, ktorá je tiež skôr len na ozdobu. Dá sa zobrať do ruky, no má aj veľké uško cez rameno, čiže je to ideálna (aj keď trošičku drahšia) kabelka do školy či práce. A navyše je čierna, takže sa dá zladiť skoro ku všetkému. 


Späť k tomu, čo mi teda každodenne ničí chrbát a ruky :). Som jedna z tých žien, čo je pripravená na všetko (viete ako to myslím), takže tých vecí, môže byť na niekoho až priveľa ale ja ich jednoducho musím pri sebe mať. Začnem asi takým klasickým triom: kľúče - mobil - peňaženka. Toto sú veci, bez ktorých neopúšťam izbu. Keďže bývam na internáte, môj zväzok je bohatší o jeden dôležitý kľúč. Okrem toho mám na nich túto rozkošnú, modrú, chlpatú guľôčku, ktorú som dostala od priateľovej sestry a červený prívesok s holúbkom. Peňaženku som taktiež dostala od priateľových rodičov na Vianoce. Je tmavomodrá, lesklá a dostatočne veľká na všetky doklady a kartičky do obchodov, ktorých mám ozaj neúrekom. A nerozlučnú trojku dopĺňa môj mobil, ktorý však z pochopiteľných dôvodov (fotím s ním) na fotke nie je. Je to môj miláčik - Lenovo S1 Lite v tmavomodrom prevedení. Je určený na fotenie selfie (má aj predný blesk), čiže presne pre mňa.  
Ďalšou vecou (veľmi dôležitou) je môj diár. Popravde, mám diáre dva ale tento mint zelený z časopisu Eva je prenosnejší a bez neho nedám ani krok. Som človek s hlavou deravou, čiže si všetko musím zapísať ale zapisovať si to do telefónu, nie je nič pre mňa. A aby som si aj mala čím zapisovať, vždy mám pri sebe nejaké pero (aktuálne ako vidíte, dokonca dve) - pero EU v Bratislave a pero Dobrá kamarátka, ktoré som dostala od kamarátky Kristínky :). 
Samozrejme, keďže som do diaľky slepá ako patróna, musím so sebou nosiť aj svoje dioptrické okuliare a pomalinky sa snažím vyvetrať aj tie slnečné. 


Pokračujem mint USB kľúčom (všetci školou povinný chápu) a vreckovkami pre každý prípad. Tieto od značky Tento majú veľmi štýlové obaly (no nekúp to). Bývam večne smädná, takže táto modrá fľaša ma vždy zachráni. V neposlednej rade - slúchadlá. Pre mňa neskutočná nutnosť, keďže počas dňa dosť cestujem v MHD.  No a ešte mám vždy pri sebe niečo, čo som interne nazvala taštička prvej pomoci.



Je v nej všetko malé, čo by sa mi inak povaľovalo v kabelkách a nevedela by som to ani za svet nájsť. Takto vždy len vezmem celú taštičku a vyberiem čo potrebujem. A ak si vezmem inú kabelku tak len šupnem celú taštičku do nej. Zaobstarala som si túto lesklú s mašličkou od značky Sinsay. Okrem liekov a dámskych potrieb v nej nosím aj ďalšie poklady. Potrpím si na to, aby som bola vždy ako-tak upravená a aby som tak povediac nesmrdela, takže nosím malú voňavku. Táto je z Nextu pod názvom Sparkle. Je v ideálnej veľkosti a úžasne vonia, Výdrž síce nie je žiadne terno ale na také to "prestrieknutie" počas dňa úplne stačí. Nesmie chýbať ani aktuálny rúž, ktorý mám práve na sebe. Ďalej v nej mám antibakteriálny gél od Balei, mini krémik na ruky z Lidla s vôňou čerešnového kvetu (niečo úžasne), nejaké tie žuvačky pre svieži dych a skladaciu kefu so zrkadielkom z Avonu. 

Tak a sme na konci. Snáď vás tento môj článok príliš nevyčerpal a aspoň trošku sa vám páčil. Budem rada ak mi do komentára napíšete, čo vy nosíte v kabelkách, prípadne čo nosíte v porovnaní so mnou naviac, alebo bez čoho by ste sa v pohode zaobišli. Prajem vám ešte krásny zvyšok dnešnej slnečnej nedele. 

Majte sa krásne, 
vaša Dada. 

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)