Plesové líčenie (tutoriál)

Ahojky, 


viem, že plesová sezóna už tento rok skončila ale aj tak by som vám chcela ukázať, aké líčenie som mala na tohtoročnom (mojom premiérovom) plese. Áno, pokiaľ nerátame stužkovú, tak to bol môj prvý. No a viete ako to chodí, keď sa chystáte niečo robiť prvý krát :). Nervozita, chcete aby bolo všetko perfektné a chcete byť pripravená na všetko. Či už šaty, vlasy, doplnky alebo líčenie :) Ako vidíte, ja som sa rozhodla pre (ako inak) modré dlhé šaty. Vlasy aj makeup som si robila sama. A keďže si myslím, že inšpirácia nikdy nie je na škodu, rozhodla som sa nafotiť fototutoriál môjho líčenia. Toto líčenie môžete využiť aj na iné príležitosti ako napr. párty, ale tie odvážnejšie sa nemusia báť si ho vziať aj na bežné nosenie. 





So spolužiačkami sme sa rozhodli ísť na študentský ples Ekonomickej univerzity. Bolo to však rozhodnutie na poslednú chvíľu, ktoré padlo hlavne kvôli tomu, že už sme v predposlednom ročníku a nebude toľko príležitostí, niečo také zažiť. Ples sa konal vo februári v bratislavskom hoteli Saffron. Atmosféra bola úžasná, zábava bola až do rána a s kamoškami a priateľom som si to nesmierne užila. Stálo to zato, a zopakovala by som si to aj  hneď zajtra :). Teda možno len kuchára, čo varil polievku by som vymenila, ale to nám neubralo na úžasnom zážitku. 



Ale poďme na môj prvý foto makeup tutoriál, (všimli ste si koľko prvých vecí je v tomto článku :). Každé líčenie začínam krémom, makeupom a korektorom ale dnes túto fázu preskočím, pretože sa chcem sústrediť hlavne na líčenie očí a pier. 

púder - Jordana 105 Creamy Sand, gél na obočie - Essence Make me brow, ceruzka na pery -  Essence 11 In the nude, makeup - Revlon Color Stay odtieň 150 Buff 

Základom líčenia očí je dobrá podkladová báza pod očné tiene. Dosiahneme tým, že nám aj po pretancovanej noci tiene budú držať ako by ste sa pred chvíľou nalíčili.  Ja som použila bázu pod očné tiene od Essence, ktorá vzhľadom pripomína korektor. Je trošku zafarbená do oranžova ale keď sa rozotrie splynie s pleťou. A aj napriek mojim dosť mastným očným viečkam mi tiene udrží dlho krásne a tam kde majú byť. 


Ďalším dôležitým krokom je neutrálny hnedý tieň, vďaka ktorému sa budú ďalšie tiene lepšie vpracovávať a blendiť. Dala som ho nad pohyblivé viečko ale dávajte pozor aby ste tieň neroztiahli až k obočiu. Na tento tieň budeme vrstviť tmavší a tým predídeme neželaným ostrým prechodom. 


Vezmeme si tmavší hnedý tieň a blendiacim štetcom ho na nesieme a zapracujeme do neutrálneho. Dajte si záležať, aby nebol vidieť veľký skok medzi farbami. V tomto kroku stačí pomaly pridávať na intenzite farby a rozmazávať. Proste blendiť a blendiť. 

Prichádza na rad tá zábavnejšia časť. Rozhodla som sa skombinovať zlatú a modrú. Samozrejme, aby mi to ladilo k šatám a náhrdelníku. Zlatú som dala od stredu pohyblivého viečka až k vnútornému kútiku aby som rozjasnila a zväčšila pohľad. Modrú zase od stredu k vonkajšiemu kútiku, aby som dala oku ten akcent ktorý mu dodá hĺbku. Malá rada - pokiaľ sa vám tiene nabrané štetcom nezdajú dosť intenzívne, môžete použiť na aplikáciu prst. Nezabudnite, že prechod medzi zlatou a modrou treba zjemniť. Naberte na štetec trošku zlatej v mieste prechodu jemne vtláčajte. 



 Aby som si zväčšila pohľad, dám modrý tieň aj pod oko ale len jemne. Nanesiem decentne tenkú linku, dám si moju obľúbenú riasenku a oči sú hotové. Na pery som zvolila jemnú nude farbu, aby oči lepšie vynikli. Tvár som vykontúrovala, pridala zlatý rozjasnovač a sme na konci. Môžete smelo vyraziť, ukázať všetkým aké ste hviezdy :).

riasenka - Maybelline Lash Sensational, ceruzka na pery - Maybelline Colordrama odtieň 630 Nude perfection

paletky - W7, Essence, Technic, linka na oči - Essence, korektor - Catrice Camouflage

áno jediná fotka, na ktorej mám kúsok zúbkov 


Čo poviete? Mne sa tento look naozaj páčil a zozbierala som naň celkom dobré ohlasy. Dúfam, že vás tento článok aspoň trošku bavil a inšpiroval. Do komentára mi môžete napísať, či sa vám toto líčenie páči a či ste aj vy tento rok niekde plesovali :).  

Majte sa krásne
Vaša Dada. 

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)