Prvé zoznámenie

Ahojky, 

chcela by som vás privítať na mojom zbrusunovom blogu. Volám sa Dada a študujem odbor účtovníctvo a finančný manažment na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Nad rozhodnutím založiť si blog uvažujem už pekne hodnú chvíľu avšak až teraz som sa na to odhodlala (tak snáď nebudem hneď ukameňovaná 😆). Prvým vážnym krôčikom k jeho založeniu bolo založenie môjho rovnomenného profilu na instagrame, kde pridávam fotky outfitov a po novom aj líčení, už viac ako rok. Takže ak máte chuť môžete samozrejme kuknúť 😉. A preto som sa rozhodla skúsiť to aj tu.

Aj keď to čo študujem ma veľmi baví, rada sa zaujímam aj o svet módy, kozmetiky a líčenia (vopred však upozorňujem, že som len vášnivý samouk). Môžete sa preto tešiť na outfitové články, líčenia, recenzie kozmetiky, zážitky a rôzne iné články. Musím ešte upozorniť (aby ste neboli prekvapené) že oproti iným blogerkám nemám obvyklú konfekčnú veľkosť. Ale o tom všetkom sa dozviete ešte neskôr.
Dúfam teda, že budem písať pútavo,  bude vás baviť čítať moje články a čo ja viem, možno aj niekoho inšpirujem.

Začnem teda rovno mojím prvým outfitpostom.

Mali by ste vedieť, že naozaj (myslím naozaj) milujem modrú farbu, a to skoro v každom odtieni. Čiže sa môže stať, že si budete pripadať akoby ste sa ocitli v 500 odtieňoch modrej. Budem sa však veľmi snažiť, aby to tak nebolo 😀😊 . Keďže sa nám v posledných dňoch začína ukazovať aké-také slniečko, musela som toho využiť a s radosťou som na seba hodila niečo ľahšie.

Tričko s týmto, práve módnym prekríženým šnúrkovým výstrihom, som ulovila tento týždeň v Lídli. Nech si hovorí kto chce čo chce, veľa krát sa oblečenie z tohto obchodného reťazca oplaaa. Príjemný materiál, nie príliš prehnaná cena, zoženiem aj moju veľkosť, čo viac si priať. Tento štýl tričiek je aktuálne veľmi trendy, takže bolo jasné, že ho musím mať. Viem že biela mojej postave práve nelichotí ale ja nie som rada zviazaná nejakými zaužívanými predsudkami. Zastávam názor, že každý by si mal nosiť čo sa mu páči aj keď aj ja som už zažila prípady, kedy som sa radšej pozerala iným smerom. Podstatné je, že sa v tom cítim dobre 😊



Na tričko som pridala ešte jednu vrstvu v podobe modrého ľahšieho ala kardigánu. Tento kúsok už môj šatník obýva dlhšie a kupovala som ho v second-hande. Áno, nehanbím sa za to že občas si kúpim nejaký kúsok aj tam, aspoň viem že nestretnem nikoho, kto by mal to isté.
Nohavice, ako väčšina ktoré vlastním, pochádzajú z C&A. Sú pohodlné, netlačia, pekne kopírujú postavu a snažia sa stiahnuť čo sa dá 😁.


Topánky už značia známky obnosenia ale jednoducho sú teraz tým najlepším a najpohodlnejším, čo môžem nosiť v tomto počasí. Veľkosť 41, kotníkové, čierne z Deichmannu, jednoducho klasika.


No a nakoniec zopár slov k dnešnému klasickému neutrálnemu make-upu. Linka na oči je pre mňa typickou nutnosťou v líčení, nech ide o akúkoľvek príležitosť. Chcela by som však vyzdvihnúť tento skoro tehlový odtieň rúžu. Je to rúž od značky Jordana - čo je americká značka, ale dá sa zohnať aj u nás napríklad cez e-shop krasotika.sk. Tento rúž v odtieni 42 TERRA COTTA, by mal mať matný finiš aj keď nie je až tak matný, ako by som si predstavovala. Je skôr saténový avšak jeho výhodou je, že nevysúša pery. Jeho výdrž je cca 2-4 hodiny (samozrejme ak jete alebo pijete treba ho skontrolovať, prípadne pretrieť),napriek tomu sa stráca celkom pekne. Nanášanie je pohodlné a farbu má krásne rovnomernú. Tento rúž môžem odporučiť s upozornením, že pokiaľ ste milovníčkami extra matných rúžov, tento medzi ne určite patriť nebude. 


Ak ste sa dočítali až sem, tak by som sa vám chcela veľmi poďakovať a dúfam, že sa vidíme u ďalšieho článku. V prípade akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať správou na môj mail dada.lookbook@gmail.com. 

Majte sa krásne 
vaša Dada. 

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)