Marcové nákupy

Ahojky,


neviem ako vy ale sa ani nestíham čudovať a už je tu bláznivý apríl. Čiže nastal čas, sa s vami podeliť o to, čo som si za marec kúpila. Samozrejme by som to nebola ja, keby tu toho zase nebolo veľa. Takže poďme na to, nech tu nie sme do večera :).


V marci som sa viac-menej zbláznila do novej kolekcie kozmetiky od Avonu a to konkrétne do noviniek pod názvom MARK. Táto kolekcia ponúka naozaj širokú škálu kozmetických produktov. Ja som sa však zamerala hlavne na rúže. Veľkým problémom bolo si vybrať z ich celkom pestrej ponuky farbičiek a odtieňov. Ako môžete vidieť vybrala som si iba 4 :).  Zvolila som dva v hnedých tónoch a dva v ružových tónoch. Musím povedať, že som s nimi veľmi spokojná. Dobre sa nanášajú, pohodlne sa nosia, finiš majú skôr lesklý ale nevadí mi to. Výdrž je priemerná, cca 2 hodiny ale pekne sa vytrácajú aj počas jedenia alebo pitia. Žiadne hrudky ani nechutná kontúrka okolo pier. Dala by som im celkovo takých 7,5/10, čiže vrelo odporúčam vyskúšať. 






Ďalej som nemohla odolať (ani som neodolala) ich fixačnému spreju. Ešte nikdy som podobný druh produktu nemala, takže bolo načase si niečo také zaobstarať. Zatiaľ však neviem povedať, či ozaj funguje lebo som ho skúšala len raz. Môžem ale povedať, že príjemne vonia a rýchlo na tvári uschne, teda aspoň som nemala taký pocit, ako by som si na tvár nastriekala kopec vody. Čiže o ďalších zisteniach vás budem určite informovať. 
Nakoniec musím  dodať,  že z dizajnu balení som nadšená a veľmi sa mi páčia. 



Keďže v poslednom čase bol veľký boom okolo noviniek od Catrice, hlavne sa spomínal make-up HD Liqiud Coverage, nedalo mi to a aj ja som si ho chcela na vlastnej koži (alebo teda vlastne tvári) vyskúšať. Vybrala som si "najsvetlejší" odtieň 010 Light Beige. Nie som až taká bleduľka ale len tento mi z nich najviac sedel k podtónu mojej pleti. A podľa môjho názoru pre tie, čo sú bledé ako stena, toto nebude to pravé orechové a bude na ne trocha tmavý. Výber odtieňov je ozaj chabí. Tento make-up je skôr tekutejší, ale je to jasné keďže sa musí dať nabrať "kvapkátkom". Mne tento spôsob naberania celkom vyhovuje, keďže si pri líčení dávam make-up najskôr na ruku a dá sa tým dobre korigovať množstvo produktu. Na začiatku som mala zmiešané pocity lebo som mala pocit že mi na pleti "zoxidoval". Avšak pri ďalších použitiach som si ho celkom zamilovala. Podľa môjho názoru, pre dievčatá, čo potrebujú dostatočné krytie nedokonalostí a zmatnenie pleti (teda také, ako som ja) je tento make-up veľmi vhodný. Výdrž je super, krytie tiež a napriek tomu, že pleť zmatňuje, nevysušuje ju. Čiže šliape na päty môjmu obľúbenému make-upu od Revlonu Colorstay. 



Keďže v DM prebiehala a myslím, že ešte aj prebieha akcia 25% na všetku dekoratívnu kozmetiku, využila som ju a zobrala som si ešte taktiež od značky Catrice, túto paletku očných tieňov The modern matt. Obsahuje matné tiene ideálne pre jemné ale aj výraznejšie dymové líčenie. Takže je veľmi vhodná na cestovanie a podobne, Majú ju vo viacerých prevedeniach, ktoré boli však na môj vkus až príliš do ružova. Táto ma oslovila najviac a som veľmi rada, že sa ocitla v mojej kozmetickej zbierke. 
Očný krém by vraj žena preventívne používať už po dvadsiatke. Preto, keď som v Lidli zbadala tento, začala som boj proti vráskam aj ja. Je príjemný, dobre sa vpracúva do pleti a myslím, že pre mladé dievčatá je toto dostačujúca voľba. 
No a samozrejme, čo by to boli za novinky, keby som nespomenula svoj nový (úplne úžasný) modrý náhrdelník ala zamotané lano. Už ste ho mohli vidieť aj v akcii a to konkrétne tu


Od mojej mami som dostala tento sprej na rozčesávanie vlasov Hello Kitty od Avonu. Je určený pre deti ale funguje aj na "dospelácke" vlasy a ešte k tomu krásne vonia po žuvačkách. 
Teploty na teplomeroch už príjemne stúpajú, čo je síce dobrá správa, ale prichádza s ním aj jedna nemilá vec a to potenie. Preto som musela doplniť svoj arzenál o tento (blogerkami ospevovaný) deodorant od Rexony Maximum Protection. Doteraz som používala skôr tie vo forme spreja ale rada yyskúšam aj tento. 
Od mojej kolegyne som dostala na vyskúšanie tento olejček na nechty a kožičku od značky Eveline. Zatiaľ ho používam krátko, takže ešte neviem potvrdiť, či funguje ale veľmi pekne vonia. Trošku mi však na ňom prekáža, že sa nevsakuje tak rýchlo, ako by som si priala. Takže ešte uvíme :). 
Mám veľa hrubých (jumbo) tužiek či už na pery alebo na oči, no narazila som na problém. Zistila som, že ich nemám čím zastrúhať.  Takže som si kúpila toto strúhadlo na ceruzky od Essence, Môžete ním ostriť okrem takýchto veľkých ceruziek aj ceruzky obyčajnej veľkosti, čo je super a ešte aj praktické. 
V marci som si spravila aj maličkú návštevu do môjho obľúbeného obchodíku s dekoráciami Pepca. Odniesla som si odtiaľ tento krásny mint- tyrkysovo zelený kvetináčik, ktorý používam ako stojan na kozmetické štetce a plastovú chňapku, ktorá je vďaka vrúbkom super na pranie štetcov.  
V neposlednom rade som ukoristila v sekáči v zľavách túto krásnu košeľu. Na fotke to síce nevidieť ale je pôvodne z New Look a má super výstrihy na rukávoch. Už sa neviem dočkať, kedy ju vezmem medzi ľudí :). 
Na Sashe v tržnici som si kúpila skromne len drobnosť - nálepky do diára, ktoré sú rozkošné a ešte aj v slovenčine. Takže môžem vyzdobovať o sto šesť. 



No a ako bonbónik na záver, som trošku zainvestovala do tohto nového fotáčika. Je to Canon EOS 400D. Zohnala som ho na Bazoši za smiešnu sumu, lebo je starší a bude potrebovať trošku opraviť. Ale pre mňa, ako začiatočníka to bude iste dobrý parťák. Už sa neviem dočkať, ako spolu (samozrejme aj s mojím priateľom "fotografom") budeme zlepšovať blog super fotkami. 

Tááák a sme na konci. Bolo toho celkom dosť, čo poviete? Budem rada, ak mi do komentára napíšete, či sa vám moje novinky páčia, čo by ste si tiež chceli kúpiť a čo ste si nového tento mesiac kúpili vy. V prípade akýchkoľvek otázok ma môžete kontaktovať aj na môj mail - dadalookbook@gmail.com. 

Majte sa krásne 
vaša Dada. 








You Might Also Like

1 komentárov

  1. Make-up od Catrice som si okamžite zamilovala, i keď je pravda, že by sa zišiel ešte o kúsok svetlejší odtieň na toto jesenno-zimné obdobie. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)