Ako sa stať námorníkom

Ahojky, 


po trošičku dlhšej dobe si dnes zase dáme outfitový článok. Teraz máme vonku také pochmúrne počasie a niekedy si pripadám že ten apríl si z nás robí ozaj srandu. Jeden deň na krátky rukáv, druhý zase na zimnú bundu a ten tretí najlepšie na gumáky. Netreba však prepadať panike a melanchólii, ale môžete vybiť klin klinom, napríklad bláznivým outfitom. Ja som sa rozhodla obliecť v námornícko-kvetinovej kombinácii a celé som to doplnila modrou linkou na oči. Už len tá loď mi chýba :). Verím, že pre niektoré z vás, bude tento outfit moc výrazný ale mne to úplne vyhovuje a cítim sa v ňom veľmi komfortne a sebaisto. Dennodenne, (keďže bývam na internáte a chodím do školy) stretávam veľa dievčat, ktorým však podľa mňa, kúsok sebaistoty chýba. Čo je naozaj škoda, že mladé dievčatá sa tvária ako šedé myšky. Nechcem teraz nikoho poučovať alebo súdiť, ale skôr motivovať. Vyrastala som v malom meste, kde nie je ľahké byť odlišným. V hocičom odlišný... 



Či už máte "inú" veľkosť ako ostatný, alebo si dáte "iné" oblečenie, prípadne si dovolíte dať výraznejší rúž, už je to zlé. Princíp chovania a žitia v malých mestách či dedinách je jasne daný a to - nik nesmie vytŕčať z davu, inak ho budú mať všetci plné ústa. Čiže automaticky niekto podkopáva vašu sebaistotu. Sama som si neprešla najľahšími obdobiami, ale zo všetkého sa dá dostať, keď chcete. Potrebné je si uvedomiť, že ste krásna, keď vyzeráte sebaisto a naopak sebaistá, keď sa cítite pohodlne a krásne. Každý by preto mal slobodne skúsiť, čo ho láka a nebáť sa toho, čo o tom povie okolie. Podstatné je čo si myslíte vy. Nehovorím, že každé ráno musíte na seba dať trojkilovú omietku a obliekať sa vyzývavo až vulgárne. Nič netreba preháňať. Stačí sa len úprimne usmievať a cítiť sa dobre. A ničomu nezaškodí, dať si nejaký pekný rúž alebo výraznejšie topánky. 
Samozrejme, nič netreba preháňať a stretávam aj dievčatá, ktoré sú zase naopak prehnane sebaisté, niekedy až namyslené. Preto, jediná moja rada znie robte a noste, čo vás baví a v čom sa cítite spokojne, len zase netreba to dohnať do extrému. A svet bude oveľa krajší :). 


No trošku som sa zase rozcítila, tak poďme ešte k outfitu. Hlavnou hviezdou outfitu je toto pásikavé modré tričko, ktoré aby nebolo moc "obyčajné", je doplnené o farebné kvety. Zvolila som k nemu vínovo červené nohavice, ktoré sú neskutočne pohodlné a zaobstarala som si ich už dávnejšie v C&A. Pohodlnosť u mňa vyhráva, takže nesmú chýbať modré tenisky z Deichmannu a na ochranu pred nepriaznivým počasím môj obľúbený tmavomodrý blejzer, ktorý ste už mohli vidieť tu :). Keďže sem tam vykukne aj slniečko, mala som slnečné okuliare, ktoré som zohnala ešte v jesenných výpredajoch v Pepcu. Áno, zväčša tam nakupujem doplnky do bytu a podobne (v mojom prípade do internátnej izby) ale podarilo sa mi uloviť aj tieto prekvapivo pevné okuliare. Majú atypický tvar, trošku pripomínajúce mačací tvar okuliarov. Tomu verte, že pre môj tvar tváre, je zložité vybrať dobre padnúce, ktoré by aj vyzerali k svetu. 




tričko, blejzer - second hand, nohavice - C&A, tenisky - Deichmann, slnečné okuliare - Pepco 
Ak by ste sa náhodou čudovali, čo to mám s vlasmi, tak som si ich umyté zaplietla do dvoch vrkočov a toto z toho vzniklo. Páči sa vám to? Skúšate aj vy takéto staré jednoduché triky? Nakoniec vám ešte ukážem, čo-to z líčenia. Celkom obyčajné nie je, to priznávam. Použila som na oči krásnu modrú linku od Golden Rose, ktorú som si kúpila na jesennom interbeauty v bratislavskej Inchebe. A som z nej úplne nadšená, veď viete, ako to mám s modrou farbou :). 



Linka - Golden Rose - cateyes eyeliner
Veľmi ďakujem, ak ste sa dočítali až sem. Veľmi by ma potešilo, ak by ste mi do komentára napísali, v čom sa vy cítite pohodlne a sebaisto a či sa vám páči tento outfit a ako zvládate toto bláznivé počasie. 

Majte sa krásne, 
vaša Dada. 

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)