Relaxačný máj v Piešťanoch

Ahojky, 

viem, že už dlhšie nebol žiaden článok, ale mala som toho celkom dosť či už v práci alebo v škole. Ale nejdem sa vyhovárať a idem to napraviť článkom, ktorý bude nadupaný zážitkami a fotkami. Lebo po ťažkom období bol na rade zaslúžený relax. U nás v podobe 2 dňového wellnessu v Piešťanoch. Tak sa poďte pozrieť ako sme sa mali a načerpať nejaké nápady, napríklad na oddych v letných mesiacoch. A samozrejme, nesmie chýbať ani outfit (v tomto prípade dva), ktoré vám tiež chcem ukázať. 




Na tento výlet sme sa chystali už od Vianoc. Preto, lebo sme tento wellness pobyt v podobe voucheru dostali od priateľových rodičov ako darček pod stromček. Rezervovali sme si teda predĺžený víkend od 30.4. do 2.5.. Počasie nám prekvapivo prialo a my sme si tak naplno mohli vychutnať prechádzky a relax v našom krásnom slovenskom kúpeľnom meste. 
Ale poďme pekne poporiadku. V nedeľu 30.04. sme sadli na vlak a bez dlhého balenia či príprav sme vyrazili. Už v nedeľu bolo počasie naozaj príjemné, (nie ešte na šortky) ale výrazne krajšie ako bolo doteraz. Ubytovali sme sa v centre mesta v Hoteli Satelit. Nie je to najluxusnejší hotel, aký som kedy videla ale celkom útulný. Nebudem tu komentovať vybavenie hotela ani ich služby, poviem len, že boli pre nás celkom dostačujúce. Po večeri v nedeľu sme však nelenili a vybrali sme sa preskúmať mesto. 


Centrum mesta bolo doslova len na skok od hotela. Kúsok za roh a už sme boli na pešej zóne plnej kaviarní, cukrární a malých obchodíkov s oblečením. Bola nedeľa, takže som to bližšie nemohla preskúmať :). Prechádzali sme sa, až sme narazili na tento mostík, áno napodobenina toho v Paríži ale bolo to veľmi zlaté. Škoda, že sme nemali po ruke nejaký zámok, aby sme si ho tam (aspoň symbolicky) mohli pripnúť. Nuž možno nabudúce. Pokračovali sme smerom cez park, ku kúpeľnému ostrovu. Tam nás prekvapila krásna brána so zaujímavou sochou muža, lámajúceho barlu. Prešli sme mostom a ocitli sme sa priamo na námestí, kde sa rozprestierajú samotné kúpele. Krásne staré budovy, fontány záhrady a vedľa obrovský park. Všetko udržiavané a všade kopec zahraničných turistov. 




Už sa však začalo stmievať, čiže väčšiu prehliadku sme si nechali až na ďalší deň. Občerstvili sme sa v tunajšej kaviarni/pivárni a vrátili sme sa naspäť do centra, preskúmať mesto opačným smerom. Zastavili sme sa v miestom kokteil bare, aby sme si večer spríjemnili pár miešanými drinkami. Potom sme sa vrátili do hotela, aby sme sa dobre vyspali na ďalší deň. Outfit som teda prispôsobila tomu, aby mi ani večer nebola zima, napriek tomu že cez deň bolo príjemne. Klasické jegginy som doplnila, čiernou bundou a na to navrstvila túto podotýkam umelú, chlpatú vestičku. Aby sa mi dobre prechádzalo po meste, obula som si tieto tmavomodré lesklé mokasíny. 



nohavice - C&A, topánky, bunda, kožušinková vesta - čínsky obchod


Ďalší deň, 1. máj po raňajkách v podobe švédskych stolov, sme sa vybrali prezrieť si obrovský park a samozrejme, vyvetrať trošku zrkadlovku. Myslím, že sa nám to podarilo. Bolo krásne počasie a park bol plný krásnych stromov a kvetín. Narazili sme aj na ohradu plnú vtákov - bažantov, hrdličiek či majestátnych pávov. A čo sa outfitu týka, zvolila som opäť jeggíny z C&A a k nim šedé tričko s prekríženými detailmi na rukávoch. Stačilo už len pre prípad, nahodiť čierny prehoz a ako doplnok čierne hrubšie korálky, ktoré už mám od strednej, ale myslím, že ešte sú stále využiteľné aj dnes. Veď prečo nie? Slnečné okuliare som si obstarala pri návšteve v Primarku a čiernu crossbody kabelku so striebornými detailmi a retiazkou mám z CCC. Nakoniec som si prechádzku užila v týchto čiernych balerínkach na menšej platforme s kvetinovou potlačou. Do takého krásneho prostredia padli úplne super. 






 Áno, našli sme aj rozkvitnuté orgovány, čiže som si nemohla odpustiť nejakú tú fotku. Podľa mňa, sa vydarili celkom dobre. Vidíte, že rúž mi s nimi dobre ladí. Ide o rúž v jumbo ceruzkovej forme od značky Golden rose v odtieni 08 (názov odtieňu nevidím). 








nohavice - C&A, tričko - Koton, prehoz - second hand, slnečné okuliare - Primark 

balerínky - čínsky obchod, kabelka - CCC
No a keďže bol prvý máj, ani my sme nezabudli na pusu pod čerešňou. Bola už opadaná, ale to jej pridávalo len na krásne, pretože ružové lístky pod ňou tvorili nádherný koberec. Poobede sme si odpočinuli vo vírivke, užili si masáž a zakončili to krátkou návštevou solária. Ja nie som veľký priaznivec solária, preferujem skôr opálenie od slniečka, avšak chcela som to vyskúšať a keďže to bolo v cene, nebolo o čom.Večer sme si príjemne oddýchli na terase a pripravovali sa na cestu naspäť do Bratislavy. Hneď po raňajkách v utorok, sme sadli na vlak, zase naspäť do kolotoča povinnosti. Avšak už s novou, čerstvou energiou. 


Oddýchli sme si a načerpali veľa potrebných síl. Viete ako to chodí, prichádza skúškové a tak. Dúfam, že týmto článkom som vynahradila tú dlhšiu pauzu  a že sa vám tento článok páči. Budem rada, ak mi do komentára napíšete, či ste nezabudli na bozk pod čerešňou a či ste niekedy navštívili mesto Piešťany. 

Majte sa krásne, 
vaša Dada. 

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)