Malé čierno(biele)

Ahojky, 



konečne to prišlo. Konečne je tu počasie, ktoré nadovšetko milujem. Slniečko, teplučko, (no dobre nevýhodou je len to potenie) všetko toto už nasvedčuje tomu, že leto prichádza. Už aj prebiehajúce skúškové obdobie nám vysokoškolákom naznačuje, že "prázdniny" sú za rohom. Konečne môžem začať vetrať svoje sukne a po novom som sa zbláznila a začala vo veľkom skupovať aj šaty (viac ale uvidíte až v nákupoch). Tieto pásikavé čiernobiele z Primarku, som si ozaj obľúbila. Do školy, do práce, len tak von, hocikde.



Každá z vás už určite počula slovné spojenie "malé čierne" alebo "little black dress". Aj ja mám čierne šaty, avšak tie mi na toto počasie prídu veľmi smutné aj keď ide o elegantnú klasiku. Tieto pásikavé sú pre mňa ideálnou vyváženou alternatívou. Áno, hovorí sa, že by objemnejšie dievčatá nemali nosiť horizontálne pásiky, ale viete čo, mne sa to páči a nosiť ich aj tak budem. Nemám rada tieto konvenčné predsudky určujúce špeciálne pravidlá, ktoré sa týkajú obliekania pre moletky. Sme tiež ženské s vlastným štýlom a vkusom, takže mi to príde zväzujúce a nesprávne. Pritom sa čoraz viac, už aj na svetových mólach, dostávajú do popredia dievčatá, ktoré majú (ako by povedala moja mama) "aj rici aj cici":). A čiernobiela? Nestarnúca kombinácia. Jing a jang, dobro a zlo, svetlo a tma, vždy to k sebe ide a vždy je to šik. Takže žiadny problém. 


Zvolila som k nim tieto, už staršie balerínky z Gate, ktoré majú zaujímavý detail v podobe remienka cez stred a okolo nohy, na ktorom sú ešte aj špicaté cvočky. Samozrejme, nemohla chýbať moja obľúbená vychádzková kabelka s kvetinovými výšivkami, ktorá je taktiež z Primarku. Je to kabelka vo veľkosti ako to ja nazývam - mobil, kľúče, doklady a kreditka. Čiže vhodná na prechádzky či na stretko s kamoškou na káve alebo na malý nákup. Prekvapivo, sa mi do nej vojde viac ako som očakávala. 100 ml fľaša vody (taká normálna lietadlová veľkosť) (áno, stále som nadšená z toho, že som prvý krát letela) prípadne malý džúsik sa do nej vojde. Netreba pri týchto teplotách zabúdať na pitný režim. Nie len organizmu ale aj pokožke namáhanej UV žiarením to len prospeje.




Aby som nezabudla, pokiaľ chcete vedieť dobrý tip, kde kúpiť celkom fajn silonky za dobrú cenu, odporúčam vyskúšať silonkové pančuchy z Lidla. Sú kvalitné, pevné a dobre sedia.  A pre nás väčšie dievčatá, je zásoba siloniek na leto vždy vítaná. (veď my vieme prečo) :-).





Aby môj vzhľad vyzeral letnejšie (veselšie). rozhodla som sa vyvetrať tento farebný náhrdelník z Aliexpressu a otestovať matný tekutý rúž od značky Jordana - Sweet cream v odtieni 02 Strawberry cheesecake. V tejto výraznej ružovej farbe je ako stvorený na slnečné dni. Na perách je príjemný, zasychá do matna, nelepí a má jemne vanilkovú vôňu. Výdrž je cca 4 hodiny, avšak jedlo nevydrží. Ak by ste aj vy taký chceli vyskúšať, nájdete na ho na stránkach krasotika.sk, odkiaľ ho mám aj ja a celkom často tam vychytáte aj nejakú tú zľavičku. 





šaty, kabelka - Primark, náhrdelník - Aliexpress, silonkové pančuchy - Lidl, balerínky - Gate
Dúfam, že si užívate toto počasie plnými dúškami, tak ako ja. Budem veľmi rada, ak mi napíšete do komentára, čo vy a pásiky a či rady nosíte šaty alebo sukne. Ak sa vám moja tvorba páči, budem veľmi rada, ak ma odporučíte aj kamoškám alebo známym. Môžete ma sledovať na FB stránke Dadalookbook alebo na mojom instagrame. 

Majte sa krásne, 
vaša Dada. 

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)