Aprílové nákupy

Ahojky. 


áno, priznávam, ani tento mesiac (pochop apríl) som sa neudržala a zase som nakupovala. Ale na druhej strane vám tu mám zase čo ukázať. čiže všetko, čo mojej peňaženke spôsobuje plač, poteší a inšpiruje vás (aspoň dúfam). Takže bez dlhých teátrov ideme na to.


Začnem asi už toľko spomínanými nákupmi v Primarku. Odtiaľ je práve najviac vecí, ktoré som si kúpila za minulý mesiac. Bodaj by nie, keď som tam bola prvý krát. Môžem byť len vďačná, že som so sebou mala môjho strážcu galaxie a financií, že to nedopadlo horšie. Ako obchod to bol ozaj obrovský, asi tak 2,5 HM-ka. A ten výber vecičiek bol naozaj tiež veľký. Vidieť však, že tento obchod je zameraný viac na dámy ako pánov keďže 3/4 obchodu bol dámsky tovar alebo doplnky. Napriek tomu, že je ten obchod dosť veľký, bolo v ňom o to viac ľudí, čo už tak príjemné nebolo. Ešte pred kabínkami nás prekvapil dlhýýýý rad ľudí avšak postupoval celkom rýchlo. Zaujímavé bolo, že kabínky sú rozdelené na dámske a pánske, ale pokiaľ chcete ísť ako pár, musíte ísť do pánskeho sektoru. Tým pádom, som sa uchránila od čakania v rade pri dámskych kabínkach :).  Čiže to pre nás bolo celkom rýchle. Veľmi lišiaci majú usporiadané aj vstupy ku kasám. Keď už ste prešli celý obchod, čaká ešte na vás ulička plná malých drobností, ktorým však žena vie málo kedy odolať. A aj ja som sa nechala nachytať a zopár týchto drobností, som ešte do nákupnej tašky prihodila.


Keď som zbadala túto čiernu kabelku s vyšívanými kvetinkami, bolo jasné, že ide so mnou. Neváhala som ani minútu. Láska na prvý pohľad. Stála síce 10 € ale musela som :).  Ďalej som neodolala ani týmto pásikavým šatám. Sú dĺžkou tak nad kolená, z veľmi príjemného tričkoidného materiálu a stáli ma len 6 €. Ďalej som si zobrala tieto slnečné okuliare, no nezober to, keď boli len za 1,50€. A ja som na okuliare ničiteľ, čiže do zásoby sa vždy nejaké hodia. Super je, že ku každým okuliarom bolo pribalené aj toto praktické látkové púzdro, čo je bodík k dobru. Ešte som uchmatla bavlnené čierne ponožky do tenisiek 7 párov za 3 €, ale tie som zabudla odfotiť. Toto pásikavo-kvetinové tričko už ste mohli vidieť tu, a obstarala som ho v second hande, rovnako ako čierny prehoz, ktorý sa už tiež v mojom outfit článku objavil a to konkrétne tu.



Veľkú radosť som si urobila týmito krásnymi modrými balerínkami so šnúrkami. Tento trend sa mi páči už dlhšiu dobu ale nevedela som nájsť žiadne, ktoré by mi sadli alebo sa mi páčili. Až som natrafila na stránku iModa.sk, a bolo rozhodnuté, síce to bol risk objednať cez internet ale v prípade ak by mi nesedeli, mohla som ich kedykoľvek vrátiť a vrátili by mi peniaze. Podľa mier v tabuľke som si vybrala veľkosť 40 a trafila som sa. Dodanie bolo rýchle, a dá sa platiť dobierkou, čiže všetko bolo super. Okrem topánok, majú v sortimente aj oblečenie, kabelky či doplnky. Odporúčam si stránku prezrieť, je ozaj na čo pozerať. Podotýkam, že topánky som si kúpila za vlastné peniaze a nik mi nezaplatil, aby som toto napísala. Všetko čo píšem, je z mojej hlavy a skúsenosti.


Okrem oblečenia som si v Primarku zaobstarala aj pár drobností. Najviac som sa vytešovala z toho, že som tam zohnala tento úžasný fan brush (vejárovitý štetec na rozjasňovač). Má jemné štetinky a krásne sa sním nanáša každý rozjasňovač z mojej zbierky. Ďalšou radosťou v nákupnej taške bola táto pigmentovaná praktická paletka na kontúrovanie tváre. Je malá, akurát na cestovanie, osobne ma najviac zaujali tie dva hnedé tiene. Jeden do studena a druhý do tepla. Sú dobre pigmentované a hlavne držia. Len ten žltý púder je pre mňa nevyužiteľný. Ale inak som spokojná. Ďalej som chcela vyskúšať hubky na make-up (v balení boli dve ale tú druhú s klasickým tvarom kvapky, už používam), ktoré tu mali len za 2 €. Zatiaľ môžem povedať, že moja prvá skúsenosť s takýmito hubkami je celkom pozitívna. Dobre sa s nimi make-up nanáša a výsledok je prirodzený. Viac vám však poviem až inokedy. Poslednou vecou, ktorú som si priniesla z Primarku, bol tento antibakteriálny gél s vôňou malín. No skôr, ako povedal môj drahý, malinovice :). Na rukách sa však príjemne rozvonia a svoj účel určite splní.
V apríli mi prišla aj objednávka od Avonu. Nie veľmi často objednávam, ale moja mama je doslova na objednávaní od tejto značky závislá, čiže si občas niečo k nej prihodím aj ja. Tentokrát som chcela vyskúšať túto ich novú micelárnu vodu.  Konktrétne je z rady nutraeffect, a mala by byť určená na čistenie všetkých typov pleti. Tak uvidíme, ako a či bude fungovať. A keďže prichádza leto, objednala som si aj tento mint zelený lak na nechty. Veľmi sa mi páči.




A je to tu. Moja nová obľúbená hračka (viete, ako to myslím). Nová paletka očných tieňov od značky Makeup Revolution. Musíte uznať, že sa mám ozaj s čím hrať. Presne takúto paletku plnú farbičiek som chcela a už ju aj mám :). Táto konkrétne má názov Mermaids vs Unicorns, a podľa mňa ju ozaj vystihuje. Z tých modrých a zelených som úplne paf. A aj čierna v tejto paletke je ozaj čierna :). Na fotke vpravo aj môžete vidieť, že ma to s ňou ozaj baví. Ak by ste aj vy po podobnej túžili, ja som ju objednávala na pinkpanda.sk.


Ako posledné, čomu som nevedela odolať (stáva sa mi to nejak často) sú dva produkty od značky Golden Rose.Táto značka, na Slovensku podľa mňa, nie je až tak známa, pretože sa dá zohnať len na pár e-shopoch. V zahraničí je však celkom obľúbenou, cenovo dostupnou značkou. Na obchodík, kde predávali tieto, a aj iné produkty, som narazila v nákupnom centre vo Viedni a vybrala som si tieto rúže na pery. Jeden vo forme jumbo ceruzky a druhý vo forme tekutého rúžu. A z oboch sa teším. Ceruzka v odtieni 08 má krásnu zastrene bledo fialovo-ružovú farbu. Finiš má saténový trocha do matna, avšak pohodlne sa nosí na perách. Výdrž je tiež slušná, cca 4 hodiny, pokiaľ nič nejete. Pitie zvláda, no pokiaľ ju chcete poopraviť, začne robiť žmolky. Čiže je lepšie ju zotrieť, napríklad vreckovkou a naniesť znova. Tekutý rúž v tejto vampy tmavo červenej je naozaj výnimočný. Ale ja som dostatočne odvážna na nosenie aj takejto nezvyčajnej farby. Odtieň pod veľa hovoriacim názvom 15 (mohli by zapracovať na niečom kreatívnejšom) zaschne pekne do matna. Ak zaschne, neotláča sa, ale nesmiete začať jesť. Vtedy sa začne strácať zo stredu pier a pri takejto farbe, je to dosť nepekné. Má zaujímavý dlhý plochý aplikátor ale na moje počudovanie, sa to s ním nanáša celkom rovnomerne a presne. Tieto dva produkty ma ale presvedčili o tom, že od tejto značky budem chcieť vyskúšať ešte ďalšie odtiene a druhy rúžov, prípadne aj niečo na oči a podobne. Značku Golden rose má vo svojej ponuke už spomínaný e-shop pinkpanda.sk. Sama uvažujem či tam nenabehnem, len teraz ešte financie musím šetriť na iné veci. Ale to by som veľa prezrádzala. Poviem len, že sa môžete tešiť tento týždeň ešte na jeden článok, kde tak trochu prezradím prekvapko, ktoré spolu z priateľom zažijeme.

Tak myslím, že ak ste sa dočítali až sem môžem vám len ďakovať a gratulovať. Ak ste si ešte nevšimli, mám už svoju facebookovú stránku Dadalookbook, čiže budem veľmi šťastná, ak sa tam pridáte. Budem tam pridávať viac vecí a fotiek, ako stihnem napísať na blog, čiže ak máte záujem kliknite tu. Samozrejme, môžete sledovať aj môj instagram, kde sa dozviete prostredníctvom instastories všetky novinky. Môžete mi do komentára napísať, čo ste si vy nového kúpili v mesiaci apríl a čo z toho, čo som si kúpila ja, sa vám páči alebo naopak nepáči.

Majte sa krásne,
vaša Dada.

You Might Also Like

2 komentárov

  1. skvelé vecičky si si pokupovala :) Primark milujem a vždy len ťažko odolávam aby som to tam celé nevykúpila :P dokážem sa tam motať aj celé hodiny, ale aj mne vadí to množstvo ľudí :/ kabelku mám tú istú ale bledú :) je super s výšivkami :) a šnurovacie balerínky majú krásnu farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ivanka, za krásny komentár :) No rada by som sa tam určite ešte v najbližšom čase vrátila, len musím presvedčiť svoju milovanú polovičku, lebo on tam veľmi spokojný nebol :) ale povedzme si otvorene, to nie je nikde, kde ja nakupujem :D no ja som vedela, že tú čiernu kabelku naplno využijem, béžová by asi nebola vhodná pre mňa :) tie balerínky sú skvost, tú farbu milujem a neviem sa dočkať kedy už bude konečne dlhšie teplo ako len jeden alebo 2 dni :) PS: tvoj blog aj instagram čekujem a veľmi sa mi páči :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)