Májové nákupy

Ahojky, 


mesiac sa s mesiacom zišiel a už tu máme júnik. Čiže nastal čas (pochváliť sa) a ukázať vám, aké poklady pribudli za máj do mojej kozmetickej zbierky a do poličiek mojej skrine. Myslím, že máj bol ozaj plodný na nové úlovky (aj kvôli nášmu výletu do Ríma) ale nebudem vás už viac napínať a ideme na to.



Začnem s tradičnou telovou a pleťovou kozmetikou z drogérie a podobne. Keďže mi hneď na začiatku mesiaca došla moja pleťová voda musela som sa poobzerať po inej. V DM drogérii som narazila na túto od Garnier z rady Pure, ktorá je určená práve na ošetrenie problematickej pleti. Vybrala som si aj aj z toho dôvodu, že z rovnakej rady je aj moja obľúbená micelárna voda. A keď už sme u micelárnej vody, rozhodla som sa otestovať aj túto malú 200 mililitrovú, od privátnej značky DM-ka - Balea. A rovno vám môžem aj povedať, že to nebol dobrý krok. Neodlíči pleť dokonale, až príliš pení, čiže mi to pripadá, ako by som sa odličovala mydlovou vodou. Napriek nízkej cene už teraz viem, že si ju znova nekúpim. Ďalej som zablúdila aj do Lidla, kde som si vzala rovno dva peelingy. Jeden je z limitovanej edície, ktorá sa bola dostupná počas mája a je určený na ošetrenie nôh. Teraz (pred sandálkovým obdobím) sa takáto vecička hodí určite každej žene. Obsahuje kryštáliky cukru, preto aj vonia veľmi sladko. Druhý peeling je určený na celé telo a je z rady Beauty elements by Cien. Tento konkrétne je vo vôni Wave, vôňou mi však pripomína pánsky deodorant.  Má v sebe dostatočné množstvo hrubších zrniečok (obľubujem viac hrubšie peelingy) a mám po ňom hladkú pokožku. Môžem ho len odporučiť, za prijateľnú cenu veľa muziky :). Posledným produktom je opaľovací krém, ktorý sme si priniesli z Ríma, keďže nás prvý deň pekne ošľahali slnečné lúče. Je to malé skladné balenie s príjemnou vanilkovou vôňou a SPF 30. Ja nemám problémy s chytaním bronzu, nezvyknem sa "spiecť", čiže takáto ochrana je pre mňa dostačujúca. 


Idem pokračovať sľubovanými nákupmi v Ríme. Nevedela som sa zastaviť, keď som vošla do obchodu s názvom OVS, kde mali v ponuke rôzne značky kozmetiky, no mňa najviac zaujal stojan s Makeup Revolution a I heart makeup. Sú to značky, ktoré sa už bežne dajú zohnať aj u nás na rôznych eshopoch ale využila som možnosti ohmatať si všetky tie produkty a ušetriť zároveň na poštovnom. Prvým produktom, do ktorého som sa okamžite zaľúbila, je moja prvá "čokoládová" paletka. Je to paletka zložená prevažne z hnedých a zemitých (skôr teplých) tónov, a obsahuje matné aj trblietavé tiene. Dajú sa s ňou v priebehu chvíľky vykúzliť looky na denné nosenie, no aj výraznejšie na nejakú večernú príležitosť. Tiene príliš neprášia, krásne sa blendia, a ten obal je jednoducho na zjedenie. Jedinou malinkou chybičkou (avšak len pre mňa) je ružový tieň v strede, ktorý sa mne nehodí a nevyužijem ho. 






Ďalším mojím obľúbencom sa okamžite stal srdiečkový rozjasňovač Goddess of Love v odtieni Golden Goddess. Táto zlatá dokáže rozžiariť doslova každého a garantujem, že si každý všimne, že ho na sebe máte. Pigmentáciou je úžasný, výdržou tak isto. Nemám čo vytknúť a určite odporúčam každej maniačke do rozjasňovačov. 


Aby som tých kontúrovacích paletiek nemala málo, prihodila som si do košíka aj jedno trio od Makeup Revolution. Malá, skladná, dobre pigmentovaná, ideálna do každej kozmetickej taštičky. Stala sa mojím spoločníkom na cestách ale aj mimo nich. 


Poslednou kozmetickou vecou (ktorú som ale nutne potrebovala) bol púder od známej ale lacnej americkej značky Wet & Wild.  Aby som nezabudla, kúpila som si novú ceruzku na obočie od Catrice v odtieni 040 Don´t Let me Brown a hlásam trikrát hurá. Konečne mám pocit, že som našla farbu na obočie, ktorá by presne sedela k odtieňu mojich vlasov. Je tmavšia ale so studenším podtónom a teší ma, že má kefku na druhom konci.  A jednu vec ako bonus: v Pepcu som zohnala túto úžasnú fľašu s letným nápisom, ktorá má zábranu v hrdle, kvôli ktorej, keď si dáte do vody alebo do nápoja ovocie, nebude vám vypadávať. 


V Lidli som ešte ulovila tento krásny svetlomodrý lak na nechty. Kryje vo dvoch vrstvách úplne stopercentne a výdrž má priemernú, avšak ja každý lak ešte "nadlakujem" vrstvou priesvitného laku, čo mi ešte predĺži jeho výdrž. V máji som zavítala aj do Kiku, kde som vo výpredaji ulovila tieto dva náhrdelníky. Áno, každý z nich je z iného súdka ale páčia sa mi oba. A v Ríme v jednom stánku na ulici som narazila na tieto slnečné okuliare a museli byť moje. Sú zrkadlové, (aktuálne trendy) sklíčka majú ružové (ale hádžu všetky možné farbičky) a rámik majú v zlatej farbe, Jednoducho TOP. 


A ako posledné sa dostávame (konečne :) k prírastkom do mojej skrine. Neviem prečo ale tento mesiac som sa trošku zbláznila a kúpila si štvoro nových šiat. Nikdy som na šaty nebola ale teraz... no veď vidíte. Broskyňové a tmavomodré sú z Lidla a pásikavé spolu s kaki šatami štýl bodycon sú zo sekáča. V sekáči som ešte zobrala aj túto klasickú čiernu sukňu vhodnú do práce, ktorá má po bokoch čierne gumové detaily. Poslednou vecou je top v smotanovej farbe s prekríženým dekoltom. ktorý som si tiež priniesla z Ríma. 



Myslím, že tento článok bol zase jeden z tých vyčerpávajúcejších. Ak ešte nieste na mojej facebookovej stránke, budem rada ak sa pridáte, čo môžete spraviť kliknutím tu. Prípadne sledujte  aj môj instagram, kde som ako dada_lookbook. Budem veľmi rada, ak mi napíšete do komentára,  čo ste si vy kúpili tento mesiac a či radi nosíte sukne či šaty alebo ste radšej nohavicovo- kraťaskový  typ. .

Majte sa krásne,
vaša Dada. 

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)