Jemné dymové líčenie s novinkami

Ahojky, 


v minulom článku som vám ukázala, čo nové som si za marec nakúpila a teraz je čas, aby ste videli tieto produkty aj v akcii :). Samozrejme, že by som neprežila, ak by som si tieto nové vecičky nemohla aj rýchlo vyskúšať. Rozhodla som sa pre jemné dymové očí, doplnené o jeden z nových rúžov od značky Avon Mark. Takže to nebudem už dlho okecávať a poďme na to. 



Takže, líčenie som začala ako inak make-upom, a to konkrétne mojím novým od Catrice HD Liquid Coverage v odtieni 010 Ivory. Je veľmi príjemný. zmatňujúci a dostatočne krycí. Na tvári nerobí masku, takpovediac splynie s pleťou. Aj keď pri prvých použitiach, som mala pocit, že na mne trošku oxiduje, po častejších použitiach už mi to nerobil. Šliape teda na päty môjmu miláčikovi Colorstay od Revlonu.  


Pokračujem korektorom, tak isto od značky Catrice - Liquid Camouflage v odtieni 020. Nanášam ho pod oči na prejasnenie a na zakrytie nedokonalostí. Krytie má perfektné a nezalieza do vrások ani po celodennom nosení. 

Keďže mám mastnú pleť, pochopiteľne musím ešte naniesť púder. Momentálne (ako môžete vidieť, používam ho ozaj intenzívne) používam tento od Jordana - Forever Flawless v odtieni 020 Creamy Sand. Aby som nezabudla, všetky tieto produkty som nanášala štetcami od Jessup. 


Pleť máme nateraz ako-tak hotovú a ideme na líčenie očí. Začínam ako inak bázou pod očné tiene. Táto od Avonu mi veľmi vyhovuje . Dopočula som sa však, že zmenili jej zloženie a už vraj nie je taká dobrá. Čiže sa obávam, že sa budem musieť porozhliadnuť po inej (ale až keď už mi táto doslúži). 


Hviezdou tohto článku (ako bolo jasné, už z názvu) je moja nová paletka tieňov od Catrice - The modern matt. Musím povedať, táto paletka podľa mňa, sa tejto značke ozaj podarila. Je to moja prvá paletka od tejto značky, popravde, ma jej staré edície a podobne, nejak moc neoslovili. Či si kúpiť túto paletku alebo nie, rozhodol fakt, že ma čaká zaujímavé leto plné prekvapení (čo to bude, vám prezradím neskôr). Bude super na ľahké líčenie očí až po večerné výraznejšie líčenie aj počas ciest a výletov keďže je malá, dobre farebne zladená a vyskladaná, 


Toto líčenie som chcela spraviť pre tých, ktorí potrebujú rýchle ale pekné, jemné líčenie napríklad do práce alebo do školy. Ako rozmazávací tieň som použila tento svetlo hnedý (skoro až telový). Naniesla som ho rozmazávacím štetcom nad pobyblivé viečko. 


Na okraj oka a nad pohyblivé viečko nanesiem tento tmavošedý tieň na vytvorenie toho "dymu" na dymové líčenie :). Podstatné je dobre tieň dostratena rozmarať, a ak nie ste spokojné s intenzitou samozrejme, môžete tento krok zopakovať viac krát a tieň navrstviť. 



Do vnútorného viečka nakoniec dám tento svetlučký tieň. Moja rada na záver - pod biele tiene pre zvýšenie intenzity sa môže ako podklad použiť biela ceruzka, prípadne môžete na štetec nastriekať fixačný sprej.



Aby som dodala pohľadu hĺbku a šmrnc, nakreslím ešte linku, pre toto líčenie mi prišla najvhodnejšia linka s "mačacím chvostíkom". Používam svoju obľúbenú čiernu tekutú linku od značky Essence. 


Hovorí sa, že obočie je brána nad očami a musím súhlasiť, takže si pekne svoju bránu orámujem a dokreslím. Používam na to ceruzku od značky Jordana a farebný gél na obočie od Essence. Ako ďalšie, sú na rade mihalnice, na tie už dlhšiu dobu používam svoju obľúbenú riasenku od Maybelline, ale o tej už ste určite počuli. 



Oči máme tým pádom hotové, ešte poupratujem štetcom zopár opadaných smietok z tieňov a idem dokončiť zvyšok tváre. Použijem biely rozjasnovač od Catrice nad lícne kosti a lícenku od značky Revers v tmavo korálovej farbičke.


A nakoniec ideme na pery. Zvolila som ďalší novinkový produkt a to konkrétne tento rúž v svetlo ružovej farbe od Avonu Mark v odtieni  - Rose Kisses. Podľa mňa, sa k tomuto líčeniu hodí, je jemný a dodá mu tú poslednú bodku na záver.







Tak líčenie máme hotové, som zvedavá, ako sa vám páči a budem rada, ak mi napíšete komentárik, kam by ste si podobné líčenie urobili alebo či by ste ho vôbec vyskúšali. 

Prajem vám príjemné prežitie Veľkonočných sviatkov. 

Majte sa krásne,
vaša Dada. 




*(všetky produkty, som si zaobstarala za vlastné peniaze, čiže nejde o sponzorovaný článok)

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)