Vyskúšať niečo nové - káro

Ahojte, 

pravdepodobne vám to príde smiešne, ale donedávna by ste káro v mojom šatníku, našli maximálne na šáloch. Ani neviem, prečo som sa tomuto vzoru tak vyhýbala. Pritom nie je až tak veľmi vzdialený od mojich obľúbených pásikov. Ale nikdy nie je neskoro vyskúšať niečo nové a tak som do toho išla. 



Pri výbere som však bola opatrná. Všetky (najmä tie s vyššou veľkosťou) sme si už v nejakom módnom časopise prečítali, ako sa moletky nemajú príliš oháňať vzormi. Ale ja som sa nenechala odradiť. Veď za vyskúšanie nič nedám. Kárované nohavice by na mojich stehnách asi nevyzerali najlepšie. Nikto nechce mať na nohách rozťahané kocky :D. Ale keďže káro je teraz znovu trendy, nemala som na Bonprix žiaden problém s výberom. Káro je samo o sebe elegantný vzor. Preto je doslova hračka vytvoriť s ním elegantný outfit. Predsa len sa blíži sezóna vianočných večierkov, takže sa niečo v elegantnej vlne zíde. Siahla som po sukni z hrubšieho materiálu, ideálnej aj do chladného počasia. No ani tu som svoje megalomanské myšlienky nenechala zaháľať a pridala ešte druhý kúsok s károvaným vzorom a to kabelku. Kvalitne spracovanú a opäť v elegantnom duchu. Výhodou tohto vzoru je, že sa dá veľmi ľahko kombinovať. S jednofarebným topom viete vytvoriť outfit, v ktorom s davom, ani v jesennom počasí, len tak nesplyniete. Ja som zvolila farebnejšiu kombináciu, s tmavozeleným topom s volánikovými rukávmi a dlhším náhrdelníkom. Outfit pre mňa ideálny do kancelárie alebo na formálnejšie stretnutia. Cítim sa v ňom veľmi dobre a sebavedomo, napriek tomu, že som sa tomuto vzoru dlhý čas vyhýbala. Znovu sa mi potvrdilo, že skúšať nové veci je vítaným osviežením bežných dní.


Prívesok - Bonprix 
Lodičky - FandF


Celkové zhodnotenie ale nechám na vás. Budem rada, ak mi do komentára napíšete, či sa vám outfit páčil, či máte aj vy v skrini kúsok s károvaným vzorom a v akej kombinácii ho najradšej nosíte. 


Majte sa krásne, vaša Dada. 

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Veľmi sa ti tento outfit hodí Dadka :-) Tá sukňa ti fakt sekne aj robí peknú postavu ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Zuzi :) je aj dosť elegoš aj do práce, takže win win :)

      Odstrániť
  2. Veľmi pekná suknička aj kabelka, topánky sa mi k tomu nehodia. Aj napriek tomu, že máš krivky vyzeráš fantasticky ��

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, áno, niekomu sa nemusia páčiť ale mne sa k tomu hodili, aby to nebola s čiernymi taká nuda.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)