Merumaya - vhodná pre mastnú pleť?

Ahojte, 

už približne mesiac poctivo testujem novú anglickú značku kozmetiky Merumaya (vyslovte to ako chcete, len to hovorte často, všetkým a všade :) - odkaz od zakladateľky). Túto značku som objavila vďaka pozvaniu na event, ktorý usporiadali úžasné dievčatá z eshopu Natureal, za čo im patrí veľká vďaka. Okrem super atmosféry, vyskúšania produktov priamo v krásnych priestoroch hotela a veľmi prínosnej prednášky o starostlivosti o pleť a vzniku tejto značky, priamo od zakladateľky Maleky, ktorá pôsobila vo vrcholovom manažmente niekoľkých, slávnych, kozmetických značiek, sme si odniesli domov na ďalšie testovanie aj tašku plnú produktov.

Slovensko si Maleka vybrala ako prvý, zahraničný trh pre svoju značku. A na eshope Natureal nájdete od značky Merumaya produkty na kompletnú starostlivosť o pleť. Hlavným mottom tejto značky je Beauty has no age (krása nepozná vek). Maleka hovorí, že žiť treba tu a teraz a netreba premýšľať nad tým, čo sme neurobili v minulosti. Preto aj slovíčko antiageing považuje za nezmyselné. Lebo starnutie ako jav zastaviť nevieme, vieme ale spomaliť jeho prejavy, preto je vhodnejšie mladistvejšie starnutie.Táto kozmetika sa však výlučne nevenuje len starnutiu pleti, ale je určená pre všetky typy pleti a aj na mastnú a problematickú pleť. Preto som sa na jej testovanie tešila ešte viac.


Melting clensing balm - Čistiaci balzám

Na odličovanie som nikdy nepoužívala oleje, nakoľko je moja pleť mastná dosť, sama o sebe. Až doteraz. Tento odličovací balzám je pre mňa záhadou. Ale veľmi príjemnou. Odporúčam ho všetkými desiatimi aj pre lenivcov na odličovanie. Po nanesení na tvár a v masírovaní do pleti sa zmení na olej, ktorý rozpustí úplne všetko. Od maskary až po vodeodolný rúž (áno, aj moje obľúbené Super stay :D). Následne namočím uteráčik do teplej vody a všetko jedným ťahom odstránim. Pri styku s vodou sa zmení na mliečko, ktoré pleť nevysuší ale ani nenechá mastnú. Ľahšie a rýchlejšie som sa ešte nikdy neodličovala a určite si tento produkt kúpim znova.



Opäť ďalší produkt, ktorý ma ohúril. Jemnulinká, biela pasta, ktorá ale svojim účinkom predbehne aj hrubšie peelingy. Pleť je po nej čistá, jemná na dotyk ako detská veďvietečo :). Odporúčam ju vďaka jej jemnosti aj na citlivejšiu pleť. Ani pri mastnej pleti to s peelingami netreba preháňať, preto ju používam pravidelne, 2 krát do týždňa. Pokiaľ máte problém s čiernymi bodkami alebo rozšírenými pórmi, aj v tomto som zbadala po používaní pozitívne výsledky. Aj tento produkt ma očaril natoľko, že budem potrebovať nové balenie. Aj keď táto miniatúrka mi ešte aspoň mesiac vydrží. 




Pleť pri každom odličovaní ešte dočisťujem tonikom. A toto jemné tonikum s AHA kyselinami je ideálne na odstránenie zvyšného mazu z mastnej pleti. Pleť však po ňom vôbec nemám suchú, podráždenú alebo napnutú. Jemne odstráni z pleti zvyšné nečistoty a zanechá pleť hydratovanú a hladkú. Ani dievčatá s citlivou pleťou sa tohto tonika nemusia obávať. Tonikum by malo byť vhodné pre každý typ pleti, ale ja ho určite odporúčam najmä pre mastnú a miestami aknóznu pleť. Aj tu z radosťou siahnem po novom balení. 



Toto tonikum je trošku z iného súdka. Slúži na rozjasnenie pleti, je viac hydratačné a slúži aj na odstránenie jemných línii vrások. Vďaka obsahu kyseliny hyaluronovej pleť zmäkčuje a spevňuje. Odporúčam ho aj na staršiu pleť, ktorej dodá sviežejší look. Zredukuje aj prípadné pigmentové škvrny a pleť celkovo zrefrešuje. Veľmi príjemné, s jemnou vôňou po citrónoch ju odporúčam pre suchší typ pleti, ktorý jej účinky určite ocení. 




Dosť často a vo väčšej miere najmä v čase mojich dní ma trápi akné. Či už vo forme vyrážok alebo jemného "posypu" v oblasti čela a líc. Potešila som sa, že v ponuke Merumay mysleli aj na lokálne ošetrenie akné. Aj tu som veľmi spokojná s účinkami. Do dvoch dní po vyrážkach ani stopy. Odstraňuje začervenanie a bojuje s baktériami, ktoré spôsobujú zápal. Na druhú stranu, miesto nevysúša a preto je hojenie oveľa rýchlejšie a bez dodatočných stôp. Pokiaľ vás trápi akné, jednoznačne musíte skúsiť. A už sa ním od večerného odlíčenia nebudete trápiť. Je to môj najobľúbenejší produkt z celého balíčka. 




Priznávam, že čo sa týka retinolu, bol toto môj prvý krém s jeho obsahom (0,3% retinolu, maximálne povolené množstvo v EU). Tento produkt ale odporúčam aj pre retinolových začiatočníkov, ako som ja. Na začiatok som ho používala každý druhý deň, večer po odlíčení, nakoľko si pleť naň musí zvyknúť. Ráno sa odporúča použiť krém s ochranou SPF, pretože pleť môže byť náchylnejšia na slniečko. Nechcem sa tváriť ako odborník, ale tento produkt je zázrak. Pomáha ako prevencia pred tvorbou akné a má aj priaznivé účinky na jazvičky po akné. Pleť obnovuje a a preukázateľne vyhladzuje jemné vrásky. Najmä mám pocit, že po používaní tejto kozmetiky sa mi zmenšili aj vrásky na čele. Ďalší produkt, u ktorého potrebujem ďalšie balenie. Kvalita pleti sa mi viditeľne zlepšila a ja som s ňou oveľa viac spokojná. 


Iconic youth serum - Omladzujúce sérum

Ide o naozaj ikonický produkt značky Merumaya. Je určený na zmierňovanie dôsledkov starnutia alebo ako to uvádza na mladistvejšie starnutie. Bohužiaľ, vás veľmi neohúri vôňou ale výsledkami. Magazín Vouge toto sérum zaradil medzi top 15 produktov proti starnutiu. Pleť zjasní, zjemní, zpevní a dodá jej čerstvejší vzhľad.
 Toto sérum je doslova nadupané kopou pleti prospešných látok s priaznivými účinkami na prejavy starnutia. Podľa môjho názoru, bude vhodný na suchú alebo normálnu pleť no nezaťažuje a nemastí ani pleť mastnejšiu.


Na záver by som len povedala, že táto kozmetika ma milo prekvapila. Aj na moju mastnú pleť bola viac než vhodná a po používaní sa moja kvalita pleti viditeľne zlepšuje. Preto na mastnú pleť všetkými desiatimi odporúčam, najmä čistiaci balzám, minerálnu pastu, exfoliačný toner a retinol spolu s lokálnym ošetrením na akné. Ide o luxusnú kozmetiku, ktorá nesľubuje zázraky ale prinesie viditeľné účinky. A preto vám ju s kľudným srdcom odporúčam. Ešte raz ďakujem dievčatám z eshopu Natureal, za pozvanie na tento krásny event a za možnosť otestovať tieto produkty a tak veľmi si ich obľúbiť.

Ako sa vám pozdáva táto exkluzívna značka kozmetiky? Chceli by ste niečo od značky Merumaya vyskúšať?

Majte sa krásne, 
vaša Dada.

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)