Jeseň je tu : Škola volá!

Ahojky, 

na dnes som si pre vás pripravila nový outfitový post, ktorý by som ale rada spojila s pokecom o mojich novotách posledného mesiaca.  Ako ste určite zaznamenali, už tu máme september. Čo ale znamená príchod septembra pre mňa? V prvom rade to, že už som zase úspešne presťahovaná na svoj internát. Poviem vám, že s mojím "bohatým majetkom" to bolo dosť namáhavé a ozaj dúfam, že takéto niečo budem musieť absolvovať v lete posledný krát. 



Ako to už  býva, aj ja som zase o rok staršia. V auguste som oslávila 23 rokov.  Ešte aj tu sa chcem poďakovať všetkým, ktorí mi zablahoželali alebo darovali krásne darčeky (ešte bude ďalší článoček) alebo mi iným spôsobom pripomenuli, že im na mne záleží. 





Ďalšou viditeľnou zmenou a novinkou je môj nový vzhľad, teda konkrétne krátky strih vlasov. Je to naozaj veľká zmena, keďže celý svoj život doteraz som mala vždy dlhé vlasy. Musím ale povedať, že si túto zmenu užívam. Prvý pocit bol čudný, hlavne moja hlava bola zrazu odľahčená. Veľmi sa mi to páči a cítim sa nová. Samozrejme nemôžem nepochváliť môjho šikovného kaderníka Patrika, ktorého diela a účesy si môžete pozrieť na jeho instagramovom profile -  hairstyle _by_patrik. Budem veľmi rada, ak ho podporíte lajkom prípadne aj sledovaním (follow).





Poslednou vecou ktorú by som chcela spomenúť je práve v názve spomínaná škola. Sama tomu neverím, no už som v poslednom ročníku na vysokej škole. Ten čas naozaj letí. Pribudla mi teda ešte ďalšia povinnosť a to písať diplomovú prácu, aby som svoj vytúžený titul Ing. dosiahla. Bude ma to stáť dosť času a nervov ale pokúsim sa to všetko zvládnuť.



tielko - Tom Taylor, rifle a kabát - sekáč, sveter a kabelka - Aliexpress, topánky - Deichman, rúž - Golden rose 15


Novinky by sme mohli ukončiť a ešte poďme k outfitu. Ako ste si iste všimli teplým dňom asi definitívne odzvonilo, čo v praxi znamená, že už sa hodí na seba nahodiť aj viac vrstiev. Práve preto aby ste podľa potreby mohli zo seba aj niečo zhodiť :). Tielko od Tom Taylor som si zaobstarala na nákupoch vo Voderadoch, kde sme boli okuknúť výpredaje. Táto bordovo-červená farba sa mi úplne hodí k aktuálnemu obdobiu. V podobnej farbe som teda zvolila aj rúž od značky Golden Rose v odtieni 15. Na to som dala svetrík s dierkami v béžovo hnedej farbe. Napriek tomu, že svetrík je dierkovaný, dokáže aj príjemne zahriať. K tomu moje prvé roztrhané rifle, kotníkové čižmicky, modrý trenčkot (baloňák) a môžeme ísť. Aby som nezabudla, ako doplnok mám túto retiazku s príveskom v tvare šesťuholníka, na ktorom je perlička z Takko fashion. 




A čo vy? Ako prežívate tento mesiac, počasie, školu...? Budem rada, ak mi do komentára napíšete vaše novinky alebo čo teraz rady nosíte alebo či sa vám tento môj outfit páči alebo nie. Môžete ma sledovať na instagrame, facebooku alebo tu na blogu. Asi je vám jasné, že budem skákať po plafón za každú odozvu. 

Majte sa krásne, 
vaša Dada. 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Pěkný outfit a střih vlasů, já si zase naopak teď nechávám narůst vlasy dlouhé :D hodně štěstí při psaní diplomové práce, už máš za sebou velký kus cesty. Já teprve teď na vysokou nastupuji, tak to pro mě bude všechno nové, ale snad se s tím nějak poperu :)

    LENN

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viac sa mi páčil koncept "viac textu za sebou a menej fotiek medzi tým", tak ako si to mala v preošlých príspevkoch. Takto celkom strácam súvislosť medzi odsekmi ;).
    Inak vlásky sú súper a make-up opäť na jedničku :).

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)