Septembrové nákupy

Ahojky, 


ani popravde neviem ako a už máme október, čo znamená, že september ubehol pekelne rýchlo a je teda načase vám ukázať, čo som si za tento mesiac kúpila. Nie je toho zase až tak veľa,  keďže september bol pre mňa dosť hektický. Predsa len zopár zaujímavých kúskov a produktov som si kúpila. Tak dúfam, že vás článok bude baviť :). 




Začneme modro naladenými produktmi. Z dielne poľskej značky Ziaja (ja čítam žaja) som sa rozhodla vyskúšať tento dvojfázový odličovač očí. Musím skonštatovať, že ma nesklamal. Odličuje aj vode odolnú riasenku a nezanecháva po sebe mastný film v oblasti očí. Navyše sa dá veľmi ľahko zohnať či už v drogériách alebo v obchodných reťazcoch, za príjemnú cenu. V septembri som si zakúpila časopis Emma. Motiváciou ku kúpe bolo aj to, že ako darček bola priložená táto micelárna voda od Yves Rocher. Ide o hydratačnú vodu z rady Hydra Vegetal, ktorá má byť určená pre normálnu a zmiešanú pleť. Je bez parabénov, silikónov, preto by mohol byť vhodný aj pre dievčatá ktoré takúto kozmetiku vyhľadávajú a preferujú. Som veľmi zvedavá, aké účinky bude mať a ako bude odličovať. Posledným produktom tejto modrej lagúny je vode odolná linka no oči od Essence. Ulovila som ju vo výpredaji a keďže je to sestrička mojej obľúbenej vode odolnej linky tiež od tejto značky, neváhala som s jej kúpou. Rozdielne sú hlavne v aplikátoroch. Moja obľúbená má štetinky a táto má aplikátor v tvare šíru (hrotu) ktorý je molytanový. Kreslí pekne, čierna je čierna, avšak nedarí sa mi s ňou nalíčiť tenkú linku, pretože špička toho aplikátora je predsa len hrubšia. 


U Essence ešte chvíľku zostaneme. Dostalo sa ku mne tento mesiac ešte zopár produktov od tejto značky. Malinovo ružový rúž, môže byť pre niekoho až too much, no mne do zbierky chýbal a nemohla som ho vo výpredaji nechať. Na perách je príjemný, má matný finiš a nevšimla som si, že by mi pery vysušoval (aj keď ja na suché pery moc netrpím). V septembri som bola na rýchly nákup v Čechách, pokiaľ to ešte neviete, tak keď som doma, (mimo Bratislavy) mám veľmi blízko české hranice. A tam som pri bežnom nákupe v obchode zabrúsila aj k stojanu Essence. A tam som ho zbadala. Prenádherný holografický "jednorožcový" rozjasnovač v tyčinke. Asi vám nemusím hovoriť, že v Čechách majú novinky vždy oveľa skôr ako sa dostanú k nám. Síce nie som práve priaznivec krémových rozjasňovačov, alebo produktov všeobecne, ale tento ma očaril už z testeru takým spôsobom, že v priebehu sekundy bol v košíku. Má nádych do modra s kvapkou bielej, striebornej a jemne v určitom svetle vidieť aj ružovkastú. To, že je krémový som mu teda rada odpustila aj keď priznávam, že farbou asi nebude pre každého. No maniačke ako som ja, to úplne vyhovuje. S touto značkou končíme makeupom, ktorý som si adoptovala, pretože pôvodnej majiteľke nevyhovoval. Ide o starý známy penový makeup Soft touch mousse, ktorý vopred odporúčam hlavne majiteľkám zmiešanej a mastnej pleti. Momentálne je odtieň 04 (prekvapivo je to najsvetlejší, myslím) na mňa akurát. Už som raz tento makeup mala, čiže môžem povedať, že mi vyhovoval, ale aj moju pleť občas dokázal mierne vysušiť, čo sa prejavovalo šupinkami na nose. Krytie má vyššie a nanáša sa veľmi dobre či už štetcom alebo hubkou. Ako spomienku na letné mesiace, ktoré sú už bohužiaľ preč, som si kúpila toto citrusové penové mydlo od Balei. Viem, je to len mydlo, ale aj maličkosťami si treba robiť radosť, no nie? Mne osobne tieto penové mydlá veľmi vyhovujú a sú podľa mňa aj praktickejšie. Myslím, že vec, ktorá už vás nemôže vôbec prekvapiť je ďalší tekutý matný rúž od značky Golden Rose. Tentokrát šedo fialkovom zastrenom odtieni. Milujem a už asi netreba komentár. 




Poznáte to, počasie sa "škaredí" ale chuť vrátiť sa do leta a nosiť ešte sukne zostáva. A práve vtedy nastáva čas na silonky. Ja som si tieto našla pri bežnom nákupe potravín v Kauflande. Mám rada tento druh ala podkolienok, preto som si zobrala rovno dvoje. Do skrinky z doplnkami mi pribudli aj tieto slnečné okuliare. Ja viem, veľa slniečka už nebude, ale v tú chvíľu keď som ich potrebovala, mi veľmi dobre poslúžili a biele ešte v zbierke nemám, takže sa teším na prvé jarné slnečné lúče.


Tento článok zakončíme jesennými úlovkami oblečenia. Mám tu tri sekáčové úlovky, z ktorých som veľmi nadšená a jedným nákupom v Lidli. Určite nemohlo vašej pozornosti ujsť, že Lidl mal v septembri špeciálnu ponuku oblečenia navrhnutú od Heidi Klum. A asi je vám jasné, že tento krásny úžasný kardigán v kráľovsky modrej farbe musel byť môj. Vedela som to už keď som ho videla v reklamách, no veľmi som sa bála, že pokiaľ budem v práci, mi všetky vypredajú. Naštastie, sa tak nestalo, zobrala som posledný v mojej veľkosti a stal sa okamžite mojim obľúbencom. Ostatné vecičky som nakúpila v priebehu jednej návštevy second-handu. Rovno tri nádherné kúsky. Tričko s trojštvrťovým rukávom v modrej farbe (ako inak) ma na prvý pohľad zaujalo práve kvetinkami v oblasti pŕs (lebo mi to trošku pripomína folklórny motív, ktorý je ešte stále v kurze). Svetríkové šatičky alebo predĺžený svetrík v tejto "mramorovo" šedej farbičke, ma zaujal hneď dvoma detailmi. Nie len že v oblasti dekoltu má natiahnutú šnúrku, ktorá sa dá zaviazať na mašličku ale aj nepravidelným dolným lémom. Je akoby šikmo odstrihnutý a tým pre mňa neuveriteľne zaujímavý.  Cez leto som sa zbláznila do maxisukní, a táto mi vošla do rany ako super jesenná alternatíva. Je z hrubšieho, teplejšieho materiálu v tmavosivej farbe a na páse má čiernu gumičku. Je krásna a ideálna do jesenných dní. 


Táák, moje novinky za september už sa mi minuli a preto by som bola veľmi rada, ak by ste mi do komentára napísali, čo ste si kúpili vy a čo z týchto vecičiek vás zaujalo.  Po novom vás dievčatá chcem upozorniť, že ma môžete podporiť aj sledovaním cez svoj google účet, a to kliknutím na tlačidlo na pravej strane. Samozrejme, sledujte môj instagram a facebook, kde pridávam aj iné novinky. Užite si teda farby jesene a snáď ešte bude aj zopár krajších dní, v ktorých si krásy pani jesene budeme môcť vychutnať.

Majte sa krásne,
vaša Dada. 

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)