Prázdninové nákupy

Ahojky, 


trošičku mám meškanie (lepšie povedané dosť, ja viem) no lepšie neskoro ako nikdy, takže vám dnes ukážem, čo všetko som si zadovážila počas prázdnin. Na moje počudovanie, toho nie je až tak veľa, aj keď som sa rozhodla preskočiť nákupy oblečenia. Okrem plaviek a šiat som si nič špeciálne nekúpila. Ale nemáte sa čoho báť, už som jesenne naladená, takže teplejšie kúsky do môjho šatníka už mi pribudli. Ale tie uvidíte až v ďalšom článku s nákupmi.



Cez prázdniny som trošku pátrala po vhodnej micelárnej vode. Ako vidíte, vybrala som si rovno dve. Rozhodla som sa vyskúšať aj iné ako len moju osvedčenú modrú micelárku od Garnier. Zobrala som si túto ružovú od značky Dermacol. Som veľmi zvedavá, aká bude a ako mi bude vyhovovať, keďže by mala byť určená pre všetky typy pleti. Na ďalšiu som narazila pri nákupe v Lidli. Zaujala ma hlavne kvôli (podľa mňa) šikovne vymyslenému dávkovaniu. Viem, že takýto dávkovač majú aj na ich odlakovači na nechty, ktorý je mimochodom tiež veľmi dobrý. V ponuke boli dva druhy tejto micelárnej vody a to na suchú a mastnú pleť. Myslím, že je viac ako jasné, ktorú variantu som si vybrala. Do svojej starostlivosti o pleť som zaradila cez prázdniny aj tento čistiaci gél od Astid. Ale môžeme túto časť preskočiť, pretože som sa vyjadrila k nemu v predchádzajúcom článku. Do zásoby som si zobrala pleťovú čistiaci vodu od značky Amia. Je trošku cítiť alkoholom ale ja nie som z tých, komu by to prekážalo.


Pred dovolenkou som v Lidli (zase) zobrala na vyskúšanie sprchovú penu po opaľovaní. Prvý pocit bol taký, ako by som sa celá natrela holiacou penou. No boli sme s ňou na dovolenke aj s priateľom veľmi spokojný. Neviem, či má nejaký špeciálny efekt na opálenie ale veľmi príjemne sa s tým sprchovalo a ušetrilo nám to dosť veľa času v kúpeľni. Ďalšia vec, ktorá so mnou putovala na dovolenku je tento maličký odlakovač na nechty z DM drogérie od značky Ebelin, s vôňou marakuje. Balením je úplne ideálny na cestovanie a na odlakovač aj celkom dobre vonia. Samozrejme, nečakajte vôňu čerstvo odtrhnutého ovocia (marakuja), je cítiť acetónom ale nie je to žiadna tragédia. V lete sa všetci tak troška viac spotíme (kto tvrdí že nie, má asi nejaký problém) tak som si doplnila zásoby bojovníkov proti poteniu, týmto deodorantom od Dove. Vonia pekne, čistotou a nevšimla som si, že by nechával fľaky na oblečení. Na obale je uvedené, že je testovaný na 100 druchoch farebných povrchov. Na radu mojej obľúbenej youtuberky, som si kúpila tento intímny gél, podľa nej "alpský vietor" od Chilly. Musím povedať, že toto prirovnanie naozaj sedí. Pocitovo je veľmi príjemný, mentolový s chladivým efektom. 


Viete ako to chodí v lete, práve v ten deň, kedy najviac svieti slniečko, si zabudnete doma slnečné okuliare. Práve preto som si zaobstarala tieto leopardie hnedé z Lidla. Za malý peniaz, veľa muziky. Zachránili ma a ešte sa mi aj páčia. V článku o mojej rutine som spomínala tieto hubky Calypso, ktoré sú výborným pomocníkom pri čistení pleti práve aj s už spomínaným gélom od Astrid. V strede leta som vypoužívala svoj obľúbený make-up od Catrice HD Liquid Coverage, preto som si musela zaobstarať nový, tentokrát v tmavšom odtieni 04. Stále som s ním veľmi spokojná len začína byť pre mňa v aktuálnom období, tmavý. Nerada končím negatívne ale musím sa s vami podeliť aj o túto skúsenosť.  Na základe celkom kladných recenzíí som sa rozhodla kúpiť nový púder Skin Supreme od novej značky v DM drogérii Trend it up. Možno aj mojou chybou bolo, že som si konkrétny produkt nepozrela ešte v drogérií a vybrala som len podľa odtieňa odskúšaného z testera. Nemilé prekvapenie ma čakalo doma, keď som zistila, že púder mám rozsypaný po celej kabelke. Po otvorení bol na maderu. Nemyslím si, že by to bolo mojou manipuláciou, no je možné, že som si vybrala zlý kus, keďže iné recenzie sú celkom pozitívne. Ja som z neho veľmi sklamaná, lebo sa nedá používať bez toho, aby som nedošpinila všetko okolo. 


Asi by som nezaspala, ak by som sa s vami nepodelila aj o úlovky z dovolenky. Lebo myslím, že to ozaj stojí za to. Boli sme v Bulharsku, ktoré je známe svojou kozmetikou z ruží, olív, levandule, čo však na nešťastie sú arómy, ktoré mne nevyhovujú a takpovediac smrdia. No našla som čistiaci gél, v ktorom mi ruža, narozdiel od ostatných, voňala. Balením vyzerá veľmi kvalitne, čiže som veľmi zvedavá, aký bude. Vec, ktorú už som aj hojne oskúšala a je vynikajúca, je toto telové maslo z "príchuťou" jogurtu. Výživnejšie maslo alebo mlieko som asi nikdy nemala. Telo vysušené od morskej slanej vody vyživilo a hydratovalo dokonale. Navyše krásne vonia a má rozkošné balenie. Veľmi ma prekvapilo, keď som v tunajšej lekárni narazila na veľký stojan Wet & Wild. Neváhala som ani sekundu a hneď som sa naň "vrhla". Po pár minútach už som si spokojne k pokladni niesla známu, ikonickú paletku očných tieňov Comfort Zone. Pigmentácia, farby, výdrž, všetko top. Ideálna na každodenné líčenie aj pre začiatočníčky. Druhý produkt, ktorý putoval so mnou k pokladni a už ho mám odskúšaný, je púder Coverall. Musela som aj napraviť chuť, po tom pre mňa nešťastnom, od Trend it up. Je super, drží, zmatňuje a jedinou nevýhodou je, že sa veľmi rýchlo míňa. Veď vidíte, že za necelé dva mesiace, už mám v ňom celkom peknú dieru. Je teda veľká škoda, že sa nedá kúpiť aj u nás. Ako suveníry som si ešte vzala zrkadielko, čelenky - jednu s tmavomodrú s bielymi bodkami, ktorá má v sebe drôtik a druhú s modro-červenými kvetmi a chlpaté čierne srdiečko ako prívesok na kabelku alebo na kľúče. 


Posledné moje novinky mi dorazili z mojich objednávok z Aliexpresu. Objednala som si aktuálne veľmi trendy nažehlovačky na oblečenie. Srdiečko, hviezdička a čerešničky, ktoré sú vyplnené flitrami. Vyzerajú kvalitne a cenovo boli oveľa výhodnejšie ako u nás, v kamenných obchodoch. Objednala som si aj (áno, ďalšiu) paletku. Veľmi príjemne ma prekvapila, pretože som sa hneď do nej aj do jej jesenných farieb zaľúbila. Je veľmi pekne pigmentovaná, drží a za super cenu. Prišla celkom rýchlo, myslím, že asi dva týždne. Neprišla poškodená no jednou nevýhodou je, že nemá zrkadielko a balenie je také menej kvalitné. Veľa ľudí možno podceňuje kvalitu čínskych výrobkov, no táto paletka ma presvedčila o opaku. Líčenie s ňou ste mohli už vidieť na mojom facebooku alebo instagramovom profile. Ak ste ešte nevideli môžete pozrieť. 


Áno, viem, že s týmto článkom som trošku v omeškaní, ale dúfam, že vám to nebude nijak prekážať. Môžete, a bude rada ak mi do komentára napíšete, čo si myslíte o veciach, ktoré som si za prázdniny kúpila a čo zaujímavé, ste si kúpili vy, či už na dovolenke alebo doma.

Majte sa krásne,
vaša Dada.


You Might Also Like

1 komentárov

  1. Tú poslednú paletku z Ali som si chcela aj ja objednať, takže rada počujem, že má dobrú pigmentáciu a výdrž. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)