Gabikina šťastná 16 - recenzia

Ahojte, 

na Vianoce som od kamošky Aďki dostala paletku. Po jej rozbalení som mimovoľne výskla. Bola to nová Palette 16 shades od značky Gabriella Salvete. Už v tej chvíli som vedela, že len čo prídem domov, ju budem chcieť otestovať. Dnes mám pre vás recenziu tejto paletky spolu s fotkami líčenia, ktoré som s ňou spravila.



Číslo 16 patrí medzi moje šťastné čísla. Je to súčet dátumu môjho  narodenia a tak sa so mnou tiahne celý život. Presne toľko tieňov (čo vyplýva aj z názvu však :D) sa nachádza aj v tejto paletke - 5 tieňov je matných, 2 s jemným leskom a zvyšných 9 je lesklých, trblietavých. Paletka je podľa mňa pútavá a dobre poskladaná, hneď na prvý pohľad. Zlatý papierový obal jej dodáva punc luxusu, čo sa mne, strake, veľmi páči. Pôvodom česká značka Gabriella Salvete, sa inšpiruje najmä talianským štýlom, čo sa pri obale, podľa mňa, podarilo. Tvar kocky sa veľmi dobre drží v ruke a tak sa s ňou aj ľahko manipuluje. Je z tvrdeného plastu, ako väčšina drogériových paletiek a u nás ju zoženiete v drogériách Teta alebo na stránke elnino.sk.



Vrchná časť paletky obsahuje tiene vhodné na každodenné nosenie. Klasické nude neutrálne líčenie s ňou spravíte do pár minút. Matné tiene sú jemne prášivé a trošku slabšie pigmentované. Dobre sa s nimi pracuje, aj keď mi tu jemne chýba klasický, hnedý, matný tieň na zapracovanie a prepájanie odtieňov. Ale dá na tento účel použiť tmavohnedo-šedý tieň. 

So spodnou časťou a jej krásne maslovými trblietavými tieňmi to v s vami roztočí aj večer. Odtiene v hnedej, rosegold, striebornej alebo tmavošedej s kvapkou modrej farby sú krásne maslové a dobre sa s nimi pracuje aj plochým štetcom. Veľmi ma zaujala modrá v rohu, ktorá je až veľmi pigmentovaná a jej hlavnou nevýhodou je, že nie je až tak maslová a práši. Dosť. A potom máte modré fľaky pod okom. Ešteže si najskôr robím oči, až potom makeup. Čiže napriek tomu, že je na oku nádherná, na prácu s týmto odtieňom treba trošku trpezlivosti a jemnú ruku.



Tiene na oku vydržia skoro celý deň, samozrejme, s očnou bázou. Paletka ma ale sama o sebe veľmi zaujala. Vidieť, že pri tvorbe tejto paletky niekto myslel takmer na všetko. Trblietavým tieňom nemám príliš čo vytknúť. Okrem toho krásneho modrého, ktorý je úžasne pigmentovaný ale aj veľmi prašný, čo je veľká škoda.
U matných tieňov je pigmentácia tak akurát, aj keď u niektorých odtieňov by som vyššou nepohrdla. Jemne prášia, ale na prácu nie sú až tak zložité.

Myslím si, že táto šestnástka sa Gabike celkom podarila. Na paletku za pár drobných (cca 7 eur), sa s ňou dá vyhrať aj v lete, aj v zime, aj na deň a aj na večer. Až na pár chybičiek, ktoré jej ale s prižmúrenými očami odpustím a budem po nej rada siahať. Na záver (pre lepšiu predstavu) som  spravila líčenie s touto paletkou, kde je práve veľmi krásna ale komplikovaná modrá. 




Už ste vyskúšali niečo od tejto značky? Čo ďalšie, by som podľa vás, mala od Gabrielly Salvete vyskúšať a ako sa vám pozdáva táto Gabikina 16 -  paletka? 

Majte sa krásne,
vaša Dada. 

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Mňa zase nenormálne zaujal tvoj rúž alebo lesk alebo čo to je :D Ale veľmi ti sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Je to rúž Jordana s leskom od Makeup Revolution :)

      Odstrániť
  2. veľmi pekne líčenie, tá modrá je super <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne líčenie, veľmi ti pasuje :) Paletka vyzerá tiež skvelo, myslím, že na cestovanie bude super :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)