Kedy je viac, skutočne viac

Ahojte, 

je zvykom si po Novom roku dať nejaké predsavzatie. V minuloročnom článku som vám ale vysvetlila, že ja nie som na dávanie si predsavzatí. Tento rok som si ale len tak pre seba, skúsila položiť jednu, na pohľad jednoduchú otázku: Čoho chcem v živote viac?



Keď som po chvíli vylúčila všetky povrchné, materiálne veci, typu peniaze, šminky, oblečenie (aj keď by to nebolo zlé) prešla som trošku viac do hĺbky. Zdravie, šťastie mi prajú všetci, čiže aj toto som vylúčila, napriek tomu, že sú to najdôležitejšie veci. Snáď sa mi podarí pomocou zákona príťažlivosti a optimizmom dostať toľko šťastia a zdravia, koľko si prajem. Ale išla som ďalej. Vybrať niečo, čo viem na 100 percent ovplyvniť. Viac, viac, viac... No nakoniec som predsa len našla odpoveď. Tráviť viac času so svojimi priateľmi, zažiť s nimi oveľa viac nových zážitkov, oveľa viac srandy. Niekedy veľmi zanedbávam to, čo je mi najviac drahé - moji kamaráti a môj milovaný priateľ. Keď som s nimi, tak som najšťastnejšia a plná pozitívnej energie. A pritom stačí málo. Dvihnúť telefón, ktorý mi aj tak zachvíľku prirastie k ruke a zavolať ich na kávu či stretko. Aké jednoduché. 



A keď už hovoríme o slovíčku viac, v zime si užívam aj viac vrstiev oblečenia. Otvára to dvere veľkému množstvu nových kombinácií. A ak si toho môžete dať viac, môžete sa viac hrať. V tomto prípade siahla po pásikavom tričku a kockovanej áčkovej sukni. Navrch som zvolila dlhší kardigán a aby som zvýraznila pás (ktorý je ako Atlantída - niekde tam je, ale nik ho nevie nájsť :D) použila som opasok. Aspoň opticky tak dosiahnete, že sa oddelí vrch tela od spodnej časti, aj napriek tomu, že dlhší sveter by vašu postavu skôr rozšíril a skrátil. A aby tých pásikov nebolo málo, posledné sa nachádzajú aj na kabelke. 


Tričko - CA, sukňa a pančuchy - Kik, kardigán a opasok - Textile house secondhand, kabelka - Mohito, kotníkové čižmy - Humanic




Určite si aj vy položte otázku, čoho by ste chceli viac a prečo. Možno zistíte, že stačí naozaj málo, aby ste mohli dosiahnuť oveľa viac v svojom živote. Možno aj bez nejakých predsavzatí.

Dajte mi do komentára vedieť, či sa vám tento článok páčil a napríklad čoho by ste chceli v živote viac:).  

Nezabudnite ma sledovať na mojich sociálnych sieťach a aj tu, pretože sa môžete zapojiť do súťaže, ktorá je pre vás, tých ktorí ma sledujete práve tu cez svoj google účet. Súťaž sa skončí vtedy, keď vás tu budem mať vysnívanú 100-vku. Za každých nových 10 z vás, pribudne jedna výhra, ktorú na konci odovzdám jednej z vás. Výhry budem priebežne pridávať do stories na mojom instagrame a budú naozaj stáť za to. 

Majte sa krásne,
vaša Dada. 

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)