Čo bolo v adventnom kalendári od Makeup revolution?

Ahojte,


asi už viete, že čakanie na Vianoce mi spríjemňoval tento adventný kalendár od Makeup revolution. Vianoce sú už ale fuč a tak idem zhodnotiť jeho obsah. Či stál zato, alebo ma sklamal...



Jednoduchý ale vkusný vzhľad celého kalendára na mňa pôsobil luxusne. Béžová v kombinácii s rosegold nápismi sa mi páčili už na prvý pohľad. Okienka ako také sa dobre otvárali, ale problém bol dostať von produkt z vnútorného plastu. To bol naozaj boj. Aj keď na druhú stranu, som sa nemusela báť vypadnutia produktu zo svojho políčka.


Ale poďme už pod kartón na produkty, ktoré som si postupne vyťahovala z políčok. 
1. Rúž 
Klasický, hydratačný rúž v tmavo nude farbičke s kvapkou tehlovej v odtieni Swish. Pigmentácia je super, ale keďže ide o hydratačný rúž, nič nevydrží. Na perách je ale príjemný a nositeľný aj na bežný deň. 
2. Štetec 
Maličký plochý štetec, bude pravdepodobne dobrý na nanášanie bronzeru alebo rozjasňovača. Malý, milý, vhodný do každej kozmetickej taštičky. 
3. Rozjasňovač
Zapečený rozjasňovač v odtieni Golden Lights, je výborným spoločníkom pre milovníkov zlatých odleskov na tvári. Je jemný, využiteľný či už na bežný deň alebo na špeciálnu príležitosť. 
4. Báza pod makeup 
Tajomná krabička s veľmi rozporuplným názvom Ultra shine balm a bielou krémovou konzistenciou. Toto som vytiahla z kalendára 4. decembra. Podľa názvu som si myslela, že ide o balzam na pery. No pod hlavným názvom sa objavil ďalší podnázov - Anti - brillance. Tak je žiarivý alebo nie?? Nakoniec sa z toho vykľula zmatňujúca báza pod makeup. Skúšala som ju len raz a nevidela som žiadne špeciálne účinky. 
5. Ruž 
Opäť hydratačný, ale z tohto som veľmi nadšená najmä vďaka jeho farbičke. Ide o krásny sýto červený, studený odtieň červenej s nádychom do oranžova s názvom Powerful. Pre mňa typická vianočná červená. Využila som ho na vianočnom večierku, aj u šterdovečerného stola. Aj u tohto rúžu je výdrž veľmi slabá ale tou farbou si ma jednoznačne získal.


6. Štetec
Malá verzia štetca na púder ideálna na cestovanie alebo do kabelky na prepúdrovanie cez deň. Samozrejme, môžete ho použiť aj na lícenku podľa svojej chuti.
7. Tmavý rozjasňovač
Miernym sklamaním bol tmavý rozjasnovač so zlatým podtónom s názvom Golden opportunity. Bohužiaľ pre mňa je na rozjasnenie lícnych kostí nepoužiteľný, avšak dá sa použiť ako očný tieň.
8. Lesk na pery
Ak ma sledujete už dlhšie, viete, že lesky nie sú môj "šialok" kávy. V kalendári sa nachádzal aj priesvitný lesk Clarity. Prekvapilo ma ale, že mi neprekážal až tak, ako iné lesky. Skoro vôbec na perách nelepí ani nie je nepríjemný. Aj keď nič nevydrží, občas neodolám a použijem ho, z čoho som ešte viac prekvapená.
9. Rúž 
V deviatom políčku sa opäť nachádzal produkt na pery. Ružový rúž so studeným podtónom Affection sa určite v mojej zbierke nestratí.
10. Zapečený bronzer
V kozmetickej taštičke mi už nebude chýbať ani miniatúrny bronzer. Je v neutrálnej hnedej, bude určite vhodný aj pre bledšie baby. Nie je až tak veľmi pigmentovaný, čo pri tomto type produktu ale nie je na škodu. Má jemný lesk, čo v lete naše tváričky určite ocenia.



11. Rúž 
Krásna broskyňovo nude farbička rúžu menom Embrace na mňa vykukol v ďalšom políčku. Je síce nenápadnejší ako ostatné, to mu však na využiteľnosti neuberá. Pokiaľ chcete šťavnaté jemné pery, tento je správnou voľbou. 
12. Báza pod očné tiene
Novú očnú bázu som si veru nekúpila a už ani nemusím, pretože som ju objavila v kalendári. Musím povedať, že celkom dobre zakryje aj moje žilky nad očami a aj výdrž je veľmi dobrá. 
13. Paletka 
Kto neocení malú paletku s matnými tieňmi v basic farbách. Táto je naozaj všestranná aj na každodenné líčenie do práce. Aj pigmentáciu má slušnú, čo je ešte väčším plusom. Dobre sa s ňou pracuje, napriek tomu, že keďže ide o matné tiene, sú jemne prašné. Som ale ochotná jej túto drobnosť odpustiť a s radosťou si ju hodím do cestovnej taštičky. 
14. Strobe balm
Tento krémový rozjasňovač s ružovými odleskami Flip ale môjmu srdcu príliš neulahodil. Žiaľ, je príliš mastný a tak po nanesení zničí makeup pod ním. Navyše je na môj vkus príliš jemný až nevýrazný. 
15. Zrkadielko 
To by malo byť v každej dámskej kabelke. Veď viete... Ja mám síce radšej zatváracie zrkadielka, pretože je chránené pred špinou a prachom, ale určite nepríde nazmar.


16. Zapečený rozjasňovač 
Opäť sa to však MUR trošku vymklo z rúk lebo je opäť tmavý v odtieni Bronze lights. Ale samozrejme, aj ten využijem, tentokrát ako bronzer. V letných dňoch bude krásne odrážať slnečné lúče, načo sa veľmi teším. 
17. Lesk na pery
Staroružový lesk v odtieni Soul ma prekvapil svojou pigmentáciou. Na lesk až príliš dobrá len škoda, že dlho nevydrží. Aj tento je však príjemný na nosenie. 
18. Štetec
Skosený štetec na obočie sa určite zíde pokiaľ si nanášate na obočie tiene. 
19. Ružový rozjasňovač 
Ružové odlesky rozjasňovača Bloom mi ozaj vybili svojou pigmentáciou dych. Tu som ale troška na pochybách, či nebude troška na škodu, pretože si nemyslím, že sa mi ako rozjasňovač hodí. No nič to, určite mu nájdem aj iné využitie. 
20. Štetec 
Posledný zo štetcov bol klasický, plochý, vhodný na trblietavé tiene. Ten určite naplno využijem na cestách a výletoch. 



21. Strobe balm 
Odtieň Twist je narozdiel od predchádzajúceho s bielymi odleskami, no štruktúrou je rovnaký ako ten predtým. Takže ani tento sa mi príliš nepozdáva. 
22. Tekutý rozjasňovač
Tento produkt v odtieni Unicorn elixir je pre mňa stále záhadou. Vôbec netuším, ako ho použiť. Ako lesk sa nehodí, sú to takmer samé trblietky, ale na očný tieň je príliš tekutý. Toto ma ozaj sklamalo. 
23. Rúž 
Odtieň Crush je tmavo ružový so studeným podtónom. Tento ako jediný, robí mierne fliačiky na perách. Farbička sama o sebe je o však pekná. 
24. Rúž 
Posledný z rúžov Simmer v krásnej malinovej farbe si ma hneď získal. Doposiaľ som v podobnej farbe nemala žiaden, čiže dokonale doplnil moju zbierku. 
25. Paletka 
V bonusovom políčku sa nachádzala paletka Reloaded - Authority. Nachádzajú sa v nej jemné, telové a hnedé, matné tiene aj trblietavé výrazné v modrej, vínovej a čiernej farbe. Matné tiene sú trochu menej pigmentované ale tie lesklé to vedia parádne na viečku rozbaliť. Podľa mňa je veľmi dobre využiteľná buď na prirodzené denné ale aj na výrazné večerné líčenie. 

Ako celok by som tento kalendárik ohodnotila na 60 bodov zo 100. Paletky očných tieňov mi spravili radosť, sú všestranné neutrálne a vhodné pre každého. Aj miniatúry štetcov a zrkadielko sa mi určite na cesty budú hodiť. Rúže sú priemerné, s peknými a dobre pigmentovanými odtieňmi, mohli však staviť aj na rôzne druhy "finišov". Zlatý rozjasňovač aj bronzer sa v mini verzii tiež zídu. S ostatnými odtieňmi to ale už také isté u mňa nie je. Určite by som vymenila lesky (napriek tomu, že nejde o zlé lesky). Uvítala by som namiesto nich napríklad ceruzky na pery. A tmavé rozjasňovače by som vymenila za monotieň v zaujímavom odtieni.
Podľa mňa, v MUR veľmi neriešili skladbu tohto kalendára a v rukávoch majú oveľa viac obľúbených produktov, ktoré by ma potešili viac. Preto sa v budúcom roku dopredu pred kúpou presvedčím o tom, aké produkty bude obsahovať.

Majte sa krásne,
vaša Dada. 


You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)