Hydratačná dvojka od Yves rocher (SÚŤAŽ)

Ahojte,

už to prišlo. Počasie, kedy silný vietor (ak sa zdržiavate v Bratislave, viete o čom hovorím) aj čísla na teplomere značia pomaly, ale isto príchod Vianoc. Samozrejme, na Vianoce sa veľmi teším, no tieto poveternostné podmienky sa podpisujú aj na mojej pokožke. Ošľahaná vetrom, to je asi najvýstižnejší výraz. Zabaliť sa do periny a nevystrčiť ani päty z domu, je jedným z riešení. Ale to si môžu dovoliť len vyvolení. Pre nás ostatných mám aj ďalšie riešenie. A začne sa rovno v sprche. 



Dobre sa pripraviť na tieto nepriaznivé podmienky, sa dá už počas bežného sprchovania. Narozdiel od letných mesiacov, kedy zbožňujem svieže a ľahké sprchovacie gély, teraz ich vystriedajú hutnejšie a viac hydratačné. Keďže je moja pokožka na tele podráždená a vysušená, musím jej dodať poriadnu dávku regenerácie. Táto dvojka pomocníkov od Yves Rocher z rady Reparation je na to stvorená. Doslova mi momentálne zachraňujú kožu :D. 

  
Sprchový balzám vďaka bambuckému maslu a rastlinným olejom zbaví pokožku nepríjemného pnutia. Je určený aj pre veľmi citlivú a suchú pokožku. Najmä kvôli mojím suchým lakťom som si tento produkt obľúbila. Už žiadne šupinky ani suché miesta. Je neparfumovaný, čo je pre mňa jemným mínusom, ale verím, že niektoré z vás to poteší. To ale nie je všetko. Ešte jemnejšiu, na dotyk hladšiu a hydratovanejšiu pokožku dosiahnem regeneračným telovým mliekom z rovnakej rady. Dodá pokožke ešte väčšiu jemnosť, hydratáciu, a aj jemnú, príjemnú vôňu. Do pokožky sa veľmi rýchlo vstrebáva, čiže sa netreba báť "zamastenia" oblečenia alebo v mojom prípade pyžama, ani dlhého čakania na vsiaknutie v kúpeľni. Snáď nie som jediná, ktorá pri niektorých telových produktoch stojí v kúpeľni večnosť a čaká a čaká.... Oba produkty sú bez parabénov, minerálnych olejov, farbív a iných "šmakociniek". Obaly sú Eko friendly, lebo 25% tuby tvorí recyklovaný plast. Ekologické, prírodné, účinné, Yves vie, čím ma dostane. Toto combo je jednoducho božské a teraz v zime ho oceníte aj vy.



Ako som vám sľúbila, tu na blogu si o tieto dva regeneračné produkty do sprchy môžete zasúťažiť. Stačí, ak splníte jednoduché podmienky:

1. Sledujte môj blog pod svojim google účtom (pridáte sa jednoducho v pravom rohu stránky tlačidlom sledovať). 

2. Napíšte mi do komentára, aký druh pokožky máte (citlivú, suchú, mastnú, zmiešanú,....). 

3. Aby som ľahšie mohla kontaktovať výherkyňu (alebo výhercu), na mojom instagrame mi pod fotku napíšte: Hotovo. Nezabudnite preto do komentára, pripísať aj svoju prezývku na IG :)


Tieto podmienky sú povinné a víťaza vyžrebujem na 06.12.2018 na instastories. Jeden profil, jeden komentár. Držím vám palce. 

Majte sa krásne,
vaša Dada. 

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Zmiešaná pleť :) na IG - @recenziekozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám veľmi rýchlo mastiacu sa pokožku, ktorá je v zime vysušená a dokonca šúpajúca sa. Tvoja recenzia na tieto produkty ma oslovila, vyzerajú ako niečo, čo by moju pokožku dokázalo dostatočne hydratovať aspoň na pár hodín. Jediné, čo mi nevyhovuje je neparfumácia, ale určite si ich musím zohnať.
    @_diana_l_

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa veľmi páčia. Sprchový balzam je neparfumovany ale mlieko už vonia jemne, čisto. Čiže dokopy super dvojka.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi suchú pokožku mám. Najviac nohy, a lakte. Pleť na tvári skôr zmiešanú.
    Ig ako zuzanika 😉

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)