Recenzie noviniek za posledné obdobie - Too faced, Catrice, Bell, MUR, Dermacol a veľa ďalších

Ahojte, 

už dlho sme tu nemali vaše obľúbené nákupy a novinky. Mám toho opäť neúrekom aj vďaka tomu, že tu nájdete aj darčeky k mojim dávnym narodeninám. Chcem sa ešte raz poďakovať mojim úžasným kamarátkam, ktoré ma na toľko poznajú, že vedia, čo mi urobí radosť. Testovať a objavovať nové super produkty. 





Prvá trojica produktov je od značky Bell, ktorú nájdete v drogériách Teta. Ja som ich však nakúpila počas výletu v Krakowe (článok o tomto výlete nájdete tu). Ide o kozmetiku za dostupné ceny, čo však neznamená, že by sa to malo odzrkadliť na kvalite. Začnem makeupom, ktorý na prvý pohľad nepatrí na moju pleť. Ide rozjasňujúci makeup Illumi corrector v odtieni 04 Carmel. Nad moje očakávania som si ho však počas horúcich dní zamilovala. Zaradila by som ho medzi ľahšie makeupy, so stredným krytím. Výdržou ma rovnako prekvapil a napriek tomu, že má určité rozjasňujúce zložky, vôbec moja pleť nebola lesklá ako "diskoguľa". Mojím letným obľúbencom bol aj bronzer Bronze powder. Má nádherný reliéf s listami, zložený z lesklých a matných hnedých tieňov. Má teplejší tón, ale nie je vôbec oranžový. Podčiarkne letné opálenie a dodá pleti lesk a zdravú farbu v líčkach. Posledným produktom od tejto značky, je vodeodolná maskara. Žiaľ, tá má ako jediná sklamala. Riasy urobí celkom pekné, no o vodeodolnosti sa nemôže ani hovoriť. Trošku sa otláčala aj pri vyšších vonkajších teplotách.  Navyše, používaním sa zotrel aj pekný námornícky motív na obale. 


Nájsť dobrú bázu (primer) pod makeup v drogérii je celkom veľký oriešok. Veľmi ma teda potešilo, že aj značka Catrice prišla s tým svojím. Veď čím väčší výber, tým väčšia šanca na úspech. Goodbye Pores je  zaujímavým kúskom, aj vďaka svojej zvláštnej krémovej konzistencii. Na pleti je príjemná, príliš ju nezaťažuje a vidieť aj vyhladzovacie účinky.
V poslednej dobe sú veľmi spomínané aj matné tekuté rúže od Essence, Colour boost mad about matte. Na začiatku som bola k nim veľmi skeptická, veď od rúžu za necelé 3 eurá veľa neočakávate. O to väčším prekvapením boli. A preto som si zaobstarala až dva odtiene a ešte poškuľujem po ďalších. Na perách ich skoro necítiť, vôbec nie sú lepkavé, príjemne sa nosia, sú matné a veľmi dobre pigmentované. Výdržou tiež nie sú vôbec zlé, aj keď mám aj rúže, ktoré vydržia dlhšie. Jednoznačne sa ich oplatí kúpiť.
S nadchádzajúcou jeseňou prišiel čas zaobstarať si nový makeup. Bledší a trošku viac krycí. Veľmi dobré recenzie mal tento od Dermacol - 24 h control. Neviem o nikom, kto by mal makeup na sebe 24 hodín, a navyše to až tak nie je, ale marketing je marketing. Mne na pleti vydrží neporušený približne 5 až 6 hodín. Potom už ho moja mastná pleť začne rozpúšťať a nakoniec už len zvyšky zostanú až do večera. Krytie je stredné vyššie, textúra je príjemná, dobre sa nanáša a zapracúva hubkou. Len by som ten názov určite prehodnotila. Nie je zmatňujúci, skôr má hydratačné účinky, obsahuje koenzym Q10 a je hypoalergénny. Určite bude vhodný aj pre suchšiu pleť. 


04 - mad matters 
03 - wanna play? 
Lepšia ako s**, taká by mala byť maskara od značky Too faced. Myslím, že až takto by som maskaru Better than sex neohodnotila. Zadovážila som si ju vo vodeodolnej verzii a v cestovnej veľkosti. Do určitej miery je aj vodeodolná, ale na potápanie v mori, to rozhodne nie je. Riasy predĺži aj zahustí, ale akosi som od nej očakávala viac. "WAU efekt " sa jednoducho nekonal. Áno, je to veľmi dobrá riasenka, neotláča sa, nerozmazáva ale za túto cenu by som chcela viac. 
Kozmetika z Lidla je veľmi kontroverznou témou. Niekto sa jej stráni, iný zase ospevuje. Ja patrím do tej zvedavejšej skupiny a nebojím sa otestovať aj túto kozmetiku. Z portfólia tohto reťazca mám veľa obľúbencov - maxi odličovacie tampóny, očný krém, odlakovač bez acetónu či sprej na ochranu vlasov pred teplom. Z dekoratívnej kozmetiky som však nič nevyskúšala. Tak som sa to rozhodla zmeniť a vyskúšať púder a ceruzku na obočie. Oba tieto produktu môžem hodnotiť známkou chválitebne (ani neviete, ako dlho už som toto hodnotenie nepoužila, a ani nepočula). Balením menší púdrik vhodný aj do najmenšej kabelky je kvalitou postačujúci. Zachránil môj makeup na svadbe v tých najväčších horúčavách. Je jemne namletý, no príliš nepráši. Pleť zmatní a nie je prehnane pigmentovaný, takže nenecháva na tvári fľaky a vyzerá na nej prirodzene. Rovnako aj ceruzka na obočie mi vyhovuje. Má ideálnu studenú, hnedú farbu, vydrží celý deň bez rozmazania a veľmi sa kvalitou aj balením s kefkou podobá na moju obľúbenú ceruzku od Catrice.
Rúž Lip lacquer v malinovočervenej farbe 006 Funky lips na popravde trošku sklamal. Považujem ho za veľmi veľmi pigmentovaný lesk na pery. Pigmentácia je však asi jediné pozitívum. Podľa názvu by som očakávala niečo dlhotrvajúce, čo zaschne rovnako ako lak. Robí to však úplný opak. Lepí, aj rozprávaním sa stráca pier a v momente, kedy sa napijete alebo jete, je fuč. Je to veľká škoda, lebo farbička je to veľmi zaujímavá, ako stvorená do letného dňa. Alebo len ja som od tohto produktu značky Gosh očakávala niečo iné.


Som veľmi vďačný spotrebiteľ liniek na oči. Takpovediac, linku nosím každý deň. Vždy ma teší testovať nové a nové. Keďže Makeup Revolution prišla s vlastnou, nemohla som odolať. A dobre som urobila. Linka Renaissance Flick je výborná. Na očiach drží ako pribitá. Rýchlo, do matna zaschne, je naozaj čierna a kreslí krásne aj na krémové tiene. Vďaka precíznej tuhe dokážem urobiť či tenkú alebo výraznú linku jedným ťahom. Oceňujem aj dobre do ruky padnúci obal, ktorý má podľa mňa veľmi luxusný rosegold vzhľad. Či už teda používate linku len zriedka, alebo každý deň ako ja, určite ju vyskúšajte. Nadšenie zaručené. Navyše už ju kúpite aj v nových stojanoch tejto značky v DM drogériách.
Na Interbeauty v Inchebe som najviac času strávila pri kozmetike Golden Rose. S touto kozmetikou sa len tak bežne nestretnete. Nájdete ju na stránke probeauty.sk, alebo vo vybraných salónoch. Patrí medzi lacnejšie druhy, ale kvalitovo to s ňou vôbec nie je na zahodenie. Veľmi ma zaujal koncept korektora v tyčinke s hubkovým (plyšovým) aplikátorom. Produkt jednoducho "naklikáte" a následne rovno aplikátorom zapracujete. Má veľmi dobrú kryciu schopnosť a konzistenciu. Mali rôzne druhy odtieňov a podtónov. Ja som si vybrala bledší, viac do žlta. Sedí mi a som s ním spokojná. Ďalšie novinky od tejto značky vám ukážem v budúcich článkoch.
Konečne sa pomaly dostávam aj k darčekom od mojich najbližších, ktorí výdatne podporujú moju úchylku na kozmetiku :).
Bronzujúci púder od značky W7 ma veľmi potešil. Táto značka je opäť jedna z tých, ktoré sa pri svojich výrobkoch inšpirujú drahšími. Malá krabička menom Africa nie je výnimkou. Veľmi sa mi páči leopardí reliéf tohto produktu. Ja ho používam skôr ako lícenku a tak sa mi aj páči. Treba však dobre oklepať štetec pred nanášaním, pretože tmavá (až čierna) farbička je dosť výrazná a pigmentovaná. Tu by som trošku ubrala. Inak je to veľmi dobrý produkt vhodný aj na cesty, vďaka kefke s celkom jemnými štetinkami, ktorá je v balení . 


Od Catrice som dostala túto paletku farebných leskov. Farbičky v paletke sú naozaj zaujímavé, len  sú to lesky, čiže výdrž nula, nula, nič. Určite môže byť super voľba pre mladé slečny, ktoré chcú experimentovať. Aj pigmetácia nie je zlá, trošičku lepia ale inak sú na perách celkom príjemné. Ak chcem len vybehnúť do obchodu na cca hodinku alebo pri líčení na fotku, nemám problém ich použiť. Ale na bežný deň do práce, kedy chcem akú-takú výdrž, bohužiaľ nie.
Vzťah ku krémovým rozjasňovačom mám veľmi rozpačitý. Trošku mi ho však vylepšil tento kúsok od Jordana. Dodá jemný, prirodzený lesk, vhodný na každodenné nosenie. Prekvapilo ma, že nenarobí šarapatu s makeupom, naopak pekne sa do neho zapracuje.
Červený lak na nechty rovnako od tejto značky tiež dopadol nad očakávania. Kryje už v prvej vrstve a aj na mojich nechtoch vydrží 3 až 4 dni.  


Nakoniec sa opäť vraciam k značke W7. Teraz však s paletkou očných tieňov On the rocks v jesenných farbičkách. Matné tiene sú slušne pigmentované, iba trošičku prášia, čo sa však dá prežiť. Dobre sa s nimi pracuje, držia a nezlievajú sa na viečkach. Trblietavé tiene sú dobre pigmentované a na očiach to vedia poriadne rozbaliť. Pokiaľ by ste chceli vidieť swatche tejto paletky, spolu s líčením, nechajte mi komentár a ja vaše želania splním :). 



Určite mi nezabudnite napísať, či máte s niečím z tohto článku skúsenosť a ak áno, či je podobná, ako tá moja alebo úplne iná :). Za každú odozvu ďakujem. 

Majte sa krásne,
vaša Dada. 


You Might Also Like

2 komentárov

  1. ja som si teraz v drogérii tiež kúpila tie matné rúže od essence a sú úžasné za tie 3€ <3 pekný článok

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si myslím, za málo peňazí slušný výkon :) Ďakujem za komentár.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)