OUTFITPOST : Žiť pozitívne

Ahojky,

aj vám pripadá, že žijeme v svete, kde je byť pozitívnym, čím ďalej tým viac akýmsi trendom? Známe osobnosti, televízia, motivačné plagáty, ale aj iné blogerky či youtuberky, sa nás snažia "motivovať" alebo presvedčiť, že treba žiť, myslieť, dýchať pozitívne. Niekedy mi to však príde, akoby to bolo nasilu. Z vlastnej skúsenosti viem, že za veľkým úsmevom sa veľmi veľa krát vie skrývať ešte väčšia bolesť ako za smútkom či plačom. 


Nechápte ma zle, nemyslím, že je v poriadku sa na všetko pozerať ako na katastrofu alebo čiernu dieru uprostred galaxie. Som realistka. Nikdy som nevidela svet čiernobiely ale ani ružový. Vnímam ho taký, aký je (aspoň podľa mňa). Každý deň jednoducho nie je len o smiechu, slniečku a radosti. V živote nás stretne aj prekážka, problém či závisť a zloba z okolia. A podľa mňa, nie je riešením, sa usmievať a myslieť pozitívne, lebo keď myslím pozitívne, určite to prejde, prestane a vyrieši sa to samo. Aj ja ako každý, som len človek. Mám právo mať zlý deň, zlú náladu alebo byť smutná z toho, čo sa okolo mňa deje. Jednoducho niekedy podľahnem tomu, že sa okolo mňa deje niečo zlé, alebo že mi niekto niečo zlé povedal, alebo som chorá a bez nálady, alebo sa mi nepodarilo niečo, čo som veľmi chcela. 



Pre mňa, je najväčším liekom na všetky problémy podpora od mojich najbližších a to, že možnosť vzdať sa neexistuje. Aj keď viem, že možno sa zajtra zase objaví niečo, čo ma sklame alebo zabolí, ale ja sa nevzdám. Áno, očakávať pozitívne je príjemné ale vždy treba rátať s tým, že to môže dopadnúť aj naopak. Byť pripravený na akúkoľvek alternatívu. Neduste v sebe negatíva, len aby ste boli pozitívny. Ďalšia vec je, že problémy, ktoré nastanú treba riešiť, a to najlepšie hneď. A keď si neviete dať rady sami, nie je na hanbu sa niekomu zdôveriť a nechať si s daným problémom poradiť, alebo vypočuť aj pohľad niekoho iného. Lebo viac ľudí, viac rozumu, je pravda odveká. 


Z môjho pohľadu by som teda motto, žiť pozitívne, zmenila na Nevzdať sa a žiť pozitívne pre tých, ktorý si to zaslúžia. Vážiť si ľudí, ktorí stoja pri nás aj keď máme problémy. Ktorí nám poradia a povzbudia či už je to rodina, partner alebo priatelia a kamaráti. Usmievať sa na tých, ktorých máte radi, na koho sa môžete spoľahnúť a žiť tak, aby ste robili šťastných ich ale aj (a to hlavne) sami seba. Lebo rozdávať pozitívnu energiu je veľmi lacná forma zavďačenia sa tým, na ktorých vám záleží. Najlepšie na tom je, že takáto forma vďaky má aj spätnú väzbu. Lebo keď budete vy potrebovať podporu alebo energiu dostanete ju späť. 


Takže robte pozitívne veci, myslite reálne a kludne buďte sklamaný a nahnevaný,  keď vám niečo negatívne príde do cesty. Nebojte sa postaviť, aj keď už ste po stopäťdesiatypiaty krát spadli.  A rátajte s tým, že ešte možno spadnete. Lebo stále tu budú ľudia alebo problémy, ktoré nám budú hádzať polená pod nohy. Vážte si ľudí, ktorí vám vždy pomôžu sa zdvihnúť a ísť ďalej. Aj vy tu buďte pre nich. Usmievajte sa, keď sa máte chuť smiať, robte si radosť maličkosťami a všímajte si maličkosti aj od iných. A garantujem vám, že váš život bude napriek všetkému plný pozitív a budete šťastný. 





Na jeseň obľubujem vínovú, v dnešnom outfite som teda zvolila trošku tmavšiu kombináciu s touto vínovou puzdrovou sukňou z Lidlu. Táto tmavá kombinácia je trošku smutnejšia, no celé to rozbila krásna kabelka, ktorú som dostala na narodeniny v bielo-babyblue-šedej farbe zo stránky jej.sk. Je kvalitne spracovaná, rada ju nosím či už do práce alebo do školy a pohodlne sa do nej vojde aj A4. Šedý top zo stojačikom, (nie je to úplne rolák lebo tie práve neobľubujem) v spojení s čierno-bielymi kvetmi na náhrdelníku mi tiež spravilo celkom zaujímavý detail. Nie som práve opätkový typ ženy, ale tieto krásne čižmičky na nižšom opätku, ktoré som si kúpila v Humanicu, sú ozaj ako papučky. Ja v nich dokážem vydržať celý deň a to už je ozaj čo povedať. Vonku už je však chladnejšie, takže čierny teplákový kardigán spolu s koženkovou bundičkou je už samozrejmosťou, ktorá aj zahreje. 




sukňa, koženková bunda, pančuchy - Lidl, roláčik, kardigán - second hand,
topánky - Humanic, kabelka - jej.sk, náhrdelník - Aliexpress
Budem rada, ak mi do komentára napíšete váš názor,  ako vy vnímate pozitívnosť, ktorú teraz všetci propagujú. Som veľmi vďačná za každú vašu odozvu, či už like na facebooku, instagrame alebo tu  priamo na blogu (ak ma ešte nesledujete, môžete tak urobiť v pravom rohu pod archívom môjho blogu). A pokiaľ sa vám moja práca páči, budem rada ak pošlete link alebo pozvánku aj vašim priateľ/om/kám :).  

Majte sa krásne,
vaša Dada. 



You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)