Októbrové nákupy

Ahojky, 


konečne sa mi nákupy podarilo zredukovať na menšie množstvo, ako je u mňa zvykom. O to zaujímavejšie produkty (teda dúfam, že budú pre vás zaujímavé) tu tentokrát mám. Takže, poďte sa so mnou pozrieť a možno sa aj inšpirovať mojimi nákupmi za mesiac október. 




Neviem či ste postrehli, ale v DM drogérii prebiehala počas októbra zľava 25% na dekoratívnu kozmetiku. Môžete tri krát hádať, kto sa bol len tak náhodou (aj keď, nebolo to až tak náhodou:) pozrieť, či tam niečo nenájde. Ak ste hádali, že ja a samozrejme, že som tam niečo našla, tak ste odpovedali správne a vyhrávate malé bezvýznamné kozmetické plus. Ako prvé, čo mi vbehlo do očí, boli novinky značky Catrice. Veľmi som bola zvedavá na prevratnú novinku, s ktorou teraz táto značka prišla a to kvapky, ktoré vmiešate do make-upu, čím zmeníte jeho farbu. Ide o Prime and Fine make-up transformers drops. V ponuke boli tieto zosvetľujúce a stmavujúce, ktoré svoje využite nájdu až v lete. V portfóliu som však videla ešte rozjasňujúce a také, ktoré by z každého makeu-pu mali spraviť vodeodolný. Musím povedať, som príjemne prekvapená, že s niečím podobným prišli aj drogerkové značky. Kvapky robia čo majú, zosvetlia akýkoľvek make-up, len treba naozaj dobre "vychytať", aké množstvo aplikovať, aby ste dosiahli svoj tón pleti. Aj pre najväčšie bleduľky, ktoré ťažko na seba nájdu vhodnú farbu make-upu, bude táto vychytávka určite vítaná.  O chvíľku neskôr zaujal moju pozornosť stojan s kozmetikou značky Trend it up. Určite už viete, že ide o privátnu značku drogérie DM. A tak ma zopár produktov tak upútalo, že som s nimi odišla pekne domov. Po makeupe Camou 2in1 som už viac krát "poškulovala", no a keďže sa k tomu pritrafila aj takáto pekná zľavička  rozhodla som sa ho vyskúšať. Nemala som príliš veľké očakávania, preto ma ani nesklamal. Krytie je stredné, výdrž priemerná cca 5 hodín, dobre sa nanáša a zapracúvava do pleti. Na zimu som si kúpila odtieň 010, čo by mal byť najsvetlejší odtieň, no je na mňa moc ružový a trošku tmavší, ako by som potrebovala. A to napriek tomu, že nemám najbledší typ pleti ani teraz v zime. Ponuka lakov na nechty je pri tejto značke rozprávkou. Aktuálne letia studenejšie odtiene, preto som vybrala a kúpila krásny šedý a babyblue modrý. Tieto laky dobre držia, pekne kryjú už v prvej vrstve (upozorňujem, že záleží od daného odtieňa) a tie farby sú jednoducho top. Schnú celkom rýchlo a oba sú s lesklým efektom. Ak ešte od tejto značky žiadny lak nemáte, odporúčam vyskúšať.


Posledným produktom od tejto značky ktorý som si prihodila do košíka, je ceruzka na obočie Waterdrop v odtieni 030. Myslím, že ide o najtmavší odtieň, ale pokiaľ sa mýlim, tak sa ospravedlňujem. Táto ceruzka paradoxne nemám tvar klasickej ceruzky, je vysúvacia, jej hrot je podlhovastý a trošku skosený. Potešila ma farba, tmavohnedá so studeným podtónom, čo je pre mňa úplne ideálne a veľa ceruziek v tejto farbe sa v drogérii nájsť nedá. Na druhom konci sa nachádza kefka na rozčesanie obočia. Výrobcovia asi vedeli, prečo ju tam dávajú. S touto ceruzkou treba byť naozaj jemný a netlačiť. Má veľmi veľmi voskovú konzistenciu, čiže akonáhle na ňu príliš pritlačíte obočie vám nalepí na pokožku a to nevyzerá veľmi dobre. Preto ju treba veľmi dobre rozčesať. Pokiaľ však len jemnými pohybmi obočie vykresľujete, je dobrá. Treba teda s ňou opatrne. S výdržou som spokojná, vydrží celý deň bez pohnutia a ani keď si po obočí prejdete prstom, nestratí sa :). Jej vodeodolnosť som skúšala pred nedávnom, keď sme boli na termálnom kúpalisku a vydržala. Pri odchode ku pokladni som sa ešte pristavila u výpredajového košíčka a našla som tam túto krásnu lícenku od Essence v odtieni 10 satin coral. Tento odtieň je veľmi zaujímavý. Jemný broskyňovo - coralový, na tvári vyzerá veľmi prirodzene a obľúbila som si ju aj teraz na jeseň. Nemusíte sa báť, že to s ňou preženiete, pigmentovaná je tak akurát ale na tvári sa aj tak krásne ukáže. Teda žiadny efekt "marfušky" sa neobjaví. 


Ja, samozvaná závisláčka na rúžoch som nemohla sklamať ani tento mesiac. Ale popravde, už by to chcelo sa trošku krotiť. Vo výpredajovom košíku som objavila tieto poklady. Červených rúžov nikdy nie je dosť. Preto som ukoristila dva, úplne odlišné, aj keď sú oba od Trend it up (zase). Dodávam, že všetky tieto produkty som si naozaj kúpila sama :), aby náhodou niekoho nenapadlo niečo iné. Úplne naľavo môže vidieť Ultra Matte lipstick v odtieni 460. Je to krásna červená, taká klasika, ktorá sa hodí vždy a každému. Efekt má satenový skôr ako matný, ide o bežný rúž, ktorý bude treba cez deň viac krát opraviť, pitie prežije v pohode, na pohári samozrejme, zostane málinko otlačená ale na perách to nevidieť. Má krémovú konzistenciu, čiže výdrž odhadujem cca 2-3 hodiny bez jedenia. Pokiaľ ešte žiadny červený rúž nemáte a nevadí vám, že ho budete musieť zopárkrát cez deň naniesť znova, potom vám ho môžem vrelo odporučiť. Druhý patrí do kategórie lesklých rúžov a ide o Gloss Infusion vo vínovo červenej s kvapkou hnedej 060. Ja veľa lesklých rúžov vo svojej zbierke nemám no tento som sa rozhodla vyskúšať. Je naozaj pekne lesklý, no výdrž je o to menšia cca 2 hodiny. Otláča sa celkom dosť a treba ho pravidelnejšie nanášať znova. Na perách však táto farba vyzerá krásne a do jesenného obdobia sa hodí úžasne. Na tento rúž teda treba mať pevné nervy ale ja som ochotná to prežiť. V poslednej dobe som zaregistrovala novú značku kozmetiky, ktorá podľa mňa funguje podobne ako Avon alebo Oriflame a to značka Farmasi. Zaujímalo ma aké produkty ponúkajú a rozhodla som si objednať prostredníctvom ich sprostredkovateľky fialový rúž v odtieni 020. Balením je taký "obyčajný", čierny matný plast. Má sa jednať o matný rúž, no je pre mňa skôr  matno-satenóvý, ale to je u krémových produktov normálne. Opäť takúto farbu (fialovo-ružovú) ešte nemám. Nosí sa pohodlne, výdrž tiež cca 3 hodiny bez jedla. Keďže ide o fialovú, bála som sa že, bude fľakatieť. No nič také sa neudialo. Priemerný rúž, za priemernú cenu a do jarného alebo letného počasia s touto hravou farbou nič neskazíte. 


Po obrovskej dávke dekoratívnej kozmetiky tu mám aj dva kúsky, ktoré sú zo starostlivosti o vlasy a pleť. Po prečítaní recenzií na šampón od Cien z Lidlu som sa rozhodla ho skúsiť. Recenzie sa rozchádzali, jedny hovorili, že dobre, iné, že nič moc. Obsahuje keratínovú formulu, ktorá by mala vlasy zregenerovať a dodať im hodvábny lesk. S týmto súhlasím, vlasy po ňom nie sú zaťažené, nevidím známky poškodenia, ani mi vlasy viac nemastí ale ani nevysušuje konce. Po tejto stránke ho môžem doporučiť, no mám pocit, že mi robí mierne lupiny. Lupiny sú ale môj dlhodobý problém a pokiaľ si moja hlava zvykne na nejaký šampón, automaticky sa spustia. Preto musím šampóny často striedať. Teda pokiaľ problémy s lupinami, nemáte môžem odporučiť. S tejto rady mám aj sprej na ochranu proti vysokým teplotám a s tým som taktiež spokojná. V ponuke je ešte kondicionér, ktorý som však ešte neskúšala. Neviem ako vy, ale ja odličovacie obrúsky spotrebujem na kilá. Tentokrát som si kúpila tieto od Balei, ktoré obsahujú kyselinu salycilovú a sú určené pre problematickú pleť. Veľa krát sa mi stalo, že vlhčené obrúsky boli ak príliš suché, no tieto sú tak akurát. To, či majú nejaký špeciálny účinok posúdiť neviem, lebo ich používam len na hrubé odstránenie makeupu. Na tento účel som však s nimi celkom spokojná. 


Október máme teda úspešne za sebou. Budem rada, ak mi do komentára napíšete, či aj vy ste využili zľavu v drogérii DM a čo pekné ste si zaobstarali vy. Prípadne mi napíšte, či vás tieto nákupové články bavia. Mňa veľmi, ale rada by som vedela aj váš názor. Ak sa vám moje články páčia, urobíte mi veľkú radosť sledovaním na instragrame, facebooku alebo tu prostredníctvom tlačidla na pravej strane. Za každú odozvu vám vopred ďakujem. 


Majte sa krásne,
vaša Dada. 



You Might Also Like

2 komentárov

  1. Urobila si si veľmi pekný nákup. Ja osobne mám takéto články veľmi rada.
    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. No toto je jeden z tých "menších" :). Aj ja ich veľmi rada čítam :). Ďakujem za komentár.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)