Rozbalovačka a líčenie s produktami Trend it up.

Ahojky, 

ako už ste mohli vidieť na mojich sociálnych sieťach, podarilo sa mi vyhrať od spoločnosti DM Drogerie markt Slovensko, balíček plný dekoratívnej kozmetiky privátnej značky Trend It Up. Takže by som sa ešte raz veľmi chcela poďakovať, pretože mi to urobilo naozaj veľkú radosť. Ale aby ste aj vy niečo z toho mali, dnes vám všetky tieto produkty trošku predstavím a nakoniec mám pre vás aj išpiráciu na líčenie, ktoré som vytvorila (skoro) len z produktov od tejto značky.



Začneme pekne po poriadku a to podkladovou bázou pod make-up alebo ak chcete primerom - Expert make-up perfection base. Čo naozaj veľmi oceňujem, je zaujímavé balenie, ktoré má veľmi praktický pumpičkový aplikátor. Táto báza má silikónovú konzistenciu, čiže trošičku lepí na pleti. Má telovú farbu ale paradoxne pleť nefarbí. S make-upom spolupracuje dobre, nerobí fľaky ani iné "šarapaty". Make-up vydrží na pleti po jej použití len cca 1- 2 hodiny dlhšie a bohužiaľ nemá badateľné účinky na moje rozšírené póry. Ja ju ale rada používam hlavne na večer (keď vyrážame niekde do mesta). Na tento účel mi stačí výdrž, ktorú ponúka.



Aby sme zostali v téme "držiakov" make-upu, našla som si v balíčku aj bázu pod očné tiene Expert base. Z tejto báze som ale naozaj v rozpakoch. Je na môj vkus mastnejšia, má bielu farbu s jemným šimerom. Farebné tiene teda na nej pekne vyniknú. No trošku som  sklamaná z jej výdrže. Tiene, ktoré by sa mi bez báze nezliali, sa mi s touto bázou zlejú do záhybov oka po cca 5 hodinách. Keďže mám sama o sebe mastnejšie viečka, nie je sa ani čomu čudovať. Myslím, že dievčatám, ktoré majú suché viečka bude vyhovovať. Určite ju ale využijem aj ja, hlavne vtedy, keď nebudem potrebovať až tak dlhú výdrž, čiže na líčenie do článkov alebo na večerné akcie bude fajn. Musím však pochváliť veľmi pekné obaly, ktoré tieto produkty majú. V jednoduchosti je krása a čierna s bielou je elegantná klasika. Veľmi dobrým produktom, ktorý som si obľúbila je fixačný sprej na make-up Expert fixing spray. Balenie super, má jemný rozstrek a krásne sladko vonia. Musím povedať, že napriek tomu, že ide o sprej, makeup aj dobre zafixuje. Spravila som si test, kde som si ho na pol tváre nastriekala a na druhú nie. Po celom dni v práci a v škole som videla rozdiel. Na zafixovanej časti tváre mi ešte ako tak makeup ostal, no na druhej už skoro nič. Verím, že pokiaľ by som si cez deň viac krát tvár prestiekala, bol by výsledok ešte lepší. Predpokladám, že predĺži výdrž cca 2 hodiny, pri viacnásobnom prestriekaní určite dlhšie.


Aj veci na líčenie očí boli súčasťou balíčka. Slovenská pošta sa zase raz vyznamela a tento nádherný (až smaragdovo) zelený tieň na oči mi prišiel obitý. Hlavne kraje tohto mono očného tieňa Silk and Pearl eye shadow boli rozsypané. To však nič nemení na tom, že je prekrásne igmentovaný, krásne sa nanáša a na hnedých očiach skvele vynikne. Má v sebe jemné trblietky, čo mu dodáva na výnimočnosti. Na vianočné líčenie bude ako stvorený. Druhý tieň v "tuhe" lebo ak chcete v jumbo ceruzke ma však až tak veľmi neohúril. Pigmentáciu má krásnu, dobre sa nanáša, no veľmi zle sa s ním pracuje a pri zapracovaní hubkou ktorá je na druhom konci ceruzky sa skoro celkom stratí. Farba by bola pekná, keby neobsahovala obrovské šedo-biele trblietky a to sa mi veľmi nepozdáva. No aj na tento produkt som našla praktické využitie. Keďže veľmi dobre drží, používam ho ako podklad pod hnedé očné tiene a vtedy je výsledok úplne podľa mojich predstáv.


Riasenka Multiplying eyettention mascara bola pre mňa veľkým prekvapením. Zväčša mi sedia riasenky s plastovým kartáčikom. Táto má klasické "prírodné" štetinky (alebo ako to nazvať), no riasy mi robí veľmi krásne. Nie je vodeodolná ale nedrolí sa, ani inak neotláča. Vďaka zahnutému kartáčiku sa dobre nanáša, riasi vytočí, predĺži a aj jemne zahustí. Určite ju môžem odporučiť za jej výhodnú cenu. Ja nepoužívam kajalové ani iné ceruzky na oči. Som skôr "linkový typ", pretože dlhšie vydržia a riziko rozmazania je oveľa menšie. Zaujala ma však natoľko, že som jej dala šancu aspoň na spodné viečko. Musím povedať, že krásna metalická fialová Metalic kajal zmenila môj názor. Na spodnom viečku krásne vynikla a držala ako pribitá.


Všeobecne mám od značky Trend it up rada ich rúže na pery. V balíčku som však objavila toto zafarbené masielko na pery Color & Butter lipstick pen v odtieni 020. Ide o telovo-broskyňovú farbičku, ktorá sa hodí k výraznejším očiam. Na perách je veľmi príjemné, aj farba je dostatočne pigmentovaná. Nečakajte veľkú výdrž, to vám toto maslo na pery nedodá ale príjemný pocit, trošku výživy a farby určite dostanete. Ďalej som obdržala lesk na pery High shine lipsgloss v krásnej staroružovej farbe, no ten som neskúšala (asi ako jediný) lebo lesky na pery neobľubujem a nepoužívam. Ten poputuje k niekomu, kto ho naplno využije.


Nádherná klasická červeno-ružová lícenka, nič viac sa k Powder blush v odtieni 030 povedať nedá. Každá žena, by podľa mňa, aspoň jednu v podobnom odtieni mala vlastniť. Je tak akurát pigmentovaná, čiže sa nemusíte báť s ňou pracovať aj keď ste začiatočníčky. Určite odporúčam sa v drogérii na ňu očkom kuknúť. Vytvorí krásne, šťavnaté, zdravé líčka. A pri manipulácii skoro vôbec nepráši.


Musím sa priznať, netušila som, že sa podobná vychytávka dá zohnať aj u nás v drogériách. Ide o gelík, ktorý si aplikujete okolo celého nechtu, ešte pred začatím lakovania. Pokiaľ ste ako ja, menej šikovné a vždy aspoň raz lakom pretiahnete mimo, (áno, priznávam sa) určite tento Color stop fluid rovnako oceníte. Odporúčam naniesť hrubšiu vrstvu pre lepšie odstraňovanie,  už sa nemusíte trápiť s upravovaním laku na vašich nechtoch.


A keď už prišla reč na lakovanie, laky na nechty od tejto značky mám veľmi rada. Ako už ste mohli vidieť v predchádzajúcom článku, sama som si nové zaobstarala a vo výhre ma čakali ešte tieto dva. Červený s trblietkami a tmavošedý s lesklým finišom. Oba kryjú už v prvej vrstve, dobre držia a na nechtoch vyzerajú úžasne. Stále platí, že v drogérii, si každý nájde farbičku, ktorá sa mu páči alebo ho očarí. 


Ako som spomínala na začiatku, snažila som sa s týchto ale aj iných produktov prevažne tejto značky, urobiť pre vás klasické líčenie do práce či školy. Na jeho vytvorenie som použila (okrem už hore spomínaných) makeup 2in1 Camou v odtieni 010, ceruzku na obočie Waterdrop v odtieni 030, paletku na tvár od PS z Primarku, rozjasnovač od Catrice a linku na oči od Essence.


Mám na sebe klasické hnedé dymové líčenie, ktoré som ozvláštnila zeleným tieňom na spodnom viečku. Vôbec nič zložité a verím, že podobne to zvládne väčšina z vás. Napíšte mi do komentára, či sa vám toto líčenie spolu s recenziou páči a či by ste si podobné dali do práce či do školy.




Vopred ďakujem za "lajky", komentáre alebo inú formu odozvy. Môžete ma sledovať na mojom instagrame alebo facebooku, prípadne priamo tu cez tlačidlo na pravej strane lišty. Za všetko som vám Veľmi vďačná.

PS: Blížia sa Vianoce a aj ja mám chuť vám urobiť radosť a obdarovať vás, napríklad formou malej GIVEAWAY s produktmi, ktoré mám rada. Napíšte mi prosím, či by ste mali záujem sa do nej zapojiť. 

Majte sa krásne,
vaša Dada. 

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)