Jednoduchý letný makeup

Ahojte, 


čím je vonku väčšie teplo, väčšina z nás prechádza do módu - NOMAKEUP. Prípadne sa snažíme, vrátane mňa, nájsť čo najľahší a najsviežejšie vyzerajúci makeup. Nedá sa ničomu čudovať. Našťastie som vďaka spolupráci s  elnino.sk otestovala produkty od značky Maybelline, ktoré už doslova ťahám vo svojej makeup taštičke celé leto a presne tento jednoduchý typ makeupu pre mňa spĺňajú. A ako bonus sedia aj do aktuálnych trendov.

Aktuálnym No. 1 trendom v oblasti makeupu sú skin tinty - a teda hádam najľahšie konzistencie makeupov. Pozadu nezaostala ani značka Maybelline a vo svojej rade SUPER STAY (ktorej produkty, ma ešte hádam nikdy nesklamali) vydali aj svoj vlastný 24H SKIN TINT s obsahom vitamínu C. A ani tentokrát ma táto rada a značka nesklamali. Zaslúžene dostáva ocenenie Môj makeup leta roku 2023. Má naozaj ľahučkú textúru, na pleti ho necítiť, krásne zjednotí tón pleti a pri vrstvení zakryje aj pár nedokonalosti. Naozaj ma toto skvelé krytie prekvapilo, lebo u podobných typov makeupov, krytie býva najväčšia slabina. Po nanesení na pleť vyzerá pleť veľmi sviežo a keď si makeup po chvíľke sadne, vyzerá naozaj perfektne. Čo sa týka výdrže, v lete sa mi z pleti síce "odpotí", ale stále pleť vyzerá veľmi krásne zjednotene. Veľmi ľahko sa dá zapracovať hubkou, nerobí fľaky ani mapy, na pocit je to ako nanášať pleťový krém. Odtieň 5.5. mi perfektne sadol už na začiatku leta, teraz by som možno zniesla aj tmavší. Rozhodne to nebude moje posledné balenie a odporúčam ho vyskúšať.


Ďalším veľmi trendy makeup produktom sú lesky na pery. A aj napriek tomu, že stále som obrovský milovník matných rúžov (hlavne tých Superstay) čaru leskov od Maybelline som nemohla odolať. Hneď potom, čo som vyskúšala Superstay Vinyl ink, ktoré sú dokonalé a choďte si aspoň jeden odtieň hneď vyskúšať, som sa vrhla vyskúšať aj tieto priehľadné lesky LIFTER GLOSS, konkrétne červenkastý odtieň 23 Sweet Heart. Ak by som bola milovník leskov, toto by bol jednoznačne zlatý grál, aspoň čo sa drogériových značiek týka. Má veľmi peknú farbu, ktorá pery robí svieže a naozaj na zjedenie - a to doslova, tento lesk chutí veľmi sladko ako ovocná, cukrová vata. Takže pozor dievčatá, aby vás váš milý nechcel zjesť :) Na perách nie je lepivý, čo som úprimne rada ako majiteľka dlhých vlasov. Blink, blink, Samozrejme, ako väčšina leskov ani tento nemá dlhú výdrž, a teda kým sa prvý krát najete. Pitie ale na moje milé prekvapenie celkom zvládol. Na čo ja ale úplne asi nie som. Mám rada ten pocit istoty si ráno naniesť rúž a nestarať sa viac, akú mi dávajú predošlé spomínané. Takže je rozhodne jedným z tých lepších a pokiaľ lesky milujete, určite ho budete milovať tiež. 

A čo by to bol za svieži letný makeup, keby v ňom nebolo kúsok trendy letných farbičiek. Tie si veľmi jednoducho viete pridať napríklad farebnou linkov alebo ceruzkou, na čo som sa použila novú dlhotrvajúcu ceruzku TATTOO LINER GEL PENCIL v krásnej, no stále jemnej oranžovej farbičke 303 Orange flash. Táto ceruzka drží ako pribitá a ani v najväčších horúčavách sa mi na mojich už aj tak dosť mastných viečkach neotlačila. Vydržala nádherná celý deň až do odlíčenia. Úplný TOP-STROP. Pri tomto odtieni sa mi navyše páči, že to nie je úplná "neonka", ktorá by svietila na kilometre, no na očiach stále vyzerá veľmi veselo a rozžiari celý pohľad a dodá taký punc celému letnému makeupu. Na výber majú veľmi veľa farebných odtieňov a sama rozmýšľam, ktorý si ešte zadovážiť, pretože všetky vyzerajú veľmi trendy a letne.

A aby som "vysypala" svoju momentálnu kozmetickú taštičku, nedá mi nespomenúť aj ďalšie dva produkty, rovnako od značky Maybelline, ktoré teraz nonstop používam - moju milovanú maskaru SKY HIGH, ktorej som už vypoužívala snáď aj 4 balenia, ktorá mi drží, neotláča sa, nedrolí sa a robí mi riasy, ktoré mi moja nechtárka nevie vynachváliť, vždy keď za ňou prídem (kupujem ju na elnino.sk aj sama, lebo tam je vždy za najlepšiu cenu), a zafarbený gél na obočie TATTOO BROW 36H STYLING GEL v odtieni 255 Soft Brown, ktorý používam odkedy mi došiel môj milovaný gél od Benefitu a je celkom dostačujúci. Má trošku štetinky viac od seba ale aj tak obočie celkom pekne rozčeše, má riedšiu konzistenciu, ale obočie zafarbí pekne a aj výdrž má veľmi dobrú. Takže svoju službu na drogérku robí veľmi dobre a som spokojná.

Na záver si môžete pozrieť aj look, ktorý sa s týmito skvelými produktami podarí spraviť aj vám. Taštička je vysypaná a pokiaľ máte aj vy svoj obľúbený produkt na letný, svieži makeup, napíšte o ňom do komentára a podeľte sa o svoju skúsenosť. A tak isto, ak ste niektorý z týchto produktov skúšali, napíšte váš názor.

Majte sa krásne, 

vaša Dada.

You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)