Trendy leta 2023

 Ahojte, 

úprimne, sama ako niekto, kto vám chce dávať inšpiráciu v oblasti plussize módy, mám občas miš-maš v tom, čo je aktuálne trendy. A väčšina najžhavejších trendov sa zase len veľmi ťažko premieta do sveta plussize. Nehovoriac o tom, že trendy pre generáciu Z (genZ) už často idú úplne mimo mňa, napriek tomu, že na mladých kočkách vyzerajú super. Predsalen, už mi ťahá na 30 a outfit kapsáčových šušťákov spolu s croptopom a bucket hatom (rybárskym klobúčikom), by na mne vyzeral extrémne komicky. :D. No nakoniec som si aj ja našla trend tohto leta, ktorý sa mi veľmi zapáčil spolu s farbami, ktoré sa toto leto nosia. 

 
Asi je vám už podľa fotky jasné, že aktuálny môj obľúbený trend je midi denimová sukňa, ktorá môže byť ozvláštnená prestrihmi. Najskôr som sa tomu trošku zdráhala, predsa len som ale tento trend vyzerá trošku inak na postavách presýpacích hodín ako na postave s krivkami. Ale zamilovala som sa. S touto sukňou som vytvorila jednoduchý, trendy look, ktorý podľa mňa vyzerá veľmi vkusne , žensky a hodí sa aj "starším vekovým kategóriám". Trošku vyšší prestrih dodáva tomu takú sexy bodku.  Navyše denim je pre mňa hádam nesmrteľný a dá sa nosiť na milión spôsobov a kombinácií.
Čo sa týka farieb, ktoré sú práve toto leto trendy, opäť sa vrátili neónovo sýte farby, ktoré vystriedali pastely, ktoré boli in minulý rok. Pamätám si ako teraz, keď boli neónky v móde, ešte v čase mojej strednej školy a to vám poviem, kreácie to boli nesmierne. Ja skôr ako k žiarivým farbám, som si takto oneskorene našla lásku k tejto jemnej fialkovej-lila pastelovej farbičke. Vrúbkovaný top so srdiečkovým výstrihom, urobí skvelú službu práve pre niekoho, ako ja, kto nie je v oblasti dekoltu až tak obdarený, pretože vytvorí krásne ženské rysy. A ku tejto kabelke, ktorá mi pripomína malú mušľu vo fialkovej farbe nemám čo dodať. Bola pre mňa jednoducho neodolateľná. Aby som looku ale predsa len pridala kvapku trendy farbičiek, vybrala som si k tomu naozaj sýto ružové (magenta) oversize sako, ktoré sa práve veľmi ľahko ladí k denimu a to ako ku klasickým rifliam, tak práve aj k tejto sukni. Toto sako je tiež veľmi univerzálnym kúskom, ktorý sa vo vašej skrini rozhodne nestratí a zaručene v ňom všade zažiarite a zožnete veľa komplimentov, čo môžem posúdiť a práve z vašich reakcií na instagrame. 

Budem veľmi rada, ak mi napíšete do komentára, ktorá z trendy farieb sa vám páči najviac alebo aký trendy kúsok, ste si toto leto obľúbili. 

Majte sa krásne, 

vaša Dada. 




You Might Also Like

0 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)