Ako sa na seba dívame

 Ahojte, 

dnešný outfitový článok v spolupráci s Bonprix, som sa rozhodla hneď na začiatok trošku okoreniť. Videla som už niekoľko videí, s veľkým nadpisom "Môj priateľ vyberá môj outfit". A presne to som sa rozhodla vyskúšať s mojim drahým. Dala som mu vybrať rôzne kúsky a vyskladať môj outfit. Chcela som vedieť, ako sa na to čo nosím, pozerá práve moja najbližšia osoba a čo si myslí, že by sa mi páčilo, hodilo a zároveň, sa páčilo aj jemu. Bolo to naozaj plne na ňom a vy už teraz môžete vidieť, čo vybral. 

Úprimne som z výsledku viac ako prekvapená. Do poslednej chvíle pred fotením, som ani nevedela, čo sa bude v krabici nachádzať. Keď som ju otvorila, ako prvé mi sa mi ukázal tento prekrásny károvaný žaket, ktorý ako sa neskôr priznal, našiel v mojom wishliste. Išiel na to veľmi múdro, to sa musí priznať. Ale som veľmi rada, že práve tento kúsok vybral. Je krásny a navyše túto sezónu, sú žakety teda košeľové bundičky opäť v kurze. Ďalej nasledoval červený pulóvrik a klasické, strečové, čierne nohavice. Čo ma ale úprimne snáď najviac šokovalo, bolo že pre mňa vybral túto červenú baretku. Nielen, že tým dotvoril krásny ala francúzsky look, ale nikdy predtým, na mne žiadnu podobnú baretku nevidel.  Prečo? Pretože, keď som si nejakú aj skúšala, nikdy som si nepovedala, že mi pristane, práve naopak, pripadala som si vždy ako trúbka... Moja hlava sa mi tvarovo nezdala nikdy vhodná, pre tento typ čiapky a tak som sa jej oblúkom vyhýbala. 


Doslova mi vybral vec alebo doplnok, po ktorom by som ja rozhodne nesiahla. Taký, o ktorom som si veľa krát v zrkadle povedala, že mi nepristane. Tak ako som si to u viacerých vecí povedala sto krát predtým. Alebo sa na ne radšej v obchode ani nedívala, pretože by mi to nepristalo. Ale teraz, keď som si ju vyskúšala, začala sa mi aj na mne páčiť. A niečo na tom rozhodne bude. Veľa krát sme na seba samé veľmi kritické. Preto sa mi veľmi páči, že práve môj najbližší sa na mňa pozerá a vidí veľa veľa možností. Možnosti, ktoré sa majú vyskúšať bez zábran, ktoré sú často krát len v našich hlavách. A nevidí tie, ktoré som si sama sebe v duchu za závesom kabínky zakázala alebo rovno zavrhla bez skúšania. 

Károvaný Žaket - Bonprix 
Červený pulóver - Bonprix 
 Baretka - Bonprix 
Čierne nohavice - Bonprix 
Kabelka - Kara

To ako sa na seba dívame, vie znamenať viac ako by sme si mysleli. Nie, netreba pred zrkadlom tancovať oslavné, ohňové tance ale naopak netreba samú seba pred sebou zhadzovať, nadávať si a tým sa ešte viac týrať. Pozerajme sa na seba očami, akoby sa na nás pozeral niekto, kto nás má rád. Lebo ľudia, ktorí nás majú radi, o našich nedostatkoch vedia, ale nevidia ich, pri pohľade na nás. Myslím, že ani vy na svojich blízkych nevidíte ich povrchové nedostatky, pretože títo ľudia sú pre vás dôležití, pre iné svoje vlastnosti a nie pre vzhľad. Ja som sa mohla presvedčiť o tom, že naozaj je pravdou, že iní ľudia na nás vidia viac možností ako si my vieme predstaviť. 


Tak čo poviete, vybral môj drahý pre mňa pekný outfit? Napíšte váš názor do komentára. A na záver už len skúšajme aj my na seba pozerať očami možností a nie nedostatkov, ktoré aj tak pre našich blízkych nič neznanenajú. 


Majte sa krásne, 
vaša Dada. 




You Might Also Like

1 komentárov

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)