Ako z obrázku

 Ahojte, 

opäť raz sa veľmi teším, keď u nás nájdem dostupné značky, ktoré už dlho obdivujem u zahraničných blogeriek, aj u nás. Jednou z týchto značiek je aj značka KVD Vegan Beauty, ktorej produkty nájdete na elnino.sk. Veľmi dlho už som túto značku obkukávala na zahraničných stránkach, preto keď sa výber z ich sortimentu dostal až k nám, už som neváhala. Vybrala som si podľa mňa, ikonické produkty, ktoré mi pomohli si na túto značku spraviť svoj názor. 


Neviem, či viete, ale v prechádzajúcich rokoch, táto značka prešla veľkými a trošku aj búrlivými zmenami. Od roku 2008 túto značku dostala na výslnie jej zakladateľka Kat Von D. Tá sa stala slávnou najmä vďaka svojmu účinkovaniu v reality show o tetovaní. Založila túto značku na svojich vegánskych hodnotách a vytvorila takzvanú "kozmetiku bez krutosti". Avšak po viacerých škandáloch nakoniec na začiatku roku 2020 svoj podiel v značke predala a značka sa premenovala na terajší názov KVD Vegan Beauty. Značka je 100% veganská a netestuje svoje produkty ani ich zložky na zvieratách. Takže to by bolo niečo málo o značke a poďme späť k testovaným produktom. 


Hľadanie vhodného makeupu pre moju mastnú pleť je snáď celoživotná úloha. Ale úprimne, práve makeupy veľmi rada testujem a preverujem, lebo aj od vás veľmi často chodia otázky na dobré makeupy a tak chcem mať poriadny rozhľad. Preto, keď som zbadala makeup True Portrait od KVD Vegan Beauty, ktorý sľubuje dlhotrvácny a zmatňujúci efekt, hneď letel do košíka. Okrem toho mal mať ľahkú konzistenciu a stredné krytie, takže vopred skvelý adept práve pre moju pleť. A napriek tomu, že mám voči nemu isté výhrady, to čo sľubuje aj spĺňa. Vybrala som si odtieň  010 Light , ktorý je pre mňa vhodný na zimné mesiace, možno by som zniesla aj o odtieň tmavší. A toto je prvá vec, ktorú musím veľmi pochváliť a to je veľký výber odtieňov. Až 22 dostupných odtieňov a od naozaj svetlučkých až po tmavé. Takže v našich európskych vodách si každá bude vedieť vybrať. 


Možno sa to na prvý pohľad nezdá, ale toto balenie, je nie len pekné, ale pre mňa aj veľmi praktické. Stred sa dá stláčať, takže z produktu dostanete ľahko presne také množstvo, aké potrebujete. A stačí ho naozaj relatívne málo. Pred použitím je nutné ale makeup poriadne pretrepať, aby sa premiešal (vo vnútri je guľôčka). Makeup má veľmi zaujímavú konzistenciu. Najskôr je tekutý, no akoby sa pri kontakte so vzduchom menil na "púdrovejší". Je naozaj ľahký, na tvári ho necítiť a aj súhlasím s tým, že má stredné krytie. Na prácu je ale trošku náročnejší. Musíte ho veľmi rýchlo zapracovať, pretože rýchlo zaschne. Ideálne sa mi nanášal pomocou štetca a následne zapracoval hubkou. Po zapracovaní na pleti naozaj vytvorí zapúdrovaný efekt, čo sa mi veľmi páči. Naozaj to krásne zmatní aj moju mastnú pleť. Ale musím podotknúť, že pokiaľ máte na pleti suché miesta, tento makeup ich zvýrazní a ešte viac vysuší. Preto zastávam názor, že mastná pleť bude s týmto makeupom happy, ale asi len ona. No aj ja občas v zime mám vysušené miesta, najmä okolo nosa a videla som, že s týmto makeupom to nebolo dobré a na týchto miestach bolo vidieť šupinky. Preto už teraz sa teším na leto, keď suché miesta nemám a budem naozaj využívať jeho zmatňujúce schopnosti naplno. Nemala som žiadny problém ani s vrstvením korektoru naň ani so zaliezaním do vrások alebo do pórov alebo zlievaním. Po cca pol hodine si púdrový efekt na mojej pleti pekne sadol a vyzeral ešte lepšie ako po nanesení. Čo sa týka výdrže, aj tu som bola spokojná. Skúšala som ho v práci, kde relatívne nezmenený vydržal asi 6 hodín. Bohužiaľ, nie je oteruodolný ani vodeodolný ale napriek tomu, sa až tak extrémne neotlačil ani do respirátora. Celkovo teda tento makeup hodnotím veľmi dobre. Je to skvelý makeup pre mastnú pleť. 



Veľmi ma zlákali od značky KVD Vegan Beuaty aj ich lícenky Everlasting blush, možno aj vďaka svojmu nezvyčajnému, krásnemu, ružičkovému obalu. Samozrejme, nie len kvôli nemu, som sa rozhodla vyskúšať rovno dve. A každú z úplne iného rožka. Prvá v odtieni Peony, je veľmi jemná romantická ružová a druhá vo veľmi výraznom a sýtom odtieni červenej - Poppy. Obe sú ako z iných svetov. POPPY  je veľmi intenzívna červená, taký odtieň mi presne chýbal v mojej zbierke. Toto je presne ten odtieň, ktorý si predstavujeme u Marfušky z Mrázika. Ale napriek tomu sa mi veľmi páči. Treba s ním trošku opatrnejšie a poriadne pred nanesením oklepať štetec ale u takejto červenej, to inak nie je ani u iných. Navyše takýto červený tieň sa len tak v paletkách očných tieňov nenachádza, takže ju budem vedieť aj takto využiť. Urobí na pleti veľmi sviežu, zdravú červeň a už sa neviem dočkať leta, kedy bude absolútne skvelá k opálenejšej pleti a letným líčeniam. Naopak ružová PEONY, je o niečo menej výrazná, takže sa s ňou nemusíte báť, že to preženiete. K romantike ako stvorená. Obe lícenky ma prekvapili aj svojou výdržou na pleti, rozumeli si skvelo aj s predchádzajúcim makeupom. Je už teda len na vás, ktorý odtieň je vám srdcu bližší. 



Z mojej strany je s týmito produktami naozaj veľká spokojnosť a naplnili aj moje celkom dosť veľké očakávania. Zaujíma ma, či ste už o tejto značke počuli, prípadne niečo skúšali. Budem veľmi rada za každý váš komentár. 

Majte sa krásne, 
vaša Dada. 


You Might Also Like

1 komentárov

  1. Ahoj, moc pěkný článek. Tvářenka v barvě pivonky je velmi povedená. Vím, že KVD měli skvělou konturovací paletku, ta mne oslovila, ale kdysi. Měj pěkný den. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)