Na ružovej vlne s Wibo

Ahojte,

asi viete, že v oblečení si príliš na ružovej nefičím. Už od škôlky som ju nemala rada a protestovala, keď ma mama do tejto farby chcela obliecť. Avšak tento ružový balíček od wibo.sk , mi veľkú radosť spravil. Táto značka je pôvodom z Poľska a ich základnou víziou je ponúkať kvalitnú kozmetiku za dostupné ceny. Veľmi pekná vízia a potvrdzujem, že tieto produkty vám nezjedia peňaženku aj so všetkými kreditkami :) O kvalite produktov, ktoré som otestovala, si povieme nižšie. Takže poďme na to. 



Začnem pekne od základu, podkladovou bázou pod makeup Unicorn Tears. Názov je v tomto prípade, viac ako presný. Tento podklad má tekutú konzistenciu, s nádychom ružovej farby a miniatúrnymi trblietavými čiastočkami. Ide o napodobeninu drahých kvapiek zahraničnej značky, určite viete akej. Obsahujú extrakt z acai, goji a brusnice, spolu s vitamínmi a antioxidantmi, čiže pleť zhydratujú a vyživia. Pomocou pipetky nanesiete na tvár malé množstvo a bez problémov rozotriete. Pleť zostane rozjasnená, jemne vyhladená a svieža. Netreba sa ale báť, trblietky na tvári nezbadáte ani nebudete vyzerať ako diskoguľa. Nezanechávajú lepkavý efekt, s nanášaním ani zapracovaním makeupu som nemala žiadny problém. Práve naopak, makeup s pleťou lepšie splynul a vytvoril veľmi pekný, prirodzený efekt. Za mňa sú tieto kvapky výborné či na mastnú, normálnu ale aj suchú pleť. 


Zbožnovaniahodný. Už dlho som nedržala v ruke klasický rúž, ktorý by ma tak zaujal ako práve tento rúž Adorable s matným finišom, v odtieni Be Brave. Je to tmavo vínovo červený odtieň, ktorý sa mi veľmi páči. Jedným ťahom dostanete na pery plnú pigmetáciu a na to, že ide o takúto farbu, na perách nefľakatie. Dokonca ma milo prekvapil aj svojou výdržou. Vydržal o niečo viac, ako som u klasických rúžov zvyknutá. Pitie vydrží úplne bez problémov, nerozpíja sa na okrajoch pier a ani sa veľmi na perách neposúva. Ako čerešnička na torte je jeho kovový, magnetický obal (je to veľmi uspokojujúce a mohli by to mať všetky rúže) a pusinkový reliéf, ktorý mi popravde aj bolo ľúto zničiť. Na výber majú z viacerých odtieňov, takže si na svoje prídu aj milovníčky jemnejších farieb. 


Metalický tekutý rúž Liqiud metal v odtieni Powerfull woman, priznávam, nemusí byť každého šálka kávy. No mňa tento ružový odtieň neuveriteľne zaujal. Na perách zaschne, nie je veľmi zaťažujúci, výdrž je výborná (jedlo síce nevydrží ale inak sa nepohne) ale áno, ako metalický rúž, jemne zvýrazňuje vrásky pier a môže jemne vysušovať, ale nie je to žiadna tragédia. Spolu s predchádzajúcim rúžom som s nimi vytvorila extrémne kombo. Dokonca sa ma jedna pani v autobuse pýtala, čo to mám na perách, lebo sa jej to nesmierne páči. Takže za necelé 4 eurá určite neoľutujete, pokiaľ vám v zbierke, takýto kúsok chýba. 


Moje veľké očakávania naplnila paletka Go nude Heartbreaker do bodky. Za veľmi lacný peniaz, sa mi dostala do ruky paletka, ktorá kvalitovo bez problémov dobieha aj drahšie konkurentky. Paletka obsahuje veľa odtieňov oranžovej a ružovej. Tu už sa čudujete, že ja budem túto paletku chváliť však? Ale jednoznačne si to zaslúži. Trblietavé tiene sú maslové a na viečku žiaria. Ako u takmer všetkých takýchto tieňov, najkrajší efekt dosiahnete nanesením prstom. Matné sú ale tie, ktoré ma dostali. Tie na oku mi takmer vôbec neprášia (v paletke mierne áno, ale povedzme si otvorene, to aj oooveľa drahšie značky), nie sú suché, výborne a ľahko sa s nimi pracuje a majú skvelú pigmetáciu. Looky s ňou idú doslova samé a romantické duše si pri tejto paletke doslova prídu na svoje. A prišla som si aj ja. PS: dokonca aj pribalený štetec je veľmi dobre použiteľný :) 


Bomba a pecka! Na túto trblietavú linku Katosu Luna nemám viac slov. Pokiaľ chcete vaše líčenia dostať na iný level, toto vás tam dostane. Neuveriteľne ma to s touto zlatistou linkou s ružovo zlatými trblietkami baví. Či na čiernu linku, alebo na orámovanie cutcrease je úžasná. V priebehu pár sekúnd zaschne, veľmi ľahko sa s ňou kreslí, na oku krásne vynikne a drží ako pribitá. Mohli ste ju už vidieť v akcii pri tomto looku na instagrame a vrelo ju odporúčam. Mne presne niečo takéto mi chýbalo a som veľmi rada, že som túto linku objavila. 

Veľmi sa mi páči aj táto ceruzka na oči Katosu Alpha v telovom odtieni, ideálna na vodnú linku, matná, mäkká, veľmi ľahko sa s ňou kreslí, len ja na vodnej linke nič neznesiem. Ihneď mi začnú slzieť oči a je po ceruzke.. Pokiaľ ale vaše oči nerobia takúto šarapatu, mohli by sme byť s ňou spokojné. 


Dlhú dobu som kašlala na používanie fixačných sprejov, no povedala som si, že dám tomu šancu a vyskúšam od tejto Wibo Fixing spray Photo Finish. Musím povedať, že odkedy ho mám, siaham po ňom stále. Makeup po ňom krásne splynie a vyzerá veľmi prirodzene. Makeup nerozpíja, nebudete mať na tvári žiadne fliačky po striekaní a veľmi rýchlo zaschne.  Dokonca som si na polovici tváre vyskúšala aj predĺženie výdrže. Na polovici, ktorú som zafixovala, zostalo do večera výrazne viac makeupu ako na tej druhej. Svoju funkciu teda plní veľmi dobre. Jediné, čo môže mi chýba, je trošku jemnejší rozstrek, inak som s ním nadmieru spokojná.


Celé video s líčením, kde som použila všetky tieto produkty, nájdete na mojom Instagrame.
V záverečnom hodnotení, môžem len potvrdiť, že tieto produkty v pomere cena výkon naozaj bodujú. Veľmi som si obľúbila všetky a rada ich používam. Pokiaľ hľadáte niečo, z čoho nebude vaša peňaženka plakať ale dostanete výbornú kvalitu produktov, určite bežte obzrieť wibo.sk.

Do komentára mi napíšte, ktorý z týchto produktov vás oslovil alebo by ste chceli vyskúšať. :)


Majte sa krásne,

vaša Dada.



You Might Also Like

2 komentárov

  1. Paletka je úplne prekrásna .Najprv som si myslela že to je nejaká paletka od Urban Decay.😯

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím povedať, že kvalitou je to ozaj veľmi dobrá paletka a ešte aj za lacný peniaz, takže pokiaľ nechceš investovať do UD, toto je veľmi veľmi dobrá náhrada. Mám paletky od UD a teda kvalitovo to môžem bez problémov porovnať a s kľudným srdcom povedať, že cena výkon je táto vynikajúca.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)