Môj boj proti odretým stehnám

Ahojte, 

nebudeme si klamať, v lete jednoznačne moje stehná trpia. Pretože sa ale nechcem vzdať nosenia sukní a šiat, musela som vyšpekulovať spôsob, ako nosiť tieto kúsky bezbolestne. Predpokladám, že viaceré z vás, túto hrôzu poznajú (pretože odreté stehná, nepostihujú len plussize ale aj chudšie dievčatá) a preto sa chcem s vami podeliť o moje triky - ako sa odretým stehnám vyhýbam :). A tie ktoré, toto nepoznáte, len tíško závidím :D. 



Kedysi som šaty a sukne takmer vôbec nechcela nosiť. Stála som pre skriňou a rozhodovala sa, či v sukni alebo v šatách vydržím niekoľko hodín bez toho, aby som večer nemala stehná zodreté, niekedy až do krvi. Cítila som sa veľmi nepríjemne... No potom som videla jedno video, kde dievča používa na stehná sypký púder na detské prdelky. To mi prišlo trošku nepraktické, aj keď to naozaj funguje, pri tmavších šatách vám to môže zanechať fľaky. Ako ďalšie použila klasický, striekací deodorant. Aj to som vyskúšala, ale efekt to malo len na veľmi krátky čas. Tak som sa rozhodla dať šancu, klasickým tuhým deodorantom. A fungovalo to výborne, niekoľko hodín, som dokázala chodiť bez žiadneho problému. Samozrejme, nie je to na žiadne túry, ale celý deň v práci sa dá bez problémov vydržať. Ale opäť, niektoré deodoranty nechávajú po sebe biele fľaky. Videla som niektoré baby používať tuhý deodorant od Rexona Maximum Protection ale ten je biely sám o sebe, nechával fľaky a drolil sa už po niekoľkých hodinách. No potom som v DM objavila tento gelový deodorant od Lady speed stick. A ten je na tento účel výborný, má príjemnú vôňu, stehná to vydržia celý deň v práci bez problému a nenecháva žiadne fľaky. Môj záchranca a moje must have. V najväčších horúčavách ho maximálne znovu nanesiem cez deň a fičím ďalej. 


Nedávno som sa ale rozhodla, že vyskúšam aj ja bandeletky, alebo ochranné pásiky na stehná, ktoré som si objednala z eshopu luxusnabielizen.sk. Najskôr som bola veľmi skeptická, bála sa, že mi budú padať alebo robiť iné neplechy. Ale teraz už sú mojim pravidelným, skrytým doplnkom pod šatami a sukňami. Mám ich v dvoch variantách : hladké a čipkované. O máličko lepšie mi sedia práve tie hladké ale ani tie s čipkou vôbec nie sú zlé a navyše vyzerajú ako podväzky, čo je podľa môjho domáceho odborníka :D sexy. Balendeletky majú po oboch stranách silikónové pásiky, vďaka ktorým držia na svojom mieste celý deň. Odporúčam si pred kúpou zmerať stehno, čo najbližšie pri slabinách, aby ste si vedeli vybrať správnu veľkosť. Pokiaľ budete zopár centimerov (2-3cm) medzi veľkosťami, odporúčam zobrať menšie, pretože väčšie by vám mohli pri chôdzi kĺzať. Sloboda pohybu bez bolesti je v tomto prípade zaručená, takže určite odporúčam vyskúšať.



Máte aj vy svoj fígeľ na odreté stehná? Alebo už ste skúšali bandeletky? Napíšte mi do komentára.

Majte sa krásne,

vaša Dada.


You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ahoj Dadka, veľmi ma zaujal tvoj blok :) riešiš zaujímavé témy, ktoré trápia väčšinu žien. Avšak mala by som na teba dotaz. Priznám sa, že som po pôrode a ostali mi nejaké kila navyše a tento problém nemám a ani som nemala pred tehotenstvom. Odkiaľ máš teda informáciu, že problémy s odieraním stehien riešia aj chudšie dievčatá? Ďakujem za tvoju odpoveď. Verča

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Verča, ďakujem veľmi pekne :). Pokiaľ tento problém nemáš, úprimne ti závidím :). A mám kamošky, ktoré nemajú žiadne kilá navyše (veľkosti S až M) ale tento problém majú. Takže som aj s nimi riešila túto tému a samé sa ma pýtali ako toto riešim. :) Prajem pekný deň a ďakujem za komentár.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)