Pútač pozornosti

Ahojte,


neviem, aký máte postoj k znameniam, no ešte som sa nestretla s nikým, kto by mi nevedel povedať, aké je znamenie. Neľakajte sa, žiadne astrálne nadprirodzenosti tu určite riešiť nechcem, keďže sama ani nepozerám horoskopy a podobné veci, no každé znamenie, má nejaké základné charakterové črty alebo vlastnosti. Ja som znamenie lev (áno, o chvíľočku mám aj narodeniny) a mám pocit, že na mňa tieto vlastnosti sedia ako uliate. A že takmer do bodky všetko sedí. No jednou z vecí, ktorú by som vyzdvihla, je že som rada stredobodom pozornosti.


Aby ste si nemysleli, nemyslím to nijak zle, ale priznávam sa. Mám rada, keď som obklopená pozornosťou, keď ľudia počúvajú, čo rozprávam, neprehliadajú ma a nebojím sa vyčnievať z davu.  Niekto si teraz pomyslí, že vyžadovať niekoho pozornosť, nie je tá najlepšia vlastnosť. No ja v tom vidím aj niečo pozitívne a možno nie len pre mňa. No a prirodzene, vyhľadávam a obklopujem sa vecami, ktoré mi v tejto misii pomôžu. Preto som si aj vybrala tento rozkošný, no netradičný retro bicykel. A viete, čo na ňom milujem najviac? Keď ma ľudia na ňom vidia, začnú sa prirodzene usmievať a diviť. A to mi urobí ešte väčšiu radosť. Lebo v dnešnej rýchlej dobe je úsmev možno ešte väčší dar ako predtým. A vyčariť niekomu úsmev na tvári je darom aj pre mňa :). Dostala som už niekoľko komplimentov naň a už som zažila aj niekoľko veľmi milých situácií. A takúto pozornosť si užívam najviac. Môj bicykel sa stal mojím novým pútačom pozornosti. A pripadám si na ňom aj výnimočnejšie. A to presne znamenie, ako som ja potrebuje. 


No keď môžem niekoho zaujať aj oblečením veľmi rada to urobím. Čo stopercentne pritiahne pozornosť je zladené oblečenie alebo outfit. Zladiť sa s mojim bicyklom bola pre mňa hračka. A dokonca univerzálne. Z bicykla rovno na kávičku do mesta. Použila som pritom oblečenie od hlavy po päty z bonprix.sk. Samozrejme, na bicykel sú najvhodnejším obutím tenisky. Čo však, keď potom idete niekde, kde chcete vyzerať viac kultivovane. Stačí len zmeniť biele tenisky, s ktorými sa to na bicykli šliape ľahšie za kvetované sandálky na hrubšom opätku v mintovo modrej farbe. Základom celého outfitu je biele tričko s farebnou potlačou a krásna, modrá, plátená midi sukňa. Podotýkam, že mi jej dĺžka na bicykli nerobila žiaden problém. A v prípade, že sa večer schladí, v košíčku veziem aj ľahkú "ala svetlodenimovú" bundičku. Vzdušné, pohodlné a zladené s mojim bicyklom. 


Tričko - Bonprix 
Plátená sukňa - Bonprix 
Biele tenisky - Bonprix 
Kvetované sandálky - Bonprix 
Bunda - Bonprix 
Slnečné okuliare - Primark 



A môžem veselo plniť svoju úlohu pútača pozornosti :) Zaujíma ma, či viete, aké ste znamenie v zverokruhu? A viete aj o svojej vlastnosti na základe znamenia, ktorá je na vás ako ušitá? Alebo naopak vlastnosti vášho znamenia na vás vôbec nesedia? Napíšte mi do komentára. 

Majte sa krásne, 
Vaša Dada. 



You Might Also Like

2 komentárov

  1. Taky mám doma retro kolo, jen v mintové barvičce a je úžasné. Vždycky se mi tyhle kola líbily. Hezky jsi se ke svému sladila. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, toto bola láska na prvý pohľad a aj tento outfit zbožňujem :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem, za tvoj komentár :)